Hottis-Danilla ollut yli 300 naista
Kyllä varmasti palstamammoillekkin Daniel useille kelpaisi, myöntäkää pois vain. Asia on vain niin, että suurimmalla osalla palstamammoista ei ole mahdollisuuksia Danielin tasoisiin miehiin.
Kommentit (103)
No ainakin sillä on hyvä itsetunto, siitä sais monet suomalaismiehet ottaa oppia.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:33"]
Kyllä ne taidot kehittyy parhaiten yhden rakkaan kanssa harjoittelemalla kuin sinne tänne säntäilemällä. Jos jokaiseen naiseen (löytäminen ja akti), on käytetty 2 h aikaa, oletus siis on ettei kukaan halunnut tavata pidempään, vaatii tuo 600 tuntia. Siinä ajassa saavuttaisi jossain kehittävässä harrastuksessa paljonkin.
[/quote]
Kukaan ei voi olla hyvä seksissä jos on nussinut vain yhden kanssa
[/quote]haha :D mä oon saanut parasta seksiä mieheltä, jonka ensimmäinen mä olin. Sitten nämä yli sadan kanssa panneet olivat todella surkeita.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 05:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:15"]Täälläkin yksi kolmestasadasta ja neuvon että Dani nopeasti luikertelisi takaisin koloonsa ennen kuin paljastuu enemmän miehen "taidoista" tai hänen "kyvyistään" käyttää kaikkea pientä mitä luoja hänelle soi! [/quote] Ja sinunkin piti antaa
[/quote]
No tuo kirjoittajahan on white trash daami niin kuin hän itse sanoo