Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Näytetyn perusteella ihan ok hoidettu "jälkipyykki" ja selvitys. Fiksut tytöt ja joonas puhu nätisti ja kuunteli mitä sussi sano.
Joonas ja Arho löysivät rakkauden.💘💕💞 Ihanaa! Toivottavasti suhteet kestää ja edessä on onnellinen elämä yhdessä.
Joonas olisi saanut Sofiasta tai Sussista pitkällä tähtäimellä paljon paremman morsiamen.
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Katsoin aivan samaa,omahyväinen hymy kasvoillaan kun tytöt lähti.Sanoiko tuo niille mitään em hyviä jatkoja tai kiittikö seurasta.
Noin käyttäytyy tosiaan vittumainen itseriittoinen nainen,olen voittaja persoona.
Vierailija kirjoitti:
Tais Joonas sokaistua nuoren ja nätin naisen takia. Ei edes viitsinyt tutustua tosissaan muihin ehdokkaisiin...
Onhan linda noista kaunein ja mukavan oloinen. Ollaan onnellisia, et joonas löysi ihastuksen. Siihenhän ohjelma tähtää.
Joonas oli jo alussa valinut Lindan valokuvan perusteella. Ei olisi kannattanut mennä pitemmälle, ohjelmassa, turhaa toivoa antaa toisille tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Tais Joonas sokaistua nuoren ja nätin naisen takia. Ei edes viitsinyt tutustua tosissaan muihin ehdokkaisiin...
Pimu ei siellä kauaa viihdy
Vierailija kirjoitti:
Näytetyn perusteella ihan ok hoidettu "jälkipyykki" ja selvitys. Fiksut tytöt ja joonas puhu nätisti ja kuunteli mitä sussi sano.
Erittäin selkeästi Joonas vihjasi näille kahdelle, että häipykää nyt jo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen pari ehdokasta ovat fiksuja naisia kun lähtivät kesken kaiken pois.
Näin pitää toimia kun huomaa että heitä ei huomioitu tilalla lainkaan. Hyvä tytöt ja
tsemppiä teille jatkoon.
Katsoitko ohjelmaa ajatuksella? Joonas sanoi ystävällisesti ja asiallisesti kaikille morsianehdokkaille treffien jälkeen, että on jo valinnut Lindan ja kaksi muuta voivat tämän tiedon kuultuaan halutessaan lähteä kotimatkalle.
Joo ei tuo Linda ole niin kiinnostunut Joonaksesta mitä Joonas Lindasta. Se vaan halusi voittaa nuo muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Joonas oli jo alussa valinut Lindan valokuvan perusteella. Ei olisi kannattanut mennä pitemmälle, ohjelmassa, turhaa toivoa antaa toisille tytöille.
On kyllä käynytkin varmaan juuri näin,eli ihastunut ji kuvaan.
Linda on saattanut myös käyttää Hyväkseen Joonaksen ihastusta,jolloin ei ole edes tutustunut kahteen muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Niinpä niin. Ujot tai ujosti käyttäytyvät usein käsitetään ylimielisiksi. Harmi. Olen kärsinyt itsekin.
Arho ja Karoliina ovat parasta tässä ohjelmassa. Niin tavallisia, konstailemattomia ja aitoja ihmisiä.
Lindasta ei tosiaan ole saanut mitään irti ja on jäänyt todella etäiseksi (mutta en lähde häntä nyt sen vuoksi arvostelemaan). Sussi ja Sofia tulivat katsojille paljon tutummiksi.
Odotan valintajaksoa! Toiv pysyy kiinnostus yllä tämän pitkän odotuksen ajan..! Kaikki jussit ja jussittaret on positiivisia ja fiksuja tyyppejä.
Mun analyysi:
Joonas ja Linda - ihana nuori rakkaus! Ovat sympaattisia ja söpöjä molemmat, toivon heille kaikkea hyvää ja haluaisin kuulla miten yhteinen taival on lähtenyt käyntiin. Minusta molemmat olivat myös ystävällisiä Sofiaa ja Sussia kohtaan, jäi käsittämättä mistä syystä naiset olivat heille niin vihaisia. (Ja miksi täälläkin jotkut on olleet. Koska ovat kauniita ja nuoria ja rakastuivat? Okei.)
Anna-Reetta - veikkaan että valitsee kuitenkin Aleksin. Kalevi on toinen vaihtoehto, ja itse olen alkanut tykätä Kalevista kovasti! Mutta läheisyys ja romanttisuus taitaa kuitenkin viedä voiton. Samia en näe yhtään potentiaalisena, on sitä tyyppiä joka odottaa naista korjaamaan omaa tyhjää elämäänsä eikä vastaa onnestaan itse. Samin paikka olis minusta alunperinkin kuulunut Ville-Veikolle, joka oli vahva ennakkosuosikki. Ilmeisesti hän onnistui suututtamaan Anna-Reetan tai tökkäämään johonkin kipeään kohtaan (ehkä kameroiden näkemättä) niin että putosi ja sai Anna-Reetan toistelemaan miten valitsi jatkoon ne jotka ymmärtää hänen elämäänsä. En usko alkuunkaan että kyse on maatalouden käytännön töiden osaamisesta.
Arho ja Karoliina - ihanat nämäkin! Kun Arho aloitti farmiviikolla sen hurjan temmellyksensä niin pelkäsin että joka daami ottaa muutaman askeleen taaksepäin ja sanoo että kiitos mutta ei kiitos. Kiva että nuori Karoliina viehättyy Arhosta edelleen. Toivottavasti heille käy hyvin.
Victoria - valinta kahden välillä kuten Anna-Reetallakin. Victoriahan tosin sanoi tämän myös ääneen. Juho on samaa osastoa kuin AR:n Sami, pelastajaa vailla. Victoria tarvitsee sen vahvan miehen ja siksi sanoisin että Aleksi hänelle! Mulla ei soi Aleksin suhteen ne hälyt jotka monella tuntuu kilisevän. Minusta hän on ollut avoin ja antanut itsestään paljon, on myös ilmeisen tosissaan Victorian suhteen. Victor on myös huippumies, mutta jotenkin liian hillitty Victorialle? Ehkä? Suurimpana erottavana tekijänä on kuitenkin se lapsiasia. Ei missään tapauksessa ole match jos toinen haluaa lapsia ja toisella on lapsiluku täynnä, siinä ei auta vaikka kaikki muu olis täydellistä. Victorilla on tämän myötä varmaan joka tapauksessa jono oven takana joten puoliso voi löytyä sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Joonas olisi saanut Sofiasta tai Sussista pitkällä tähtäimellä paljon paremman morsiamen.
Kyllä mulle tuommoinen koulukiusaamista muistuttava käytös olisi todella iso varoitusmerkki. Sussin katkeruus ja inhottava luonne paistoi kauas. Hän oikein nautti kun sai Sofian kanssa ilkeillä Lindalle esimerkiksi siinä aamuhetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tuommoinen koulukiusaamista muistuttava käytös olisi todella iso varoitusmerkki. Sussin katkeruus ja inhottava luonne paistoi kauas. Hän oikein nautti kun sai Sofian kanssa ilkeillä Lindalle esimerkiksi siinä aamuhetkessä.
Näet ja tukitset omiasi, itse haluamallasi tavalla. Kiusaamista tuokin.