Hottis-Danilla ollut yli 300 naista
Kyllä varmasti palstamammoillekkin Daniel useille kelpaisi, myöntäkää pois vain. Asia on vain niin, että suurimmalla osalla palstamammoista ei ole mahdollisuuksia Danielin tasoisiin miehiin.
Kommentit (103)
Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että henkilön tunne-elämässä ja aivotoiminnassa on jotain häikkää, jos petikumppanit lasketaan sadoissa tai edes kymmenissä. En arvosta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:19"]AP täällä. Enpä ole mikään Dani, vaan olen aivan tavallinen suomalainen mies. Siksi vain nostin tämän asian esille, koska naiset todellisuudessa valehtelevat päin naamaa. Monet naiset sanovat, että eivät ikinä olisi Danin kanssa, mutta Danilla on silti ollut yli 300 naista, eli vientiä riittää kovasti. Siksi olenkin alkanut epäillä, että Dania dissaavat ainoastaan naiset, joilla ei ole mahdollisuuksia Daniin tai muihin Danin kaltaisiin miehiin.
[/quote]
Kuinka monesti tää täytyy sanoa ettei Dani vetoa norminaisiin vaan samantasoisiin naisversioihin Danista jotka tahtovat helppoa munaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:19"]AP täällä. Enpä ole mikään Dani, vaan olen aivan tavallinen suomalainen mies. Siksi vain nostin tämän asian esille, koska naiset todellisuudessa valehtelevat päin naamaa. Monet naiset sanovat, että eivät ikinä olisi Danin kanssa, mutta Danilla on silti ollut yli 300 naista, eli vientiä riittää kovasti. Siksi olenkin alkanut epäillä, että Dania dissaavat ainoastaan naiset, joilla ei ole mahdollisuuksia Daniin tai muihin Danin kaltaisiin miehiin.
[/quote]
Myönnetään! Harmittaa, kun en ole Danin nussima! Kyllä se on varmasti joka naisen TOP10-elämänsaavutuksissa.
[/quote]
Joo, matkustaa maapallon ympäri, käydä kuussa ja panna Danin kans mun top3. (Sarkasmia, jos ap:lla meni ohi)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:24"]Huvittavaa kun naiset haukkuu kusipäisyyttää internetskussa. Vaikka jokainen mies tietää että kusipäiset jutut ja danimainen player ulkonäkö toimii kuin magneetti naisiin jotka haluavat "jännitystä"
[/quote]
Itse opin jo kauan sitten ettei kannata uskoa naisten puheita vaan tekoja.
Eihän toi dille edes osaa laskea 300:n asti..
No, sehän sano, jossain lööpissä, että naisen täytyy olla vähintään yhtä hyvän näköinen kuin hän on.
Mulla ei oo treenattua vartaloa, oon varmaan liian vanhakin (35v), enkä mä jaksa muutenkaan panostaa ulkonäköön. Oon vaan, mikä oon ja monille miehille oon ja vielä useammille olisin kelvannu. Mun ei tarvi olla joku itseään täynnä olevan pikkupojan itsetunnon pönkittäjä. Tykkään ihan aikuisista miehistä, joten siinäkin kisassa tuo jää kakkoseks..
Tän Danin on pakko olla joku sketsihahmo, setti on kyllä sellasta että :D
Samantasoinen nainen kelpaa? Eli lyhyt, vähän roteva, persleukanen, tihrusilmänen ja sisäisestä kauneudesta ei tarvi kyllä sanoa sanaakaan :D
Täälläkin yksi kolmestasadasta ja neuvon että Dani nopeasti luikertelisi takaisin koloonsa ennen kuin paljastuu enemmän miehen "taidoista" tai hänen "kyvyistään" käyttää kaikkea pientä mitä luoja hänelle soi!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:14"]
Samantasoinen nainen kelpaa? Eli lyhyt, vähän roteva, persleukanen, tihrusilmänen ja sisäisestä kauneudesta ei tarvi kyllä sanoa sanaakaan :D
[/quote] Tuksu ja Dani ne yhteen soppii, huomenn laitetaan pussauskoppiin!
Tuo Dani vedättää ja vetää tarkotuksella ihan överiks nuo jutut. Kuuluu varmaan ohjelman markkinointiin ja Dani osaa hoitaa homman! Minua naurattaa sen jutut :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:20"]
Tuo Dani vedättää ja vetää tarkotuksella ihan överiks nuo jutut. Kuuluu varmaan ohjelman markkinointiin ja Dani osaa hoitaa homman! Minua naurattaa sen jutut :D
[/quote]
Jotkut on niin tyhmiä, että ne uskoo kaiken mitä mediassa on, ap. esim. on oikeasti uskonut noita juttuja.
Mulla olisi muuten ap. sulle myytävänä silta ;) ota yhteyttä....
Itse ihan näin heteromiehenä en kyllä jaksaisi tätä Dania ollenkaan, noin niinkuin tuttavana / kaverina.
Herra on klassinen esimerkki sellaista epävarmasta, huonosti koulutetusta kaverista jonka pitää koko ajan päteä kuin rasittavan teinipojan.
Siis jos minun pitäisi esim. istua tämän kaverin seurassa vaikka kahvilassa, niin sehän olisi jotain todella puuduttavaa. Ihmisen päässä ei liiku mitään, niin mistä siinä sitten edes yrittäisi keskustella.
Tietysti näin ajankuvana, "Dani ja Danin kolot" on kyllä oivallinen. Tärkeintä ei ole mitä tietää / osaa / sanoo, vaan riittää että narsistisesti mölyää mahdollisimman kovalla äänellä jotain.
Kyllähän tuo käsikirjoitetulta vaikuttaa, ei kukaan ole oikeasti noin karikatyyrinen. Eyi asoa onko järkeä lähteä tuollaiseen mukaan ja nolata itsensä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:28"]Kyllähän tuo käsikirjoitetulta vaikuttaa, ei kukaan ole oikeasti noin karikatyyrinen. Eyi asoa onko järkeä lähteä tuollaiseen mukaan ja nolata itsensä.
[/quote]
Eri asia siis
Moikka kaikki. Tärkeää asiaa tästä "Hottis-Danista"
Olimme lapsuudenystäviä.
Pienempänä, siis lapsena ja yläasteella hän oli vielä ihan mukava. Mutta ajankuluessa muuttui, eikä häntä enään jaksanut.
Ja mammat, voin sanoa, että hänen pikkukaverina on vain 10cm... Että siinä teille palomiestä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:29"]Moikka kaikki. Tärkeää asiaa tästä "Hottis-Danista"
Olimme lapsuudenystäviä.
Pienempänä, siis lapsena ja yläasteella hän oli vielä ihan mukava. Mutta ajankuluessa muuttui, eikä häntä enään jaksanut.
Ja mammat, voin sanoa, että hänen pikkukaverina on vain 10cm... Että siinä teille palomiestä.
[/quote]
Pelimiestä*
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:27"]Itse ihan näin heteromiehenä en kyllä jaksaisi tätä Dania ollenkaan, noin niinkuin tuttavana / kaverina.
Herra on klassinen esimerkki sellaista epävarmasta, huonosti koulutetusta kaverista jonka pitää koko ajan päteä kuin rasittavan teinipojan.
Siis jos minun pitäisi esim. istua tämän kaverin seurassa vaikka kahvilassa, niin sehän olisi jotain todella puuduttavaa. Ihmisen päässä ei liiku mitään, niin mistä siinä sitten edes yrittäisi keskustella.
Tietysti näin ajankuvana, "Dani ja Danin kolot" on kyllä oivallinen. Tärkeintä ei ole mitä tietää / osaa / sanoo, vaan riittää että narsistisesti mölyää mahdollisimman kovalla äänellä jotain.
[/quote]
Mä niin toivon että tää menis ohi, että mitkä tahansa tyhjäpäät pääsevät ääneen oikein tv:ssä ja lehdissä ja elämän suurin tavoite on päästä tissit paljaana seiskaan tai panemaan telkkariin.
Ainakin omalla kohdalla humala oli kova ja aamulla heräsi fiilikseen että "mitä on tullut tehtyä". Nopeasti "hottis" ovesta ulos. Hyi, elämän häpeäpilkkuja. En usko siihen 300 koska niin kauan se yritti ja niin vaikea sillä on aina ollut kaataa ne haluamat mimmit. sillä on enemmänkin pellen maine porvoossa kuin pelimiehen, ehkä ihmisiä käy jopa vähän sääliksi kun se on niin dorka..
Ja sille on kyllä kelvannut ihan kuka tahansa white trash daami,eli se 10+++ kriteeri on aivan puppua. Ottaa mitä saa. Ja kyllä, se 10cm ois aika lähellä totuutta.
Mullapa onkin ollut 600 miestä. Uskotko?