Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Menin nuorena ja ylipainoisena töihin. Naiset tykkäsivät minusta, miehille olin ilmaa. Kävi niin, että innoistuin harrastamaan tiettyä urheilulajia ja laihduin ja kaunistuin huomattavasti. Miehet kiinnostuivat minusta ja tarjoutuivat auttamaaan töissä ja osoittivat huomiota kaikin tavoin. Mutta nuo samat naiset, joiden luulin olevan hyviä työkavereitani, alkoivat käyttäytyä minua kohtaan ilkeästi. Puhuttiin pahaa seläntakana, kahvitunnilla/ruokalassa ym. käyttäydyttiin samalla tavalla, kuin Sussi ja Sofia aamupalapöydässä Lindaa kohtaan. Yritin olla ystävällinen ja toimia niinkuin ennenkin. Siis ihan samalla tavalla kuin lihavanakin. Sain kuulla olla olevani ylimielinen tai mielistelijä tai miestennielijä tai nirppanokka tai ihan mitä vaan.... Minut lavastettiin pari kertaa syylliseksi virheisiin, joita työkaverinaiset tekivät tahallaan. Työtäni sabotoitiin myös vaivihkaa.
Lopulta sairastuin masennukseen ja otin lopputilin. Naiset saivat mitä tahtoivat. Minut ulos talosta.
Arvaan, että täällä nyt osa epäilee, että muutuin leuhkaksi, kun olin laihtunut. En usko. Ainakin lähipiirini sanoi minun olevan ihan tavallinen itseni koko ajan. Minulla oli myös koko ajan sama poikaystävä, joten ei ollut tarvetta flirttailla työpaikan miehille.
Masennuksesta toivuttuani sain uuden työpaikan, jossa naiset kohtelivat minua alusta asti nihkeästi.
Myöhemmin jouduin onnettomuuteen ja pitkän liikkumattomuuden aikana lihoin kovasti.
Töihin palattuani nuo samat naiset olivat yhtäkkiä ystävällisiä ja halusivat oikeasti tutustua minuun.
Pari vuotta oltiin tehty töitä vain pintapuolisesti tuntien, eikä kukaan halunnut keskustella oikeasti, kun yritin.
Summa summarum.
Nainen on naiselle susi.
(Haha... hauska mielleyhtymä: nainen on naiselle Sussi!)
No anyway, siis että olen omakohtaisesti todennut kaksi kertaa elämässäni, että kelpaan toisille naisille ystäväksi, jos olen tavallinen pullea ja jopa rumahko. Sen sijaan hoikkana ja hyvännäköisenä olen kai uhka tai ainakin pidätellyn kateuden kohde tai jotain muuta epämiellyttävää, mitä naiset eivät varmaan itsekään osaa sanoittaa.
Odottakaas hetki, kun pianonpimputtaja hiihtää paikalle "en yhtään ketjua kyylää vauvapalstalla" -asenteellaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ja Linda on sopiva pari. Sussi vaikutti katkeralta Lindan valinnasta ja nuorelle tyypillisin tavoin toi sen esiin ruudussa vähän kurjalla tavalla. Lindan klassinen kauneus aiheuttaa kateutta, sen huomaa hyvin täälläkin palstalla. Kohteliaita olivat muille, ja onhan se ihanaa, kun saavat keskittyä vain toisiinsa jatkossa Linda on vähän ujo ja tosi nuori, toivottavasti heille menee hyvin jatkossakin.
Arho löysi Karoliinan ja sai vihdoin avattua suunsa, hyvä niin. Ihanan aitoa ja jännittää, voi kunpa itsekin voisi vielä kokea tuon suhteen alkuvaiheen fiilikset perhosineen vatsassa!
Victoria ei halua enää lapsia, joten Viktor ei olisi sopiva valinta hänelle. Aleksista tulee vähän pelimiehen fibat, mutta uskoisin hänen silti sopivan paremmin Viktorialle. Tunnistan, mistä toisille herää epäluottamusta, mutta itse jotenkin näen, että on kuitenkin aito ja sopivampi.
