Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoisen avioliittolain kannattajat, koska puututte tähän??

Vierailija
05.08.2015 |

Mainontaan. Kaikissa mainoksissa on mies ja nainen. Onko tämä sitä nykyajan tasa-arvoa??

Mutta. Olen eroamassa ja nyt huomannut mainonnassa erittäin loukkaavan piirteen: kaikissa mainoksissa on mies, nainen ja 2 lasta (tietenkin tyttö ja poika). Siinä ollaan onnellisina matkalla, huonekalukaupassa, ruokakaupassa jne. Meitä eronneita on todella paljon.

Sokoshotellien mainos on AINOA, jossa on äiti kahden lapsensa kanssa! Olen katsonut mainosta enkä meinaa uskoa todeksi ettei sitä isää löydy hotellihuoneesta ollenkaan! 10 pistettä Sokoshotellien mainonnalle!

Nyt kun pitää olla kaikki tasa-arvoista, haluan myös että eronneet, yh-vanhemmat tulevat tasa-arvoisiksi pariskuntien/avioparien kanssa. Aloitetaan vaikka mainonnasta! :-)  Matkamainos tms, jossa onnellinen äiti/isä parin lapsensa kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio puuttua. Jos sinua häiritsee, puutu sinä. On totta, että mainosten luomia mielikuvia on hyvä tarkastella kriittisesti, muttei se mielestäni mitenkään vedä vertoja ihmisoikeuksista puhumiselle.

Vierailija
2/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten se, että samassa taloudessa asuvat nainen ja mies ovat LÄHES AINA avopari sosiaalitoimiston ja kelan puolesta (tämä vaikuttaa huomattavasti molempien osapuolten tukiin), mutta saman katon alla asuvia samaa sukupuolta olevia ei avopareiksi katsotakkaan??
Noh, eikö tasa-arvo enää kiinnostakkaan, mitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:53"]Entäs sitten se, että samassa taloudessa asuvat nainen ja mies ovat LÄHES AINA avopari sosiaalitoimiston ja kelan puolesta (tämä vaikuttaa huomattavasti molempien osapuolten tukiin), mutta saman katon alla asuvia samaa sukupuolta olevia ei avopareiksi katsotakkaan??
Noh, eikö tasa-arvo enää kiinnostakkaan, mitä
[/quote]

Tämä on niiin totta!!!

Vierailija
4/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit minun puuttuvan thn epäkohtaan? Yksityisiä yrityksiä ei voi varsinaisesti pakottaa kuvaamaan mainoksissaan monipuolisesti erilaisia perheitä.

Vierailija
5/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajien asiat eivät kiinnosta minua millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi