Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
2941/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkumppani ja rakkaus. Se on paljon enemmän kuin viikon farmi. Voi tosin alkaa nopeasti, mutta kyllä vain ohjelmassa näkyy miten eri lailla jussittaret (jo äitejä) suhtautuvat ja pohtivat ehdokkaitaan ja tulevaisuutta. Ovat kypsempiä eikä ihme. Toivon molemmille pitkäkestoista valintaa.

Vierailija
2942/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi noita kahta...Sussia ja Sofiaa, vaikka ne olisivat ainoat naiset maailmassa.

Jotenkin niin vastenmielisiä kaikin puolin.

Päinvastoin. S ja S on tosi kypsiä ikäisikseen. Mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Lindahan tossa oli se joka käyttäytyi asiattomasti.

Missä se käyttäytyi asiattomasti? Jotenkin tosi salaperäinen, johtuneeko taustastaan... Silleen muikistelee alahuuli pitkällä - olisko ilmaus 'näyttää pitkää naamaa' sopiva. Tai ylimielisen oloinen, varsinkin kun tiesi valinnastaan...

Kyllähän Victoria valitsee suomenruotsalaisen, sehän on jo ihan sanaton sopimus. Ja eiköhän A-R:n valinta kohdistu siihen herrasmieheen, joka antoi sen korun. Ja Arho hempeili jo Karoliinan kans nii siinäpä sopiva mätsi.

P.s. Mistä tulee sanonta 'ottaa asian ylös'?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-R ja Kalevi olis hyvä pari. Vastakohdat täydentää. Kalevilla pysyy työkalut ja koneet kädessä. Rento olemus voisi rauhoittaa myös A-R:aa. A-R tarvii jo miehen eikä pikkupoikaa.

Vierailija
2944/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Viktoria ei valitse Aleksia niin Aleksi toteaa veemäiseen sävyyn katse tiukasti Viktoriassa "Noni hyvää jatkoa Teille"

Vierailija
2945/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AR ottaa Samin. Naimanaamoja ovat ohuine huulineen ja pitkine hiuksineen.

Vierailija
2946/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi noita kahta...Sussia ja Sofiaa, vaikka ne olisivat ainoat naiset maailmassa.

Jotenkin niin vastenmielisiä kaikin puolin.

Päinvastoin. S ja S on tosi kypsiä ikäisikseen. Mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Lindahan tossa oli se joka käyttäytyi asiattomasti.

Missä se käyttäytyi asiattomasti? Jotenkin tosi salaperäinen, johtuneeko taustastaan... Silleen muikistelee alahuuli pitkällä - olisko ilmaus 'näyttää pitkää naamaa' sopiva. Tai ylimielisen oloinen, varsinkin kun tiesi valinnastaan...

Kyllähän Victoria valitsee suomenruotsalaisen, sehän on jo ihan sanaton sopimus. Ja eiköhän A-R:n valinta kohdistu siihen herrasmieheen, joka antoi sen korun. Ja Arho hempeili jo Karoliinan kans nii siinäpä sopiva mätsi.

P.s. Mistä tulee sanonta 'ottaa asian ylös'?

suora suomennos englannin "bring it up"- ilmaisusta, uskoisin

Vierailija
2947/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-R ja Kalevi olis hyvä pari. Vastakohdat täydentää. Kalevilla pysyy työkalut ja koneet kädessä. Rento olemus voisi rauhoittaa myös A-R:aa. A-R tarvii jo miehen eikä pikkupoikaa.

Ja. Olen kyllä varma, että AR:lle merkitsee paljon, miten ehdokkaat suhtautuvat jo olemassa olevaan lapseen! Voi ollakin ehdokkaissa eroja, ovatko olleet tekemisissä lasten kanssa. Sitähän me ei nähdä:)

Vierailija
2948/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatilan töiden kannalta Kalevi on varmasti ylivoimaisesti paras valinta. Hän lienee mies joka tarttuu toimeen ja työt hoituvat eikä jää seisoman rukkasiaan roikottaen odottaen lisäohjeita. Eihän Anna-Retta tietenkään työmiestä ole valitsemassa, vaan puoliso voi varmaan käydä töissä tilan ulkopuolellakin. Mutta tilalla löytyy varmasti tekevälle töitä ja lisäansiota voi aina kehitellä, kuten tuolla on jo tehtykin mökkivuokrauksen ja ehkä hevostenkin kohdalla.

Vierailija
2949/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho 😍. Siinä on komea ja miehekäs mies!

Pakko kyllä todeta, etten ikinä ikinä ikinä haluaisi Arhoa puolisokseni 😣 en kestäisi mitenkään viikkoa.

Vierailija
2950/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukavaa, että Arho ja Karoliina pääsivät askeleen eteenpäin. Nyt Arho hieman malttia ja tytön ihastua kunnolla. Kehu ja juttele, mutta älä vielä käy käsiksi.

A-R on tosi fiksu ja tunneälyinen. Ja hoitaa isoa tilaa. Siinä kannattaa ja hänellä on kykyä kun valita puoliso tarkasti.

Vierailija
2951/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vilpittömästi toivon, että Arho pääsisi perille asti. Hyvä pari. Kaksi söpöä aika samishenkistä kokematonta aikuista yhdessä. Aitoja konstailematonta ihmisiä

Vierailija
2952/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tämän palstan negailusta huolimatta mulla on hyvä fiilis näistä pareista, Joonaksella ja Arholla voi olla hyvä tulevaisuus parisuhteella jos jaksavat ottaa rauhassa. Naisten valinnoista tietty ei vielä tiedä mutta veikkaan Victoria ja Kalevia. 

Vierailija
2953/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole jussien valinnoissa enää mitään jännättävää mutta A-R ja Victoria. Kenet he mahtavat valita? Ja kaikkien kohdalla on jännä nähdä kestääkö suhteet kuinka kauan?

Lindan ja Joonaksen suhde ei tule kestämään. Molemmat ihan kuin jotain teinejä ja maatilan hommiakin pitäisi hoitaa.

Joonas olisi valinnut Lindan pelkkien kuvien perusteella, koska hän on morsianehdokkaista selvästi kaunein.

Tytöstä ei tule emäntää Joonaksen maatilalle, koska voitto on hänelle tärkein ja se että pääsi julkisuuteen...

Eipä se pysyvän parisuhteen muodostus vanhemmillekaan ihmisille näytä olevan mitenkään taattua keston ja onnistumisen suhteen. Itse olen onnellisesti yhdessä todellisen teiniihastukseni kanssa, 16 vuotiaana muutettu yhteen ja yhteistä elämää alettu perustaa, hyvin on rakkautta riittänyt ja kasvettu tiiviisti yhteen, suhdetta nyt takana 27 vuotta,eikä loppua näy. Kipinää löytyy ja yhteinen yritys. Ja todellakin molemmat on nimenomaan toisen ulkonäköön ihastunut alkujaan ja sittemmin rakastunut myös siihen sisimpään. En näe suhteelle tulevaisuutta jollei toinen oikeasti vetoa ulkonäöllisesti, ei se pelkkä sisin riitä.. valitettavasti.

Vierailija
2954/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kalevi vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä, sellanen rento ja lupsakka. Ja maatilan työt onnistuu.

Kumpikin Aleksi ovat jotenkin " liian" hyväkäytöksisiä, lipeviä. Sanovat sen, mitä olettavat naisen haluavan kuulla. Epäilyttäviä jotenkin.

Vierailija
2955/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-R on täysin rikkonut ennakkokuvani hänestä. Ajattelin, että hän on aika kylmä ja tosikko. Hän on suhtautunut aivan ihanasti ehdokkaisiinsa ja muutenkin ollut empaattinen. Toivottavasti löytää onnen!

Vierailija
2956/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä olen ollut kiinnostunut, miten juuri sijoituksesta itsenäistyneellä on varaa ylläpitää hevosta ja ajaa autoa? Elinkustannukset on nousseet ihan älyttömästi, eikä hevosen (hevosten? kerta niitä oltiin Joonakselle siirtämässä) ylläpito ole halpaa.

En tiedä sinusta, mutta yleensä ihmiset käy töissä, että voi ylläpitää autoa, tai hevosia. Linda käy töissä.

Mitähän töitä 19-vuotias voisi tehdä saadakseen ylläpidettyä hevosia :D

Pakko kommentoida, ihan vaikka oman alan töitä,alasta riippumatta. Itse aloitin 17 vuotiaana oman alani töissä ja 18 vuotiaana olikin jo 3 hevosta,oma auto,talo ja talli. Taloon toki joutui ottaa lainaa,joka sekin tuli maksettua 10 vuodessa ja siinä sivussa yleistä elintasoakin nostettua. Jos vähänkään on syntynyt kädet työhön päin,niin kaikki on mahdollista. Täällä maalla on toki ihmisillä perinteisesti ollutkin eri ote työntekoon kuin valtaosalla tuntemistani kaupungissa syntyneistä helpon elämän hihhuleista.. penniäkään ei kotoa saanut kun 16 v:na kotoa lähdin. Kummasti motivoi miettimään ja toimimaan sen eteen että tulee elämässä pärjänneeksi,ja pystyy toteuttaa haaveensa ja elää sellaista elämää kuin haluaa.

Älä höpsi! Ei todellakaan riitä alan kuin alan palkka hevosten ylläpitoon.

Vierailija
2957/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta tämän palstan negailusta huolimatta mulla on hyvä fiilis näistä pareista, Joonaksella ja Arholla voi olla hyvä tulevaisuus parisuhteella jos jaksavat ottaa rauhassa. Naisten valinnoista tietty ei vielä tiedä mutta veikkaan Victoria ja Kalevia. 

Samaa mieltä, tykkään tämän kauden ihmisistä, joten jätän tämän palstan useimmiten lukematta. Niin paljon outoa kirjoittelua täällä on :D  Oon sen verran romantikko, että niin kovasti toivon että kaikki löytävät pitkäaikaisen kumppanin. 

Vierailija
2958/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä olen ollut kiinnostunut, miten juuri sijoituksesta itsenäistyneellä on varaa ylläpitää hevosta ja ajaa autoa? Elinkustannukset on nousseet ihan älyttömästi, eikä hevosen (hevosten? kerta niitä oltiin Joonakselle siirtämässä) ylläpito ole halpaa.

En tiedä sinusta, mutta yleensä ihmiset käy töissä, että voi ylläpitää autoa, tai hevosia. Linda käy töissä.

Mitähän töitä 19-vuotias voisi tehdä saadakseen ylläpidettyä hevosia :D

Pakko kommentoida, ihan vaikka oman alan töitä,alasta riippumatta. Itse aloitin 17 vuotiaana oman alani töissä ja 18 vuotiaana olikin jo 3 hevosta,oma auto,talo ja talli. Taloon toki joutui ottaa lainaa,joka sekin tuli maksettua 10 vuodessa ja siinä sivussa yleistä elintasoakin nostettua. Jos vähänkään on syntynyt kädet työhön päin,niin kaikki on mahdollista. Täällä maalla on toki ihmisillä perinteisesti ollutkin eri ote työntekoon kuin valtaosalla tuntemistani kaupungissa syntyneistä helpon elämän hihhuleista.. penniäkään ei kotoa saanut kun 16 v:na kotoa lähdin. Kummasti motivoi miettimään ja toimimaan sen eteen että tulee elämässä pärjänneeksi,ja pystyy toteuttaa haaveensa ja elää sellaista elämää kuin haluaa.

Älä höpsi! Ei todellakaan riitä alan kuin alan palkka hevosten ylläpitoon.

No,ehkä ei automaattisesti noin,mutta melko paljon voi valinnoillaan vaikuttaa palkan riittävyyteen jo alavalinnalla,miten paljon työtä tekee jne. Tyhmää kuitenkaan lytätä heti sitäkään mahdottomaksi,että itse itsensä ja hevosensa elättäisi,ja kaikki joilla auto,okt,hevosia nuorena olisivat rikkaan isän mahdollistamia..

Vielä yksi pointti, on muuten vastuullisuus eri luokkaa ihan taatusti tällä nuorella Lindalla,ihan vaan jo hevosista johtuen.

Vierailija
2959/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna-Reetta asteli miesten mökkiin kuin joku armeijan komentaja. Puhuuko se aina tollasella töksähtävällä tyylillä?

Hänhän on reservin vänrikki, eli RUK:n käynyt nainen, joten suora tyyli esittää asiat tullee luontaisesti. Itse myös suorana ihmisenä en koe AR:n tyyliä puhua töksäyttelevänä, mutta ymmärrän kyllä jos vähemmän suorat ihmiset kokevat näin.

Ulkoisesti AR on upea nainen, jonka kropassa ei ole tippaakaan ylimääräistä, vaan mimmi on täyttä terästä. Hyvä geeniperimä (luontaisesti korkea testotaso naisella) ja fyysinen työ pitää ihmisen kunnossa, mistä näette hänessä oivan esimerkin. Lisäksi olen lähes satavarma siitä, että hän omaa todella korkean libidon, ei epäilystäkään.

Vierailija
2960/4633 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatilan töiden kannalta Kalevi on varmasti ylivoimaisesti paras valinta. Hän lienee mies joka tarttuu toimeen ja työt hoituvat eikä jää seisoman rukkasiaan roikottaen odottaen lisäohjeita. Eihän Anna-Retta tietenkään työmiestä ole valitsemassa, vaan puoliso voi varmaan käydä töissä tilan ulkopuolellakin. Mutta tilalla löytyy varmasti tekevälle töitä ja lisäansiota voi aina kehitellä, kuten tuolla on jo tehtykin mökkivuokrauksen ja ehkä hevostenkin kohdalla.

No jos on 60 lypsävää ja toinen mokoma vasikoita ja hiehoja, metsätöitä ja mökinvuokrausta päälle, niin ihan varmasti siinä on kahdelle riittävästi hommia. Mistähän se Kalevin osaavuus maatöissä ja halukkuus niihin oikein imenee? Ensimmäisessä työrupeamassa osoitti, että paimenlangan viritys on tuttua. Toisessa että osaa ajaa traktoria kun Sami keräili kiviä pellolta. Aika kapea otos sanoisin.

Ketju on lukittu.