Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unikoulun 4. yö - pahenee :(

Vierailija
11.08.2015 |

1v2kk lapsi itkee ja heräilee nyt paljon enemmän kuin edellisinä öinä. Kävikö muille näin unikoulun aikana? Helpottaako tämän jälkeen? Kaikkialla sanotaan aina vaan että kolmen yö jälkeen lapsi alkoi nukkua...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:31"]Kyllä jotkut valitettavasti sitä huudatusunikouluakin käyttää... Vaikka lapsi itkisi useasti yöllä niin antaa itkeä eri huoneessa, ei käydä edes katsomassa :( [/quote] Tätä juuri tarkoitin! Serkkuni vei lapsen sairaalaan unikouluun ja siellä hoitaja seisoi ovella ja kuunteli huutoa. Esti serkkuani menemästä sisään. Tämän takia en rupea minkäänlaiseen unikouluun. En tassutukseenkaan. Meillä kun lapsi herää otan syliin tai jopa kainaloon. Minua eikä miestäni tämä haittaa. Vuorottelemme valvotut yöt. Meitä jotenkin ihmetyttää miten paha tilanne pitää olla että unikoulu otetaan käyttöön. Kertoisitteko? [/quote] En oo kyllä koskaan kuullutkaan että,joku oikeasti antaa lapsen itkeä koko yön.Mutta itse olen vuoden ajan herännyt 10 kertaa yössä,lohduttamaan ja syöttämään itkevää lasta.Mies reissussa viikot ja päivät jaksettava myös vanhemman sisaruksen kanssa (3v.)On jaksettava hoitaa myös omakotitalon puulämmitys,ruohonleikkuut/lumityöt,kotityöt,laskut ja kauppa-asiat itkevän lapsen kanssa.Vuoden valvomisen jälkeen harkitsin jo itsemurhaa,että saisin levon.Jos äiti menettää järkensä valvomisen vuoksi,on se unikoulun pitäminen varmaan melko pieni paha. [/quote] Mun ei tarvinnu valvoa koska osasin toimia oikein.

[/quote]

Kertoisitko myös meille muille huonoille äidelle,kuinka toimit?

Vierailija
42/42 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla