Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
2221/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt justiinsa nii tuota oottelen ensi viikkoa, että tuleeko Arholla treffeilllä justiinsa tuota Karoliinan kanssa juttua.

Vierailija
2222/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli huono ryhti tuolla Anna-Reetan mieskokelaalla. Selkä aivan lysyssä! "anteeksi että olen olemassa" vibat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi, ei minunkaan hampaita lapsena oiottu. Ehjät ja hyvässä kunnossa muuten, kävin arvion kysymässä paljon maksaa oikominen nyt aikuisiällä. 10 000€ voi mennä kaikenkaikkiaan. No eipä ole ollut ylimääräistä siihen. Harvalla on.

Jos sinua häiritsee ei tarvitse tätä ohjelmaa katsoa ja varsinkaan kenenkään ulkonäköä haukkua!

Joo, en sentään yksien hampaiden takia jätä katsomatta. Ihmettelen, en hauku. Omalle lapselle (samaa ikäluokkaa kuin Joonas) tehtiin jo ennakoiva oikomissuunnitelma hoitoineen, kun huomattiin etteivät pysyvät hampaat tule mahtumaan siististi. Kunnallisella tämä.

Vierailija
2224/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan, että maatilat riutuvat karmeassa ahdigossa.. Kumma kun kuitenkin saavat isoja EU-tukiaisia sun muita, mitä harva ammattikunta Suomessa saa. Ja noillakin ohjelman maajusseilla näyttää olevan suht hienot talot ja vempeleet ja A-R:lla lisäksi todella hulppean näköisiä vuokramökkejä (ei tuollaisia halvalla pykätä pystyyn), että se siitä ahdingosta.

Noilla vuokramökeillä ei ole kyllä minkään valtakunnan tekemistä minkään EU-tukiaisten kanssa.

Muutenkaan jos ei tiedä asioista mitään, niin kannattaa olla ennemmin hiljaa.

Vierailija
2225/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorialla todella ohuet hiukset. Kannattaisi leikata hieman lyhyemmäksi.

Miksi tällaisia kommentteja pitää kirjoittaa?

Vierailija
2226/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lattea tämän vuoden kattaus. Yksi näyttää pönkittävän itse itseään. Pelottavaa et siihen tulis suhde, on lapsikin

Vierailija
2227/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AR:n ja Arhon tilat on tosi hyvin hoidettu ja paikat kunnossa. Ulkokuvista huomaa. Anna Reetta ja Kalevi vaikuttaisi realiselta parilta ja täysin mahdolliselta. Anna-Reetta kysyi läheisyydestä ja Kalevilla oli hyvä vastaus.

Varmaan kovin moni ei olis uskonut, että Arhon naiset lopulta oikein kilpailevat hänestä. Myönnän, että itse ainakin arvioin hänet väärin alussa. Hänhän on todella karismaattinen ja itsevarma omassa ympäristössään!

Vierailija
2228/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä nämä treffijaksot. Muutenkin ärsyttää tämä liian kaavamainen sarjan eteneminen. Ei jaksaisi kolme viikkoa putkeen taas katsoa jotain samantekeviä treffi-aktiviteetteja.

Vierailija
2229/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, A-R yrittää välillä heittää jonkin jäykän vitsin ja kaikki kiusaantuneena nauravat. Miksiköhän Kalevilla niin punottaa naama? Juoko paljon Alkoa?

Kalevia jännittää, siksi punainen naama.

Vierailija
2230/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AR:n ja Arhon tilat on tosi hyvin hoidettu ja paikat kunnossa. Ulkokuvista huomaa. Anna Reetta ja Kalevi vaikuttaisi realiselta parilta ja täysin mahdolliselta. Anna-Reetta kysyi läheisyydestä ja Kalevilla oli hyvä vastaus.

