Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköallergiaa :( ?

Vierailija
11.08.2015 |

Eli muutettiin joku aika sitten. Lähellä on sellainen korkea kännykkätukiasemamasto. En osaa sanoa kuinka kaukana, ei nyt ihan vieressä mutta ikkunasta näkyy. Olisko muutama sata metriä. No nyt minua vaivaa monet oudot oireet: aika usein on pää kipeä, elohiiriä, en saa unta, joka puolelta kutittaa, lihakset tuntuu väsyneiltä, sydän tykyttää, hikoiluttaa... Voiko nämä oireet johtua tuosta tukiasemasta? Pääkipua on välillä ollut ennenkin, mutta muut oireet alkoi vasta muuton jälkeen!

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurteho vastaanotto antenni pystyy keräämään isolta alueelta 3 ja erityisesti 4G taajuudet.
Antenni työntää taajuudet keskitettynä kohteen läpi. Ei kovin hyvää soluillemme.

Vierailija
62/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa alkaa jankkaamaan tähän aikaan vuorokaudesta, mutta aloittajalle; yritä selvittää asiaa itse ja kirjaa kaikki oireesi jne. ylös. On aivan uskomattoman vaikeaa(/mahdotonta) saada lääkäreiltä apua hyvin harvinaisiin sairauksiin, jopa vaikka muualta löytyisi samanlaisia tapauksia. Silti on olemassa sairauksia, joita 99,9999% lääkäreiden mielestä ei vaan voi olla. Älä luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:03"]

Voimalinjatkin kuulemma säteilee satojen metrien päähän! Lähin voimalinja meidän talosta on onneksi aika kaukana.

t.ap

[/quote]

millasta säteilyä niistä tulee? Meidän talosta n. 100 metriä on sellanen metallitolpissa oleva sähkölinja, nyt iski paniikki :( En oo tienny, että noi on vaarallisia!

[/quote]

Koska olet käynyt peruskoulun niin tiedät tarpeeksi sähkökentistä. Ei ole sen vaikeampaa.

Vierailija
64/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:04"]

Onko kodissasi suurteho vastaanotto antenni? Meillä oli ja yö unet meni 4G tultua. Poistettiin ja unet palasivat.

[/quote]

Siis vastaanotin (antenni) ei kyllä säteile yhtään mitään! Se ottaa vastaan niitä "säteitä" :)

Vierailija
65/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antennin läheisyydestä ihmiskehoon johtuu sen haitallisuus.Hermoverkkomme häiriintyy siihen osuvasta säteilystä ja unirytmiä säätelevä limbinen järjestelmä yliohjautuu. Uni katkeaa satunnaisesti.

Vierailija
66/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen työlle, ja siitä on paljon tutkimuksia

Vierailija
67/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettikorut, hei oikeasti! Mutta jos joku sähköallerginen nyt kokee saavansa apua magneeteista, niin kai se on positiivinen asia. Jos vaikka yksikin turha lääkärikäynti jäisi väliin.

Sähköallergia on päänsisäinen sairaus. Mä tiedän työelämästä yhden tapauksen, joka ensin oli sairauslomilla mitä erilaisimmista syistä. Sitten hän sai homeallergiaoireita työpaikalla. Koko työpaikka tutkittiin ja mittauksia tehtiin, mutta hometta eikä mitään siihen viittaavaakaan ei löytynyt mistään. Kenelläkään muulla ei ollut mitään oireita. Tämän jälkeen kyseinen ihminen sairastui sitten sähköallergiaan. Hän ei voinut olla lähelläkään esim. tietokonetta, jonka käyttö on työpaikalla välttämätöntä. Vapaa-ajallaan hän toki on aktiivisesti somessa.

Vierailija
68/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia auttaa, varma tieto.

Vierailija
69/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori alapeukku, piti laittaa yläpeukku tohon magneettikorujuttuun

Vierailija
70/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuimmat varmaan ymmärsivät suurteho vastaanottoantennin olevan: Mikäpäs muukaan
kuin vanha kunnon JOUSTINPATJA. Vaahtomuovipatja on turvallisempi valinta nykyisten taajuuksien vallitessa.

Vierailija
71/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräs mulle anustapin perseeseen, nyt ei vaivaa enää sähköallergia mut kun pierettää pitää vetää tappi pois pepusta, kyllä lääkäri tietää. Kaikki sähköallergiset ostamaan anustappeja!

Vierailija
72/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu saamaan lähes yhtä laadukkaita vastauksia ja kommentteja kuin nämä täällä, suurimmalta osalta lääkäreitä joille menet oireistasi puhumaan. Itse "olen tullut allergiseksi" lääkäreiden kommentille "x:lle ei vain voi olla allerginen". Kun edelleenkin vaan jostain syystä voi ja edelleenkin olen. Ja jos olisin luottanut lääkäreiden sanaan enkä tuntemuksiini ja erittäin voimakkaisiin oireisiini, lapseni olisivat nyt orpoja. Voimia sulle

Vierailija
73/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä yksi kahjo, joka välillä kommentoi itselleen? Vai muutama kahjo, jotka tukka putkella suunnistivat kehottamaan olemaan luottamatta lääkäriin? Välitänkö edes tietää?

Vierailija
74/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:46"]Varaudu saamaan lähes yhtä laadukkaita vastauksia ja kommentteja kuin nämä täällä, suurimmalta osalta lääkäreitä joille menet oireistasi puhumaan. Itse "olen tullut allergiseksi" lääkäreiden kommentille "x:lle ei vain voi olla allerginen". Kun edelleenkin vaan jostain syystä voi ja edelleenkin olen. Ja jos olisin luottanut lääkäreiden sanaan enkä tuntemuksiini ja erittäin voimakkaisiin oireisiini, lapseni olisivat nyt orpoja. Voimia sulle
[/quote]

Saanko kysyä, millaisia oireet olivat? Oliko kaikki muut aiheuttajat suljettu pois? Tyrmäätkö täysin ajatuksen, että oireet saattaisivat johtua psyykkisistä syistä?

Ehkä itselläni sitten on liian kova luotto lääkärikuntaan, mutta miksi he niin kovasti haluaisivat olla auttamatta, jos tällaiset sähköallergiat olisivat ihan totta? Siitä ei vain ilmeisesti ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä.

Tietysti voi olla niinkin, että jos sähköallergia tunnustettaisiin ihan oikeaksi ongelmaksi, niin sitten näitä itselleen allergian kehittäviä olisi jonoksi asti.

Olen sitä mieltä, että elämäntapoja parantamalla ja esim. laihduttamalla aika monet allergiaoireet ja kolotukset voisivat parantua. Tai sitten psykiatrian puolelta voi löytyä apua.

Vierailija
75/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:46"]Varaudu saamaan lähes yhtä laadukkaita vastauksia ja kommentteja kuin nämä täällä, suurimmalta osalta lääkäreitä joille menet oireistasi puhumaan. Itse "olen tullut allergiseksi" lääkäreiden kommentille "x:lle ei vain voi olla allerginen". Kun edelleenkin vaan jostain syystä voi ja edelleenkin olen. Ja jos olisin luottanut lääkäreiden sanaan enkä tuntemuksiini ja erittäin voimakkaisiin oireisiini, lapseni olisivat nyt orpoja. Voimia sulle
[/quote]
Allerginen voi olla asioille, joissa on proteiinia. Sähkössä ei ole, joten sille ei voi olla allerginen.

Vierailija
76/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele alumiinifoliosta päähine itsellesi, niin allergia helpottaa.

Vierailija
77/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:45"]Koska sähköallergiaa ei ole olemassa, on helppo sanoa että siitä se ei johdu.
[/quote]
Väärin, sulla on aika vanhat tiedot. Se ettei sulla ole jotain sairautta, ei tarkoita ettei muillakaan olisi.

Vierailija
78/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:46"]Varaudu saamaan lähes yhtä laadukkaita vastauksia ja kommentteja kuin nämä täällä, suurimmalta osalta lääkäreitä joille menet oireistasi puhumaan. Itse "olen tullut allergiseksi" lääkäreiden kommentille "x:lle ei vain voi olla allerginen". Kun edelleenkin vaan jostain syystä voi ja edelleenkin olen. Ja jos olisin luottanut lääkäreiden sanaan enkä tuntemuksiini ja erittäin voimakkaisiin oireisiini, lapseni olisivat nyt orpoja. Voimia sulle
[/quote]

Saanko kysyä, millaisia oireet olivat? Oliko kaikki muut aiheuttajat suljettu pois? Tyrmäätkö täysin ajatuksen, että oireet saattaisivat johtua psyykkisistä syistä?

Ehkä itselläni sitten on liian kova luotto lääkärikuntaan, mutta miksi he niin kovasti haluaisivat olla auttamatta, jos tällaiset sähköallergiat olisivat ihan totta? Siitä ei vain ilmeisesti ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä.

Tietysti voi olla niinkin, että jos sähköallergia tunnustettaisiin ihan oikeaksi ongelmaksi, niin sitten näitä itselleen allergian kehittäviä olisi jonoksi asti.

Olen sitä mieltä, että elämäntapoja parantamalla ja esim. laihduttamalla aika monet allergiaoireet ja kolotukset voisivat parantua. Tai sitten psykiatrian puolelta voi löytyä apua.
[/quote]
Eihän Suomessa lääkärikunta usko edes krooniseen borrelioosiin kun muualla sitä jopa hoidetaan. Sanotaan ettei sellaisesta ole näyttöä ja sitten selviää, ettei sellaista ole täällä edes tutkittu. Pitäisikö koko muu maailma passittaa sen perusteella psykiatrin juttusille?

Vierailija
79/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa magneetti käteen. Oireileeko? Entä kun otat villapaidan pois päältä? Harjaat hiuksia? Ympärilläsi on aina ollut kokoajan sähkövarauksia ja purkauksia. Et ole allerginen jollei noita oireita ole ollut koko pientä elämääsi. Tökkää avain pistorasiaan niin selviää onko allergiaa.

Vierailija
80/130 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:45"]Koska sähköallergiaa ei ole olemassa, on helppo sanoa että siitä se ei johdu.
[/quote]
Väärin, sulla on aika vanhat tiedot. Se ettei sulla ole jotain sairautta, ei tarkoita ettei muillakaan olisi.
[/quote]
En ole ylempi, mutta linkkaapas sitten joku tieteellinen tutkimus joka puoltaa sähköallergian olemassa oloa. Itse en ole koskaan löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan