Laita mies ostaa siteitä..
Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..
Kommentit (187)
Häiritseekö vitturättimiestä se, jos nainen laittaa miehensä ostamaan siteitä, mutta nainen maksaa ne?
200 peukkua!:D joutuko mies laittaa siteen pöksyihin?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:49"]
Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..
[/quote]
Kuka mies edes menee ostamaan jotain helvetin vaippoja?
Osta itse rättisi
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:16"]
Kerrankin voin olla mieheeni tyytyväinen. Meillä 3 tytärtä ja mies hoitaa ostokset:) Mies tosin tuhisee, miks pil,,rättitehtaalta ei vois hakee rekallista kerralla.
[/quote]
Eli miehesi on joku bottom huora cuckhold.
Outo ketju...pyysin myös miestä tuomaan siteitä mökille.No se toi vääränlaisia,ihan liian pieniä eikä yösiteitä yhtään,vaikka kirjoitin.En mä kyllä suuttunut,ei se käsittänyt ollenkaan koko yöside-termiä eikä ilmeisesti sitäkään,että kuukautisten aikana sitä verta oikeasti tulee ja kunnolla.En mä ikinä edes keksisi tollasta,että vaatisin miestä pitämään kostoksi siteitä...mikä sosiopaatti toi Ap oikein on..
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]
Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?
[/quote]
Miksi ei? Kirjasta sinä ne itsekin katsot. Ei se ole sukupuolesta kiinni, että osaako katsoa oikeat numerot. Meillä olisi jo viisivuotias lapsi osannut, kun osasi lukea silloin.
Ap:n mies teki tuon tahallaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]
Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?
[/quote]
Tulee oikeat. Ajan auton merkkihuoltoon ja sanon siellä tiskillä ukoille, että tommosessa on valot pimeenä tehkää asialle jotain. Samalla kysyvät, että vaihdetaanko pyyhkijätkin ja lisätäänkö pissapoikaan nestettä ja sanon, että laittakaa vaan.
Keksi parempi.
[/quote]
Ainoastaan luuseri maksaa siitä että joku vaihtaa lampun.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Miksi ei? Kirjasta sinä ne itsekin katsot. Ei se ole sukupuolesta kiinni, että osaako katsoa oikeat numerot. Meillä olisi jo viisivuotias lapsi osannut, kun osasi lukea silloin.
Ap:n mies teki tuon tahallaan.
[/quote]
For what?Miksi joku tekisi noin tahallaan...mikä motivoi?Että toi akka kilahtaa tohon malliinko?Tuskin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]
Pyydätkö paskapaperiakin kaupasta, vasta sitten kun se on loppu?
"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.
Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".
Itse osaan ennakoida. Mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa?
[/quote]
Kiva, että osaat ennakoida. Hienosti tehty. Seuraavaksi voisit näyttää, että voit laskea sataan, sekin olisi hieno saavutus! Harmi vain, että noilla asioilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa.
Nyt on kyse siitä, kun PUOLISO ostaa kuukautissuojat tai paskapaperit, ei siitä MILLOIN niitä ostetaan.
[/quote]
Siitä sitten vittuillaan miehelle? Enpä haluaisi aloittajan kaltaisen kakaran kanssa seurustella.
[/quote]
Mun mielestä kyllä vähän saa vittuilla, jos toinen ei osaa pakkauksen kyljestä lukea. Tässä puhutaan nyt kuitenkin aikuisista ja lukutaitoisista ihmisistä - kai.
[/quote]
Ketä kiinnostaa lukea jotain rättien tietoja?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:02"]
"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.
Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".
[/quote]
Kiva, että osaat ennakoida. Hienosti tehty. Seuraavaksi voisit näyttää, että voit laskea sataan, sekin olisi hieno saavutus! Harmi vain, että noilla asioilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa.
Nyt on kyse siitä, kun PUOLISO ostaa kuukautissuojat tai paskapaperit, ei siitä MILLOIN niitä ostetaan.
[/quote]
Siitä sitten vittuillaan miehelle? Enpä haluaisi aloittajan kaltaisen kakaran kanssa seurustella.
[/quote]
Mistä vittuillaan? Onko keskustelu vittuilua?
Etkö itse sanoisi mitään, jos kirjoittaisit kaljapullon ostoslistaan ja puoliso toisi kerta toisensa jälkeen sinulle pillimehun?
[/quote]
En juo kaljaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]
Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
[/quote]
Päteekö tämä ihan kaikkiin hygieniatarvikkeisiin vai vain kuukautissuojiin? Mun mielestä on ihan normaalia, että se, joka käy kaupassa, tuo kaikki tarvittavat asiat, sekä ruuat että hygieniatuotteet. Itse en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta jälkivuodon aikana olen niitä tarvinnut ja mies on niitä tuonut.
VOisitko sinä sen sijaan kertoa, miksi tämä on sinulle jotenkin elämää suurempi asia? Etkö itse pysty pyytämään kumppaniasi tuomaan esim. hammastahnaa?
[/quote]
[/quote]
Mistä sä nyt oikein puhut? SIis kuvitteletko sä, että niitä kuukautissuojia lähdetään hakemaan vasta silloin kaupasta, kun ne on loppu? Kyllä niitä voi laittaa vaikka seuraavan päivän kauppalappuun.
Mutta etpä vastannut kysymykseen. Osaathan lukea kunnolla? Vastaa niihin nyt. Ne ovat tuossa edellisessä viestissä. Kiitos.
