Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kylässä käydessä vessakaapin tonkija?

Vierailija
11.08.2015 |

Ärsyttä ihmiset, siis kaverit ja vieraat, jotka tonkivat vessankaappia käydessään vessassa. Ei voi olla aikuisella ihmisellä niin kova tirkistelynhalu. Vessasta vain kuuluu peilikaapin ovien narina, niin tietää että siellä tonkija taas vauhdissa.  

Itse saatoin tehdä moista lapsena tai teininä kerran pari, mutta siitäkin tuli huono omatunto. Näin aikuisena ei tulisi enää mielenkään.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tongi, enkä usko kaverienkaan tonkivan. Taitaa tuommoinen olla kaupunkilegendaa... Tai kertoo ap:n sosiaalisesta ryhmästä, jos siellä moinen vakoilu on ok..

Vierailija
62/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman häpeillen myönnän, että olen vessankaappien availija. Urkkimisesta ei kuitenkaan ole kyse, ei ole tullut meleenkään että joku uteliaisuuttaan kaappeja penkoisi. Joskus saatan kaivata kampaa tai suihkausta hiuslakkaa, puuteriakin olen joskus salaa tupsauttanut jos oma on unohtunut. Onko tämä nyt sitten parempi vai huonompi syy? Ei tietenkään saisi omin luvin lainailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pengo kylässä kaappeja. Kerran tapailin yhtä miestä ja kärsin ilmavaivoista. Yritin kohteliaasti viipyä vessassa, ettei tarttis farttailla olohuoneessa ja kun tulin vessasta mies ivallisesti kysyi mitä kaapeista löytyi. Olin niin äimän käkenä, etten osannut tunnustaa asian oikeaa laitaa. Tarinan opetus on se, että joskus se ilma vain antaa odotuttaa itseään ja oven takana vain ootellaan pierua.

Vierailija
64/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tippuu ryminällä kaapista hiuslakkapullo jos menee tonkimaan. Toista kutsua ei näille tule.

Vierailija
65/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"]Ärsyttä ihmiset, siis kaverit ja vieraat, jotka tonkivat vessankaappia käydessään vessassa. Ei voi olla aikuisella ihmisellä niin kova tirkistelynhalu. Vessasta vain kuuluu peilikaapin ovien narina, niin tietää että siellä tonkija taas vauhdissa.  

Itse saatoin tehdä moista lapsena tai teininä kerran pari, mutta siitäkin tuli huono omatunto. Näin aikuisena ei tulisi enää mielenkään.
[/quote]

No hyi hitto!
Ette kai te oikeasti käy vierailla vessassa? :O

Vierailija
66/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eipä tulis mieleenkään olla kiinnostunut, saati tehdä tutuilla vaikka jossain mielenhäiriössä kiinnostaiskin koska tollaset jutut voi toinen helposti huomata jostain jolloin luottamus on vähän vaakalaudalla, mitä sen arvoista voisi kaapista paljastua, korkeintaan tulee tirkistelijän katumus. Olen varmaan tehnyt näin joskus, mutta en missään kypsässä iässä. Eivätkä kyllä tuttunikaan tee moista. Tavikset kyllä varmaan tekevät suht yleisesti... en epäile. Tiiätte nyt mitä taviksella tarkoitan tai ette... kuitenkin jos arvalla valitaan joku suomalainen niin voi hyvinkin tehdä, ei tarvi ottaa nokkiin kenenkään, en tarkoita nyt vittuilla kenellekään.

Vierailija
67/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo kylässä, vaan TYÖNNÄN KÄTENI VESSANPÖNTTÖÖN OLKAPÄÄTÄ MYÖDEN, ja etsin aarteita, oöen löytänyt pyttyyn juuttuneen anustapin, isäntä ilmeisisti oli hädissään piilottanut sen sinne.

Vierailija
68/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:08"]

Hieman häpeillen myönnän, että olen vessankaappien availija. Urkkimisesta ei kuitenkaan ole kyse, ei ole tullut meleenkään että joku uteliaisuuttaan kaappeja penkoisi. Joskus saatan kaivata kampaa tai suihkausta hiuslakkaa, puuteriakin olen joskus salaa tupsauttanut jos oma on unohtunut. Onko tämä nyt sitten parempi vai huonompi syy? Ei tietenkään saisi omin luvin lainailla...

[/quote]

Huonompi syy, nyt olet sekä tonkija että varas.

Minulla on onneksi meikit laukussa, mutta pitääpä muistaa siirtää se hiuslakkakin pois vessasta.

Vierailija
69/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"]

Ärsyttä ihmiset, siis kaverit ja vieraat, jotka tonkivat vessankaappia käydessään vessassa. Ei voi olla aikuisella ihmisellä niin kova tirkistelynhalu. Vessasta vain kuuluu peilikaapin ovien narina, niin tietää että siellä tonkija taas vauhdissa.  

[/quote]

Joskus tongin sitä kun vessapaperi loppui. Sitten tuli vastaan kaikki kuukautis siteet ja raskaustestit ja sitten alkoi miehenä vituttamaan. Asioita joita en olisi halunnut koskaan nähdäkään kylässä.

Vierailija
70/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ MUUTEN PENKOO ! Joilllai ihmisillä on sellainen vietti jotta halutaan ns saaha jotain nekatiivistä aihetta.Heistä jotka ystävällisyytään kutsuu heidät kylään illan istujaisiin ja ne.Itse lataiisin näitä nykyaikaisia 

video minikameroita jotka aktivoituis heti kun  Vieras vessassa käviä kurkkis sellaisiin paikkoihin johon ei ns normaali ihminen vilkaisisikaan.Sitten lataisin ne YOUTUBE linjoille ja poistaisin heidät ystävä piireistäni. Se ihan ns nyky päivää. vieraat.Käytäytyykää sen mukaisesti..PS minä en ole vuosiin pitänyt vessassa paperia.Ihan tuhlausta,siellä on puhtaita vanhoja hiuki kuluneita käsi pyyhkeitä ja  bidee jolla huuhtelee pyllyn ,sitten pyyhkii  ja heittää pyykki koriin. Markku keskinen Tampere.(lasteni suusta olen kuulut siis jo aikuisten että vessani on hiton siisti,Voi olla siistimpi kuin keittiö???Kiitos TYTTÄRENI.

Vierailija
71/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole penkonut.

Vierailija
72/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
73/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tongi, mutta joskus on pakko ollut etsiä vessapaperia.

Vierailija
74/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:08"]Hieman häpeillen myönnän, että olen vessankaappien availija. Urkkimisesta ei kuitenkaan ole kyse, ei ole tullut meleenkään että joku uteliaisuuttaan kaappeja penkoisi. Joskus saatan kaivata kampaa tai suihkausta hiuslakkaa, puuteriakin olen joskus salaa tupsauttanut jos oma on unohtunut. Onko tämä nyt sitten parempi vai huonompi syy? Ei tietenkään saisi omin luvin lainailla...
[/quote]
Ei toisen meikkejä lainailla, varsinkaan ilman lupaa! Toivottavasti et ole mikään aknenaama ja sitten lääpit toisen puuterilla niitä paiseita. Hrrr... Lopeta heti tuollainen!

Vierailija
75/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa tonkinut vessan kaappeja kun olen unohtanut omat kuukautissuojat. Oon myös vaan hemmetin utelias ja lähemmillä kavereilla kurkin myös peilikaapin.

Vierailija
76/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tarvetta tonkia kenenkään vessankaappeja. Ainao tilanne on, jos vessapaperi on loppu ja uutta ei ole siinä näkyvillä.

Vierailija
77/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolle on ihan ok että kylään kutsumani vieraat "tonkivat" vessan kaappeja? Ylipäänsä meillä saa katsoa kaappeihin, mutta en usko että monikaan tonkii ikinä muuta kuin vessankaappeja.

Wc kaapeista löytyy mm. Lisää paperia, pyyhkeitä, kynsisakset, meikkejä, kampa, harja, hiuslakkaa, hajuvesiä, pompuloita, pinnejä, kosteusvoidetta, bepantheniä, kuukautissuojia, wc-pesuainetta JNE. Kaikkea mitä mielestäni normaali ihminen (kuten minä itse) voi tarvita vessassa käydessään ja se on normaalin rajoissa täysin. Kutsun kylään vain ihmisiä jotka ovat ystäviäni ja näin ollen eivät varasta eivätkä ole mitenkään saastaisia.

Toivon, että vieraani jotain tarvitessaan ymmärtävät avata kaapin oven. Olen peräti olettanut näin.

Olisin todella hämmentynyt, jos olisin kylässä ja jotain yllä olevista etsiessäni lentäisi jotain marmorikuulia ja "senkin tonkija" lappuja.

En ylipäänsä ymmärrä "tonkija" käsitettä. Miksi joku on tonkija? Ehkä jos varastaa, mutta tämmöisiä ihmisiä ei alunperinkään kannata kutsua kylään!

Vierailija
78/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani myönnän katsoneeni tapailemieni miesten vessan kaappeihin. Ihan vain varmistuakseni ettei kaapeissa ole jonkun toisen naisen tavaroita. Muuten en kaappeja pengo.

Vierailija
79/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä tongi kenenkään vessan kaappeja. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä ihmiset säilyttävät kaapeissaan. Vessapaperia olen kyllä ottanut esille vieraisilla, jos se on päässyt loppumaan pöntöllä viihtyessäni, mutta sitä varten ei yleensä tarvitse tonkia, koska standardinomainen säilytyspaikka on lavuaarin alla oleva kaappi.

Jos joku haluaa meillä käydessään katsella vessassa kaappeihin, niin be my guest. Siellä ei ole mitään jännittävää tai tavallisesta poikkeavaa. Dildot ja mielialalääkkeet säilytän jossain ihan muualla.

Vierailija
80/80 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:07"]

yksi nainen varasti kerran paskaiset, valkoiset rintaliivini pyykkikorista :-D 

[/quote mulla on hävinny alakerran pyykkituvalta jo kaks kertaa pikkuhousut. En kyllä enää niitä sinne vie kuivumaan mutta olisi mielenkiintoinen tietää kuka ne ottaa.. Epäilys kohdistuu sellaseen 12-15 vuotiaaseen poikaan. Mutta miten saan sen kiinni itseteossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä