Bile-Danin yli 300 panoa
Helppo tuolla panomäärällä kehuskella ja toivoa samalla "vakkarikoloa" :D
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:26"]
Uskon hyvinki. Itse olen 23v mies ja sanoisin harrastaneeni seksiä n 60-70 naisen kanssa... ei toi 300 noilla kilometreillä ja ko. henkilön asemaan nähden ole kuin realistinen^^ kukin tyylillään
[/quote]Mihin ihmeen asemaan :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:31"]
Älkää nyt hyvät ihmiset jaksako provosoitua Danin puheista. Sille maksetaan noista jutuista ja kohuotsikoista, jotta saadaan katsojia hottikset-ohjelmalle... Todellisuudessa varmaan ihan tavallinen kaveri.
[/quote]
Jolta on tämän jälkeen mennyt kunnia ja maine. Mihin tuon jälkeen voi hakeutua enää edes töihin, kun taikinaposken hottishistoria pomppaa jokaisen työhönottajan ekalla googlettamisella esiin.
[/quote]
Jaa-a, veikkaan että aika lailla mihin vain, mihin tosi-TV-ohjelmiin hakeutuvat muutenkaan ovat kiinnostuneita hakemaan.
Huhuh, mitähän tuonkin äijän housuissa muhii. Ällöttävä, mahtaa olla naiset yhtä laadukkaita.
Hei poikki nyt nää ketjut, lienee sadas ketju samasta aiheesta. Eihän tämä Bile-Dani kiinnosta kuin pissiksiä, ja niitä siis on tällä palstalla paljon.
Ärsyttää kun tommonen pullukkaa sanoo panneensa montaa huoraa!! Ei oo ees hyvän näköinen. Mun mies on komeempi!!! Sitä paitti ei oo pannu, nyku maailmassa pitää olla aika fiksu ja komee että pääsee paneen! Plus sillä on pieni muna! Ja ärsyttää kun varmaa valehtelee koko asiasta ku on ihan pullukka, perkele! Sika äijjä! Eiks ookki hei pieni muna salee tolla :D mä en ainakaan antais!!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan. [/quote] Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi! [/quote] Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa. [/quote] En kai mä nyt sulle sitä sanonut, vaan tyttärelles! [/quote] Se tekee susta pedofiilin.
[/quote]
Huoh! Sille sun toiselle tyttärelles, "vahingolle", jonka teit kauan ennen nykyistä tytärtäs. Sille, jota et edes tunnusta.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 05:10"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan. [/quote] Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi! [/quote] Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa. [/quote] En kai mä nyt sulle sitä sanonut, vaan tyttärelles! [/quote] Se tekee susta pedofiilin.
[/quote]
Huoh! Sille sun toiselle tyttärelles, "vahingolle", jonka teit kauan ennen nykyistä tytärtäs. Sille, jota et edes tunnusta.
[/quote]
Säälittävä selitys. Toiset meistä on miehiä, toiset sitten "bile-daneja".
Mulla on ehkä samat kuitenkin yli 200 varmasti, ikää mulla on vähän enemmän.
Onko nää sen kanssa panneet, myöntäneet jo aiemmissa ketjuissa saman? Eli täällä jo viis ainakin
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 05:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 05:10"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:19"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan. [/quote] Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi! [/quote] Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa. [/quote] En kai mä nyt sulle sitä sanonut, vaan tyttärelles! [/quote] Se tekee susta pedofiilin. [/quote] Huoh! Sille sun toiselle tyttärelles, "vahingolle", jonka teit kauan ennen nykyistä tytärtäs. Sille, jota et edes tunnusta. [/quote] Säälittävä selitys. Toiset meistä on miehiä, toiset sitten "bile-daneja".
[/quote]
Niinpä niin. Sääliks käy tytärtäs... Ei ihme, että on päätynyt siihen jamaan, mihin on päätynyt...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:27"]
Taikinaposken laskupää:
3 melkein + 0 baarista + 0 bileistä = 300
[/quote]
:D :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]
Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita)
Hienoa Daniel!
[/quote]
"aika yksinkertaista hommaa"?? Ilmankos hyvää seksiä saa hakemalla hakea ja yleensä se löytyy ulkomailta.
T.Bile-Donna
Uskon hyvinki. Itse olen 23v mies ja sanoisin harrastaneeni seksiä n 60-70 naisen kanssa... ei toi 300 noilla kilometreillä ja ko. henkilön asemaan nähden ole kuin realistinen^^ kukin tyylillään