[/quote]
Oletko kyvytön ostamaan niitä itse ennakkoon? Ihan oikeasti?
Itse toisin vittuleissani ketjun ämmien kaltaisille luuskille muumivaippoja tai heinäpaaleja, ei varmaan tarvitsisi toista kertaa luuskan tukkeita maksella.
[/quote]
Siis ihan oikeasti en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta etkö ihan oikeasti osaa vastata sulle esitettyihin kysymyksiin.
Mä en usko, että sä olet koskaan parisuhteessa kenenkään naisen kanssa, joten pelko pois. Ja yritä nyt ymmärtää, että vaikka kuukautissuojia ostaa etukäteen, niin loppuvathan ne joskus, ja silloin kaupassakäyntivuorossa oleva parisuhteen toinen osapuoli voi niitä ihan hyvin ostaa. Sä taidat kuitenkin olla aika harvinaista ihmisilajia, siis sellaista, joka on kehittänyt tästä asiasta jonkinlaisen pakkomielteen.
[/quote]
Henkilökohtaiset tarvikkeet jokainen ostaa ITSE AINA!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä vittuillaan? Onko keskustelu vittuilua?
Etkö itse sanoisi mitään, jos kirjoittaisit kaljapullon ostoslistaan ja puoliso toisi kerta toisensa jälkeen sinulle pillimehun?
[/quote]
En juo kaljaa.
[/quote]
Miten tenaa ja kuukautissidettä voi verrata kaljaan ja pillimehuun...?Hullut...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:04"]
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Peksi, mun perse vuotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Auta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuo samalla viis pizzaa, kaheksan bikmäkkiii , sidukkaa ja pari kiloo suklaata!
Wt-naisten ongelmia.
[/quote]
Ai kuukautiset on WT-naisten ongelma :D Vitturättimies, sä et koskaan petä!
[/quote]
Oikeat naiset ei IKINÄ valita kuukautisista ja ITSE ostavat siteensä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]
Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
[/quote]
Esimerkiksi kaksi hyvää syytä:
Äiti on vauvan kanssa kotona jälkivuodon aikaan, ei viitsisi pelkkien hygieniatarvikkeitten vuoksi lähteä kauppaan. Toinen hyvä syy: kauppaan on monta kymmentä kilometriä, sinne ei ole mitään muuta asiaa ja mies käy muutenkin kaupassa kun käy töissäkin.
Ja miksikö emme pidä niitä "rekkakuormaa" varastossa? Vaikka siksi, että on päässyt joku vuoto yllättämään ja niitä on kulunut enemmän kuin piti. Näin varsinkin niissä perheissä, joissa on enemmänkin naisväkeä. Tästä tulikin mieleen, että ei äiti aina osaa ostaa oikeita tyttärelleen, tai tytär äidilleen.
Entä miesten parranajovälineet, ostavatko miehet aina ne itse? Partahöylä olisi tähän sopivampi vertaus kuin auton ajovalot. Kyllä tosiaan näin naisenakin ihmettelee, mihin tarvitaan kymmeniä erilaisia samaakin merkkiä. Itselleni on aina riittänyt kolme: se tavallinen, sitten pieni pikkuhousunsuoja ja iso yöside.
Mun mies ei kehtaa ostaa mulle tamponeita. Ei oo koskaan ostanu, vaikka oon pyytänyt. Muuten kyllä passaa mut piloille. Normaalia?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]Siinäpähän pitää tenaa housuissaan. Sen verran tulee miehiltä kommenttia että armoa en anna omalle miehelleni. Oppiipahan ostamaan oikeita!
[/quote] provopointti on esittää draaman kaarta hakien että kohta se mies tuolla olkkarissa istuu tenat housuissa eh eh nolona ihan kuten olisi nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä kyllä vähän saa vittuilla, jos toinen ei osaa pakkauksen kyljestä lukea. Tässä puhutaan nyt kuitenkin aikuisista ja lukutaitoisista ihmisistä - kai.
[/quote]
Ketä kiinnostaa lukea jotain rättien tietoja?
[/quote]Eiköhän sitä pidetä pervona, jos keski-ikäinen mies on naisten kuukautissuojaosastolla tihrustamassa ja käpelöimässä paketteja - vähän kuin naisten alusvaatekaupassa olevaa miestä. Sitä vaan nopeasti nappaa sen lähimmän ja painelee vittuun.
Ei ole tarvetta kun en käytä siteitä vaan tamppooneja. Veikkaan kuitenkin että jos miehen niitä pitäisi ostaa niin osaisi ostaa oikeita kun sanoisin vain että sellaisia missä on x-määrä pisarankuvia, merkillä ei väliä/laittaisin kuvan Whatsappissa. Ei miehet mitään idiootteja ole :).
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:16"]Kerrankin voin olla mieheeni tyytyväinen. Meillä 3 tytärtä ja mies hoitaa ostokset:) Mies tosin tuhisee, miks pil,,rättitehtaalta ei vois hakee rekallista kerralla.
[/quote]
Ite kyl ottaisin mielelläni rekkalavallisen suojia. Ärsyttää joka kerta kun ne on aina loppu :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:37"]
Olenko sovinisti ja naisvihaaja, jos naiseni ostaa itse vitturättinsä ja minä partavaahtoni?
[/quote]
Et, mutta olet helvetin sekaisin päästäsi, jos käytät näin paljon vapaa-ajastasi raivotessasi siitä, että jossain mies ostaa siteitä ja nainen partavaahtoa.