Laita mies ostaa siteitä..
Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:04"]
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Peksi, mun perse vuotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Auta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuo samalla viis pizzaa, kaheksan bikmäkkiii , sidukkaa ja pari kiloo suklaata!
Wt-naisten ongelmia.
[/quote]
Ai kuukautiset on WT-naisten ongelma :D Vitturättimies, sä et koskaan petä!
[/quote]
Vähänkin viisaampi nainen tukkii vittunsa itse, eikä odota että mies pyyhkii perseen.
[/quote]
Hoe nyt sitä vittua ja persettä vielä pari kertaa, varmasti se palvelee jotain mystistä tarvetta.
Kerro muuten jotain itsestäsi. Onko sulla jotain muita mielenkiinnon kohteita kuin kuukautiset? Kuinka vanha olet? Oletkö eläkkeellä?
Tulee sellainen fiilis, että rättimies on mies29+1, joka purkaa naisvihaansa normaalia ärhäkämmin ja siksi ilman nimimerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:11"]
Tulee sellainen fiilis, että rättimies on mies29+1, joka purkaa naisvihaansa normaalia ärhäkämmin ja siksi ilman nimimerkkiä.
[/quote]
Voi olla. Vitturättimies on kyllä täällä suunnilleen aina.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Voi olla. Vitturättimies on kyllä täällä suunnilleen aina.
[/quote]
vahvistaa teoriaa
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:00"]
Vituttaa kaltaisesi losoperseet, jotka eivät itse kykene huolehtimaan henkilökohtaisista tarpeistaan.
Pyyhkiikö miehesi perseesikin?
Lapsille ymmärrän vaippojen oston, aikuisten , JUMALAUTA aikuisten tulee kyetä ne rättinsä itse ostamaan.
En tosin harrasta lapsenkaltaisia naisiakaan. Mitä palstalla tuntuu riittävän.
[/quote]
Miksi nimenomaan rätit pitää aina itse ostaa itselleen? Saako puolisolleen ostaa hammastahnaa?
Vai oletko yleisesti sitä vastaan, että käydään kaupassa toisen ihmisen puolesta?
JUMALAUTA MINÄHÄN EN MITÄÄN PERKELEEN KALJAA SINULLE OSTA MENE VITTU ITSE OSTAMAAN KUSILITKUSI MIKSEI AIKUINEN IHMINEN ITSE OSAA OSTAA KALJAA VITTU, mutta sen pyytämäsi siiderin voin ostaa!
[/quote]
Mä vastaan sulle vitturättimiehen puolesta: Vitturätti, aikuinen ihminen, ennakointi, vittutuppo, perse, laiska, sohvalla. Tämän järkevämpää vastausta et siltä tule saamaan.
[/quote]
Pyyhkiikö se mies perseesi? Vastausta kiitos.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]
Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
[/quote]
Päteekö tämä ihan kaikkiin hygieniatarvikkeisiin vai vain kuukautissuojiin? Mun mielestä on ihan normaalia, että se, joka käy kaupassa, tuo kaikki tarvittavat asiat, sekä ruuat että hygieniatuotteet. Itse en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta jälkivuodon aikana olen niitä tarvinnut ja mies on niitä tuonut.
VOisitko sinä sen sijaan kertoa, miksi tämä on sinulle jotenkin elämää suurempi asia? Etkö itse pysty pyytämään kumppaniasi tuomaan esim. hammastahnaa?
[/quote]
Pyydätkö paskapaperiakin kaupasta, vasta sitten kun se on loppu?
"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.
Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".
Itse osaan ennakoida. Mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa?
[/quote]
Mistä sä nyt oikein puhut? SIis kuvitteletko sä, että niitä kuukautissuojia lähdetään hakemaan vasta silloin kaupasta, kun ne on loppu? Kyllä niitä voi laittaa vaikka seuraavan päivän kauppalappuun.
Mutta etpä vastannut kysymykseen. Osaathan lukea kunnolla? Vastaa niihin nyt. Ne ovat tuossa edellisessä viestissä. Kiitos.
[/quote]Siis kysymykseen vai kysymykseen? Tiedätköhän nyt itsekään, mitä olet kirjoittanut? Olet varmasti melkoisen sekaisin.
[/quote]
Tiedän, tuolta ylempää ne voi tarkistaa, jos unohtaa. Mutta et sä taida osata vastata niihin ;) Hoe nyt vain sitä vittua ja persettä, kun et muutakaan osaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:53"]Jos tulee yli kymmenen peukkua tähän viestiin niin mies saa kyllä käyttää koko paketin:D alkaen tästä illasta.
[/quote]
Ihanaa. Seuraavalla kerralla mies ei edes yritä :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:07"]
Ämmä vuotaa = Ämmä ostaa vittunsa tukkeet. Yksinkertaisesti näin.
Ämmille maksetaan jo tulonsiirtoa miljardeja vuosittain.
Vittuusi en aio tunkea lisää seteleitä.
[/quote]
Lue ajatuksen kanssa:
Nainen voi pyytää kaupasta vaikka hammastahnaa.