A-R - älä valitse Kalevia, jos haluat parisuhteen eikä työmiestä. Aleksi olisi tässäkin patempi ja sopivampi valinta, vaikka jostain syystä en usko suhteen kestävän sen pidempään. Heissä on jokin, mikä ei olisi sopusuhtaista. Ehkä Aleksi vaikuttaa herkemmältä ja luonnollisemmalta kuin kova A-R, joka toimii armeijamaisella kurilla, mikä tökkii vastaan. Tosin ei sitä tiedä minkälainen A-R on silloin, kun on vuorovaikutuksessa muiden kanssa ilman kameroita, meille kun näytetään niin paljon itse kuvattuja analyyttisiä pohdintoja. Kysymysmerkkinä tämän parin osalta.
Miehenä en usko että oma lapsi olisi Victorille mikään kynnyskysymys. En muista sanatarkasti miten hän asiaa kommentoi mutta kyse oli kai siitä että kyllä hänelle omakin lapsi käy jos toinen sitä haluaa. Näin ainakin itse ajattelisin, minulle oma lapsi ei ole ikinä ollut tärkeä tai tavoiteltava, näinä maailmanaikoina vielä vähemmän. Useimmat miehet varmasti tuntevat näin.
Jos kommentti alkaa "miehenä ajattelen näin ja näin", on kommentti taatusti naisen kirjoittama. Vielä paras tuohon loppuun: "Useimmat miehet varmasti tuntevat näin" :D Surullista, että jotkut naiset vieläkin ajattelevat, että miehen sanomana omilla mielipiteillä olisi enemmän painoarvoa.
Hyvä ohjelma, jatkossakin tulee katsottua. Yksi hyvä syy katsoa on se omahyväisyys, ettei itsellä ole samanlaista sisäsiittoisuutta kuin esim. Savossa (mm. Rantasalmi ja Kiviapaja)
Taasko täällä Arhon sisäsiittoisuudesta vihjaillaan? Olen varma, ettei serkku ole sama kuin sisko!
Arho ja perheenjäsenensä voivat ottaa varmaan melko rauhallisesti. Juuri ketään ei nykyhetkellä kiinnosta ja pian ei kiinnosta edes niitä savolaisia Arho-jankkaajia.
Kannattaa muuten ottaa yhteys Rantsusalmen poliisiin, saattaa tänä vuonna tulla paikalle.
Juntit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Katsoin aivan samaa,omahyväinen hymy kasvoillaan kun tytöt lähti.Sanoiko tuo niille mitään em hyviä jatkoja tai kiittikö seurasta.
Noin käyttäytyy tosiaan vittumainen itseriittoinen nainen,olen voittaja persoona.
Oliko itseriittoinen, vai ihan vaan riittävästi katsellut veetuilua? Ja tietysti kaiken jälkeen pitäisi vielä hymy prseessä toivottaa hyvää jatkoa tai kiittää upeasta seurasta. Kylläpä joo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on vaikea ymmärtää savolaista sukurutsaa ja loukkaantumisen kulttuuria. Ensin auotaan päätä ja sen jälkeen on hiekkaa p...pissä kun takas tulee. :)
No tätähän se savolaisuus on, sarkasmin vieminen Savoon on sama kuin hiekkaa Saharaan.
Esim. tämän Kiviapajan tättähäärän kohdalla (en muista nimeä, sen verran yhdentekevä) tuo sanonta osuu täysin.
Arho taas, no ei lyödä lyötyä.
Joko pianonpimputtaja on paikalla, saako Arhoa kehua?
Ihan rehellisesti myönnän, minulla jäi tämä maajussit-ohjelman katsominen puoleen väliin. Aivan äärettömän tylsä ohjelma. Pari ensimmäistä jaksoa jaksoin katsoa, sitten nukahdin aina ennen ohjelman loppua ja nyt en katso enää ollenkaan. En vaan jaksa jäätävän tylsiä ohjelmia!
Miten voikin nuoret ihmiset olla noin väsyneen oloisia ja kuolettavan tylsiä?
Säälittävää miten pahoinvoivia ihmisiä tällä palstalla on kommentoimassa toisten ulkonäköä ja olemista, saisitte hävetä. Lisäksi tv.ssä on esitetty noin tunti tuosta farmiviikosta joten teillä ei ole minkäänlaista tietoa mitä farmilla todellisuudessa on tapahtunut. Joten jos sulla ei ole faktaa ja et tunne ohjelmassa esiintyviä niin pidäppä suusi kiinni ja mielipiteet omana tietonasi. Todella järkyttävää lukea näitä miten ilkeästi ihmiset toisiaan haukkuvat. Oletteko ajatelleet että miltä ohjelmaan osallistujista tuntuu jos lukevat näitä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää miten pahoinvoivia ihmisiä tällä palstalla on kommentoimassa toisten ulkonäköä ja olemista, saisitte hävetä. Lisäksi tv.ssä on esitetty noin tunti tuosta farmiviikosta joten teillä ei ole minkäänlaista tietoa mitä farmilla todellisuudessa on tapahtunut. Joten jos sulla ei ole faktaa ja et tunne ohjelmassa esiintyviä niin pidäppä suusi kiinni ja mielipiteet omana tietonasi. Todella järkyttävää lukea näitä miten ilkeästi ihmiset toisiaan haukkuvat. Oletteko ajatelleet että miltä ohjelmaan osallistujista tuntuu jos lukevat näitä kommentteja!
Hmm🤔. Tiedän että ei ole ok haukkua ketään tai muuta, mutta nämä osallistujat varmasti ovat tienneet mihin leikkiin ovat lähteneet. Some! Se on hyvä&paha ja sen seuraukset tapahtuu lähestulkoon jokaiselle joka telkkariin ja julkisuuteen haluaa. Valitettavaa!
Kertokaahan te jotka olette ottaneet elämäntehtäväksenne muiden arvostelun menisittekö itse esiintymään televisioon omalla nimellänne ja pärställänne?? Täällä on helppo huudella anonyymisti muiden ulkonäöstä ym. Mutta sehän onkin heikon ihmisen merkki eli luulempa ettei teistä olisi siihen.
Mistä te ex-laihat nykyläskit tiedätte miten vittumaisesti tuo lellikki on noita toisia kohtaan käyttäytynyt, sellainen vaikutelmahan tuosta päin vastoin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja nätti tyttö se Karoliina, tosissaan meinasin penkiltä pudota kun sanoi, että on ajatellut, ettei kukaan mies hänestä kiinnostu. Luulisi ottajia olevan, itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi jos olisin yhä nuori. t. Mies
Suloinen ja nätti ja kiva on. Mutta myös tietyllä tapaa erikoisenoloinen, eli sikäli en ihmettele jos ei ole löytänyt vastinparia. Arhossa on jotain samaa persoonallisuutta. Ja pelkästään hyvässä mielessä sanon, eksentrisyys vaan tarkoittaa että samanhenkisiä ihmisiä voi olla vaikeampi tavata.
Victorian valitsemalla kumppanilla parhain tilanne, koska appivanhemmat eivät asu samassa pihapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm🤔. Tiedän että ei ole ok haukkua ketään tai muuta, mutta nämä osallistujat varmasti ovat tienneet mihin leikkiin ovat lähteneet. Some! Se on hyvä&paha ja sen seuraukset tapahtuu lähestulkoon jokaiselle joka telkkariin ja julkisuuteen haluaa. Valitettavaa!
Ei kaikki koe silmitöntä vimmaa haukkua vieraita ihmisiä vaikka kuinka some. Lähetteli ne sairaimmat erilaisia haukkumakirjeitä julkkiksille ennen someakin.
Tietääkö kukaan maajussien tai ehdokkaiden Insta-tilejä?
Tämä juurikin itseäni häiritsi tuossa! Purkivat kiukkuaan ihan väärään kohteeseen. Ja samanlaisia kokemuksia.