Varmaan kovin moni ei olis uskonut, että Arhon naiset lopulta oikein kilpailevat hänestä. Myönnän, että itse ainakin arvioin hänet väärin alussa. Hänhän on todella karismaattinen ja itsevarma omassa ympäristössään!

Hyvä vastaus Kalevilla? Eihän se vastannut yhtään mitään! Onko edes kokemus koko läheisyydestä niin, että ylipäätään osaisi muodostaa omaa mielipidettään asiasta.

Vierailija
2231/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla on kyllä kaksi aika kuumismiestä tilallaan käymässä. En yhtään ihmettele että hihityttää. :-D  Ei näemmä haittaa Victorian lapset eikä yhteen paikkaan sitova työ. Kun nainen on riittävän hyvännäköinen, niin tasokasta kosijaa riittää.

Vierailija
2232/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ehdokkaita se oli kun sanoi että on luovuttanut ja ei kiinnosta enää seuraavat treffit.

Vierailija
2233/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän lattea tämän vuoden kattaus. Yksi näyttää pönkittävän itse itseään. Pelottavaa et siihen tulis suhde, on lapsikin

Ai Anna-Reetta? Mun mielestä näyttäisi, että ihan tosissaan on mukana. Hänellä on tosi tarkat speksit, mitä puolisolla haluaa. Se on hyvä, sillä silloin hän ehkä voi löytääkin sen oikean...

Vierailija
2234/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AR:n treffityyli oli kyllä aika tätimäinen. Mekko ja lierihattu, ohuet hiukset päänmyötäisesti ponnarilla, ei oikein meikkiäkään tainnut olla ja silmälasit silmillä.

Sami vaikuttais että hän ois vähän hoikistunut verrattuna niihin alkujaksoihin. Onkohan AR pitänyt miehiä nälässä tiluksillaan?

Kyllä se on aikuisen ihmisen oma vika, jos nälkää näkee.

Vierailija
2235/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tylsyyden tylsyys tätä formaattia.

Vierailija
2236/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevi vaikuttaa mukavalta ja rauhalliselta, vaikka ujo onkin. Kasvojen punoitus johtuu todennäköisimmin sosiaalisesta jännityksestä, jotkut vaan ovat punaisia jos on vähänkin jännempi tilanne tai ovat hämillään. Itse olin juuri tällainen nuorena ja sain kuulla siitä jatkuvasti. Ihme kiusaajameininkiä täällä.

Vierailija
2237/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et sanni olis sopivin arholle, nää kaks muuta oli liian itsenäisiä ja vahvoja naisia kömpelölle nuorelle maatilan isännälle... Victorialle victor tietysti.. Aleksi vaikuttaa jotenkin kylmältä ja liian itserakkaalta jopa juho?, mielummin kuin hän, vaikka vaatis paljon kehitystä, niin on kuitenkin lämminhenkinen, toisin kuin aleksi, eli jotain potentiaalia.. Anna-Reetalla molemmat jo nähdyt ihan käypiä kokelaita, viiminen vielä näkemättä, hyvät ehdokkaat. Joonaksen tilanne on selvä, söpö pari! Toivottavasti kestää..

Vierailija
2238/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vastaus Kalevilla? Eihän se vastannut yhtään mitään! Onko edes kokemus koko läheisyydestä niin, että ylipäätään osaisi muodostaa omaa mielipidettään asiasta.

Mua kans ärsytti se mitään sanomaton ja välttelevä ympäripyöreys. Yritä nyt siitä jotain irti saada....

Vierailija
2239/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, A-R yrittää välillä heittää jonkin jäykän vitsin ja kaikki kiusaantuneena nauravat. Miksiköhän Kalevilla niin punottaa naama? Juoko paljon Alkoa?

Kalevia jännittää, siksi punainen naama.

Oikeasti Kalevin posket ovat palaneet ja hänellä on hiki

Vierailija
2240/4633 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi on mainio

Jep tekijämies. Sopii tolle muidulle.

Ketju on lukittu.