Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bile-Danin yli 300 panoa

Vierailija
11.08.2015 |

Helppo tuolla panomäärällä kehuskella ja toivoa samalla "vakkarikoloa" :D

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:31"]Älkää nyt hyvät ihmiset jaksako provosoitua Danin puheista. Sille maksetaan noista jutuista ja kohuotsikoista, jotta saadaan katsojia hottikset-ohjelmalle... Todellisuudessa varmaan ihan tavallinen kaveri.
[/quote]

Ei voi olla tavallinen kaveri. Tavallinen kaveri kun ei olisi niin helv tyhmä, että uhraisi maineensa noin totaalisesti päästäkseen tyrkkyrealityyn. Se meinaan tuskin on edes taloudellisesti fiksu veto pitkällä juoksulla.

Vierailija
22/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla kaks nollaa liikaa tossa luvussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se vasta äsken päässyt poikuudestaan eroon kun tollanen on käytös?

Vierailija
24/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kalisevat eniten, vai miten se meni, jne. Ei kukaan oikea panomies jaksa huudella mitään lukumääriä. Todellisuudessa määrän voi todennäköisesti laskea (lue: max) kahden käden sormilla.

Onhan ton pakko olla joku rooli tai sit se on vaan menettäny kaiken järjen.

Vierailija
25/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"]

Ok, käytän nimettömyyttä hyväksi ja myönnän että täällä yksi häneen sortunut. Puolustuksekseni olin hyvin nuori ja hyvin humalassa. Kamala kokemus, en suosittele!

[/quote]

No kerro nyt minkälainen se oli sängyssä ja oliko sillä iso, niinku puheissaan antaa ymmärtää :D

Vierailija
26/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sillä on...luulee kyllä että on iso..huono pano...ja ne "kuuluisat" kielitaidot ovat yhtä surkeita kuin sen pieni varustus. Sellanen peruslämppäys, perusjyystö 10min ja loppu kuin seinään kun hän tuli. Vaikea pitää stondista yllä.
onneksi oli niin kova humala itellään ettei pahemmin yksityiskohtia muista. Aamulla olin ihan kauhuissani että mikä tihrusilmäinen, tanakka pullaposki tossa vieressä makaa..

Vierailija
27/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini tuntee danin ja on kuulemma aika ärsyttävä tyyppi. ja kehtaa väittää että on saanut rukkaset vain mummoltaan vaikka pakit on tullut monelta naiselta :'D

Vierailija
28/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sen ohjelman nimi edes on Hottikset? Samannäköisiä tyyppejä näkee joka ammattikoulun pihalla notkumassa.

Vierailija
29/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että miehet inisevät kuinka naisen markkina-arvo laskee välittömästi jos naisella on yli 2 panoa ja ei ole vaimomatskua sellainen lutka. Mutta eivät tajua sitä, että eivät naisetkaan halua mitään mieslutkaa? Mielestäni lähinnä vitun oksettavaa, en todellakaan haluaisi miestä, joka rehentelee tuollaisilla luvuilla (olivat ne sitten totta tai eivät).

Vierailija
30/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaiset bile-Danit tiedetään. Kovia suustaan, mutta mikäköhän lienee totuus:D

Vierailija
31/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita)

Hienoa Daniel!

Vierailija
32/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita)

Hienoa Daniel!
[/quote]

Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan.

Vierailija
33/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan.

[/quote]

Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi!

Vierailija
34/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph, amatööri!

Vierailija
35/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas lihava ..

Vierailija
36/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:50"]

Hmph, amatööri!

[/quote]

Ikävä, ettei sulle kelpaa. Mä tästä lähenkin Suskin luo, eikun anteeksi, Petran, taisiis Petran, Jannikan ja Kertun luo.

Vierailija
37/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan.

[/quote]

Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi!
[/quote]
Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa.

Vierailija
38/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan. [/quote] Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi! [/quote] Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa.

[/quote]

En kai mä nyt sulle sitä sanonut, vaan tyttärelles!

Vierailija
39/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:26"]Minä uskon Danielin kertomaan täysin. Ihan normaalilta hepultakin vaikuttaa. Olen myös varma, että jollei muuten, niin seksikokemusten myötä hänestä on tullut ihan hyvä sängyssä. (siis ihan oikeasti, seksi on aika yksinkertaista jokapojan/tytön hommaa, jossa ei kummempia kykyjä tarvita) Hienoa Daniel! [/quote] Daniel, harjaa hampaat ja mene nukkumaan. [/quote] Heti, kun olen nuollut sulle 20. orkun, kultsi! [/quote] Aika kova suoritus jos onnistut, kun vielä otetaan huomioon että olen mies. Toisaalta, uskon että oletkin harjoitellut enemmän herraseurassa.

[/quote]

[/quote]

Minusta tuntuu että niin äidit kuin tyttäret juoksee toiseen suuntaan kun tämä "hottis " tulee vastaan, meinaan niin jäätävän näköinen jätkä!

Vierailija
40/55 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:59"]

[/quote]

[/quote]
Se tekee susta pedofiilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän