Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
2901/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi noita kahta...Sussia ja Sofiaa, vaikka ne olisivat ainoat naiset maailmassa.

Jotenkin niin vastenmielisiä kaikin puolin.

Päinvastoin. S ja S on tosi kypsiä ikäisikseen. Mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Lindahan tossa oli se joka käyttäytyi asiattomasti.

Sä olet nainen? Mä olen mies ja ajattelen miehen kriteereillä.

Vierailija
2902/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on tietysti taustalla kepulaisuus, jonka perusteella kaikki lieksat ovat "kaupunkeja" ja sitten luullaan asuvan kaupungissa, eikä maalla. Se on nii tärkeä se termi. Katsokaas Suomen karttaa ja mitä maalaisjunttiloita liikkuu kaupungin nimellä :D

Ottiko ihan noin koville :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi noita kahta...Sussia ja Sofiaa, vaikka ne olisivat ainoat naiset maailmassa.

Eipä ne oo susta kiinnostuneitakaan.

Vierailija
2904/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja huolimatta siitä ei niin stereotyyppisesti viehättävästä ulkokuoresta huolimatta pidin paljon Joonaksen ehdokkaasta Sofiasta,  jota on täälläkin haukuttu vaihtelevin sanankääntein. Loppupeleissä parisuhteista aika kokeneena on oikeasti tärkeää, mitä siellä pään sisällä liikkuu ja millainen on henkisellä tasolla. Sofia vaikuttaa ihanalta naiselta. Linda tuntuu eritoten Joonakselle sopivalta mutta on tietyllä tapaa ainakin minun makuuni "liian täydellinen". Jotain särmää ja semmoista tietynlaista säröä pitäisi olla ihmisessä. Sofia on myös kasvoiltaan kaunis ja lämmin persoona.

Vierailija
2905/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. S ja S on tosi kypsiä ikäisikseen. Mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Lindahan tossa oli se joka käyttäytyi asiattomasti.

Ei ole olemassakaan sellaista kuin "miehen kriteerit" tai "naisen kriteerit". Kullakin on ihan omansa, olkoot sitten mies tai nainen.

Vierailija
2906/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla vaikeat paikat - sanoi valinnan olevan vaikea kahden välillä, Victor vs. Aleksi? 

Kommentoi, että toisen kanssa tulisi täysin erilaista kuin toisen, kumpi painaa vaakakupissa enemmän. Tulevaisuutta kun ei voi ennustaa.

Vierailija
2907/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Kaikilla ei ole samanlainen naismaku.

T. 2945

Vierailija
2908/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ollaan aika vahvasti rakastuneita. Ihastuminen on muuttunut ihan kunnon rakastumiseksi" Arho hekumoi.

Vierailija
2909/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole jussien valinnoissa enää mitään jännättävää mutta A-R ja Victoria. Kenet he mahtavat valita? Ja kaikkien kohdalla on jännä nähdä kestääkö suhteet kuinka kauan?

Vierailija
2910/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea A-R:n ehdokas Aleksi. Huolimatta sairaudestaan tuntuu pyrkivän elämään täyttä elämää vaikka vakava sairaus taustalla. 

Vierailija
2911/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole jussien valinnoissa enää mitään jännättävää mutta A-R ja Victoria. Kenet he mahtavat valita? Ja kaikkien kohdalla on jännä nähdä kestääkö suhteet kuinka kauan?

Lindan ja Joonaksen suhde ei tule kestämään. Molemmat ihan kuin jotain teinejä ja maatilan hommiakin pitäisi hoitaa.

Vierailija
2912/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: A-R valitsee Kalevin ja Vicke valitsee Victorin.

Vierailija
2913/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhofanit aktiivisia heti aamusta

Vierailija
2914/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho ja Karoliina niin in love. Söpöä!

Vierailija
2915/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicke kostui selkeästi enemmän Victorin seurassa ja nainen tekee lopulta päätöksen aina pillullaan.

Vierailija
2916/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että molemmat naiset valitsisivat Aleksin.

AR:n Aleksi on ikäisekseen tosi kypsä, ja hän todella tuntuu viehättyneen AR:ään.

Victorian Aleksi taas on rauhallinen ja tasapainoinen aikuinen mies. Koska hänellä on jo lapsi, ei Victoriankaan tarvitse tuntea painetta lisäjälkikasvusta.

Olen tykännyt siitä miten arvostavasti AR puhuu kaikista kandidaateistaan! Mielestäni hän onkin tehnyt hyvät valinnat, vaikka täällä miehiä onkin kritisoitu. Kaikki kolme kuitenkin tuntuvat olevan tosimielellä liikenteessä, mikä on nykypäivänä aika harvinaista.

Vierailija
2917/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AR:n Aleksi on ikäisekseen tosi kypsä, ja hän todella tuntuu viehättyneen AR:ään.

Victorian Aleksi taas on rauhallinen ja tasapainoinen aikuinen mies. Koska hänellä on jo lapsi, ei Victoriankaan tarvitse tuntea painetta lisäjälkikasvusta.

Olen tykännyt siitä miten arvostavasti AR puhuu kaikista kandidaateistaan! Mielestäni hän onkin tehnyt hyvät valinnat, vaikka täällä miehiä onkin kritisoitu. Kaikki kolme kuitenkin tuntuvat olevan tosimielellä liikenteessä, mikä on nykypäivänä aika harvinaista.

Nimenomaan näin.

Vierailija
2918/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viktorian Aleksia en rauhalliseksi kuvaisi. On aina ekana äänessä ryhmätilanteissa ja muutenkin kova puhumaan. Todennäköisesti ollut nuorempana häseltäjä ja menevä poika. Sen sijaan rauhalliseksi voisi kuvata Viktorian Juhoa.

Vierailija
2919/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vicke kostui selkeästi enemmän Victorin seurassa ja nainen tekee lopulta päätöksen aina pillullaan.

Kyllä naisilla niin kuin miehilläkin valintaa osallistuu kolme elintä: aivot, sydän ja se puoli metriä sydämen alapuolella. Usein tulee äänestyspäätös ja aivot saattavat hävitä 1-2.

Vierailija
2920/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä, mutta tasapuolisesti ja hyvin rehellisesti on AR kohdellut ehdokkaitaan, kun kaikki kolme tuntuvat olevan yhtä lailla ihastuneet jussittareen. Jotenkin välittyy katsojalle, että avoimesti ovat jutelleet myös kuvausten ulkopuolella. Ja hyvin valittu miehet, koska viihtyvät sopuisasti keskenään.

Ketju on lukittu.