Sinua vituttaa maksaa hammastahnasta, joka tulee naisen käyttöön.
Sinua siis vituttaa kulujen jakaminen, ei kuukautisssuojat.
Sinun pitäisi avata keskustelut, joissa puhutaan taloudesta tai kulujen jakamisesta.
Tällä hetkellä avaat keskustelut, joissa puhutaan kuukautisista.
Toimintasi ei ole loogista. Räyhäät aiheen ohi, etkä saa mitään aikaiseksi.
Miksi kuukautissuojat menee tunteisiin? Mistä tämä pakkomielteesi sai alkunsa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]
Pyydätkö paskapaperiakin kaupasta, vasta sitten kun se on loppu?
"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.
Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".
Itse osaan ennakoida. Mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa?
[/quote]
Kiva, että osaat ennakoida. Hienosti tehty. Seuraavaksi voisit näyttää, että voit laskea sataan, sekin olisi hieno saavutus! Harmi vain, että noilla asioilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa.
Nyt on kyse siitä, kun PUOLISO ostaa kuukautissuojat tai paskapaperit, ei siitä MILLOIN niitä ostetaan.
[/quote]
Siitä sitten vittuillaan miehelle? Enpä haluaisi aloittajan kaltaisen kakaran kanssa seurustella.
[/quote]
Mistä vittuillaan? Onko keskustelu vittuilua?
Etkö itse sanoisi mitään, jos kirjoittaisit kaljapullon ostoslistaan ja puoliso toisi kerta toisensa jälkeen sinulle pillimehun?
[/quote]Tekstistäsi lihavoitu osuus tuskin on normalia keskustelua. Olutpullo ja pillimehu on huono vertaus, sillä kyseessä on kaksi täysin eri tuotetta. Jos sinun pitäisi tuoda Alkon olutosastolta vaikkapa sitä mun lempparia india pale alea ja sä toisit normaalia pale alea, niin se olisi suunnilleen sama asia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:07"]
[/quote]
Lue ajatuksen kanssa:
Sinun pitäisi avata keskustelut, joissa puhutaan taloudesta tai kulujen jakamisesta.
[/quote]
Minulla on pakkomielle. En ole parisuhteessa, koska pakkomielteeni rajoittaa sosiaalista elämääni. En osaa keskustella muusta kuin kuukautisista, eikä sillä, että huutaa VITTURÄTTI VITTURÄTTI oikein saa naisia. Elämäni on onnetonta, ja siksi räyhään täällä, koska kuukautissuojapakkomielteeni on tietenkin naisten syytä.
Terv. Vitturättimies
Nyt kaikkia keskustelijoita mottaan kuukautiskupilla kupoliin! Siitäs saitte!
Ja ap saa olla viikon kuukuppi nenässään.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:07"]
[/quote]
Lue ajatuksen kanssa:
[/quote]
Ehkä sen karkkirahat lapsena on käytetty äidin siteisiin :(
Kylläpä täällä meni naisilla tunteisiin, kun kysyttiin, että miksi ette osta itse siteitänne? Vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Olette liian laiskoja käymään kaupassa, vaan mieluummin katselette sitä lemppariohjelmaa sieltä sohvalta ja lähetätte miehen kauppaan.
No eiköhän se ole se "työtön mies ei saa naista -naiset lompakkoloisia".
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:22"]
Kylläpä täällä meni naisilla tunteisiin, kun kysyttiin, että miksi ette osta itse siteitänne? Vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Olette liian laiskoja käymään kaupassa, vaan mieluummin katselette sitä lemppariohjelmaa sieltä sohvalta ja lähetätte miehen kauppaan.
[/quote]
Niinpä. Samalla mies maksaa taas lisää tulonsiirtoja. Mutta onpahan senkin aikaa haukkua miehiä paskapalstalla.
[/quote]
Tai sitten tämä kysymys ei ole sen arvoinen, että siihen vastattaisiin, koska se on pelkkää provosointia.
"Pena, tuu pyyhkimään, pesemäään ja tukkimaan mun vittu, itse olen kykenemätön siihen!".
[/quote]
Tunteisiin? Kaikki puhuvat rauhallisesti, sinä täällä räyhäät hyökkäävästi, haukut ja huudat kirosanoja.
Ostan siteeni silloin, kun käyn kaupassa. Kauppareissuillani ostan myös miehelle partavaahtoa, vaikka itse en partavaahtoa tarvitsekaan.
Mies ostaa siteet ja partavaahdon silloin, kun hän käy kaupassa.
Miksi tämä asettelu on väärin?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Tai sitten tämä kysymys ei ole sen arvoinen, että siihen vastattaisiin, koska se on pelkkää provosointia.
[/quote]
Vittusi vuotaminen on oikeutesi uhritua?
Olenko sovinisti ja naisvihaaja, jos naiseni ostaa itse vitturättinsä ja minä partavaahtoni?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
[/quote]
Ostan minäkin miehelle hygieniatarvikkeita kaupassa käydessäni, miksi hän ei siis ostaisi minulle? Outo ajatusmaailma sulla!