Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!
Meillä on kolme lasta ja miehen vasektomian jälkeiset tulokset juuri tulivat. Ihana vapaus! Saadaan harrastaa seksiä paljon ja huoletta, ei koskaan enää hormoneita eikä pelkoa ei-toivotusta raskaudesta. Olen tosi onnellinen kolmekymppinen.
Kommentit (96)
Olen epävarma itsestäni, seksuaalisuudestani ja miehestäni. Siksi yritän esittää edistyksellistä, jota ei mikään haittaa. Nyt kun mies on saatu sterilisoitu olen tyytyväinen vähän aikaa, kunnes keksin taas jotakin. En ole lesbo, enkä bi - olen epävarma heterotyttö alle30v, joka ei tiedä vielä elämästä vaikka lasten myötä luulin niin käyvän.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:20"]Olen epävarma itsestäni, seksuaalisuudestani ja miehestäni. Siksi yritän esittää edistyksellistä, jota ei mikään haittaa. Nyt kun mies on saatu sterilisoitu olen tyytyväinen vähän aikaa, kunnes keksin taas jotakin. En ole lesbo, enkä bi - olen epävarma heterotyttö alle30v, joka ei tiedä vielä elämästä vaikka lasten myötä luulin niin käyvän.
Ap
[/quote]
Tuo ap:n esittäminen on jo vanha vitsi. Mikä sinua motivoi tuollaiseen? Omat e-pilleritkö ärsyttää ja olet kateellinen? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:16"]Kuka tämä miehiä steriloiva lesbo on? Tunteeko kukaan?
Säälin tossukkamiestä, joka elää ikeen alla.
[/quote]
Onko pk-seudulta sosiaalialalla oleva isokokoinen nainen, jolla on sellainen pikkurotta tossukka mies, jonka kanssa kolme lasta. Nainen nuorempana väitti olevansa bi, koska lihavana ei saanut mieihiä joita oikeasti halusi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:20"]Olen epävarma itsestäni, seksuaalisuudestani ja miehestäni. Siksi yritän esittää edistyksellistä, jota ei mikään haittaa. Nyt kun mies on saatu sterilisoitu olen tyytyväinen vähän aikaa, kunnes keksin taas jotakin. En ole lesbo, enkä bi - olen epävarma heterotyttö alle30v, joka ei tiedä vielä elämästä vaikka lasten myötä luulin niin käyvän.
Ap
[/quote]
Kiitos, osu ja upposi. Oliko muuta? Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:16"]Kuka tämä miehiä steriloiva lesbo on? Tunteeko kukaan?
[/quote]
Onko pk-seudulta sosiaalialalla oleva isokokoinen nainen, jolla on sellainen pikkurotta tossukka mies, jonka kanssa kolme lasta. Nainen nuorempana väitti olevansa bi, koska lihavana ei saanut mieihiä joita oikeasti halusi.
[/quote]
En asu pk-seudulla, en ole lihava enkä sosiaalialalla eikä mieheni ole tossukka. Voi hyvää päivää! Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:16"]Kuka tämä miehiä steriloiva lesbo on? Tunteeko kukaan?
[/quote]
[/quote]
Nimi alkaa L kirjaimella?,miehen p-kirjaimella? Saatan tuntea.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:20"]Olen epävarma itsestäni, seksuaalisuudestani ja miehestäni. Siksi yritän esittää edistyksellistä, jota ei mikään haittaa. Nyt kun mies on saatu sterilisoitu olen tyytyväinen vähän aikaa, kunnes keksin taas jotakin. En ole lesbo, enkä bi - olen epävarma heterotyttö alle30v, joka ei tiedä vielä elämästä vaikka lasten myötä luulin niin käyvän.
Ap
[/quote]
Kiitos, osu ja upposi. Oliko muuta? Oikea ap
[/quote]
Mitä ihminen kokee saavansa siitä että esiintyy ketjun ap:na? Tätä en kyllä ymmärrä, pakko myöntää :DD ap
Naisen nimi alkaa V kirjaimella. Oli opiskeluaikana "parisuhteessa" naisen kanssa, sitten yksin, kunnes löysi tämän reppanan, jonka kanssa puski nämä kolme lasta. Mies sellainen pieni kokoinen - vähän tosiaan rotan näköinen. Ei mikään supliikkitapaus. Asuvat kuuma kunnassa.
Meillä sama tilanne edessä kk:n päästä, tosin minut sterilisoidaan, ei mieheni.
Kolme lasta saatu, kitos niistä, mutta nämä riittää todellakin.
Onnea. Noin 18% sterilisaation jälkeen tulee raskaaksi. Et ei ihan varmaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:31"]Meillä sama tilanne edessä kk:n päästä, tosin minut sterilisoidaan, ei mieheni.
Kolme lasta saatu, kitos niistä, mutta nämä riittää todellakin.
[/quote]
Hyvä ratkaisu! Tsemppiä! Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:32"]Onnea. Noin 18% sterilisaation jälkeen tulee raskaaksi. Et ei ihan varmaa.
[/quote]
Vasektomian jälkeen? Ei varmasti tule. Lähde? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:07"]"Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!" Häiritsevästi sanottu. Entä jos ero tulee? Entä sukupuolitaudit? [/quote] Meillä on vakaa, onnellinen avioliitto :) ap [/quote] Joo mutta fakta on se, ettei mikään tässä elämässä ole varmaa. Et voi tiedä kuoleeko miehesi huomena tai jääkö kiinni pettämisestä, vaikka suhde nyt vakaa ja onnellinen olisikin. Joten "EI ENÄÄ IKINÄ" on aika häiritsevä. [/quote] Onpa katkeraa ;) Onko tosiaan noin vaikea uskoa että avioliitto voi olla uskollinen ja onnellinen? Ap
[/quote]
Minä en ole katkera, eikä varmaan tuo aiempikaan kommentoija. Olen itsekin ollut onnellisessa avioliitossa jo pitkään. Mutta kai silti ymmärrät, että elämässä kaikenlaista tapahtuu? Äläpä hyökkää realistien kimppuun siellä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:07"]"Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!" Häiritsevästi sanottu. Entä jos ero tulee? Entä sukupuolitaudit? [/quote] Meillä on vakaa, onnellinen avioliitto :) ap [/quote] Joo mutta fakta on se, ettei mikään tässä elämässä ole varmaa. Et voi tiedä kuoleeko miehesi huomena tai jääkö kiinni pettämisestä, vaikka suhde nyt vakaa ja onnellinen olisikin. Joten "EI ENÄÄ IKINÄ" on aika häiritsevä. [/quote] Onpa katkeraa ;) Onko tosiaan noin vaikea uskoa että avioliitto voi olla uskollinen ja onnellinen? Ap
[/quote]
Ei katkeraa vaan realistista. On mullakin aivan upea parisuhde ja mies juuri sitä mitä olen aina halunnut. Kaikki menee todella hyvin ja olen todella onnellinen. Mutta se mikä mielestäni on tärkeää on tajuta, ettei elämää voi ennustaa. Sinä, et voi tietää tarvitsetko IKINÄ sitä ehkäisyä enää. Se, että huomautan sinulle asiasta kertoo vain siitä, että haluan sinunkin ymmärtävän ettei tulevaisuudesta tiedä, eikä siitä, että olisin sinun parisuhteestasi katkera.
[/quote]
Kerrankin joku fiksu, joka ymmärtää elämän realiteetteja.
Elmään realiteettien kanssa tolla horinalla ei kyllä ole mitään tekemistä :D Tietysti elämässä voi tapahtua mitä tahansa mutta tietyistä asioista voi olla melko lailla varma. Vaikkapa siitä ettei miehet yleensä ottaen kiinnosta, tai että lapsiluku on täynnä. Aikuisuutta on tehdä päätös ja elää sen päätöksen kanssa. Jos ap on päättänyt että kolme lasta on juurikin sopiva luku eikä halua enempää lapsia, niin mitä ihmettä se palstamuumeille kuuluu? =D Pimeetä sakkia...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:07"]"Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!" Häiritsevästi sanottu. Entä jos ero tulee? Entä sukupuolitaudit? [/quote] Meillä on vakaa, onnellinen avioliitto :) ap [/quote] Joo mutta fakta on se, ettei mikään tässä elämässä ole varmaa. Et voi tiedä kuoleeko miehesi huomena tai jääkö kiinni pettämisestä, vaikka suhde nyt vakaa ja onnellinen olisikin. Joten "EI ENÄÄ IKINÄ" on aika häiritsevä. [/quote] Onpa katkeraa ;) Onko tosiaan noin vaikea uskoa että avioliitto voi olla uskollinen ja onnellinen? Ap [/quote] Uskollinem voi tietty olla, mutta elämän kiertokulusta et voi tietää etkä siihen vaikuttaa, joten on ihan mahdollista, että miehesi kuolee esimerkiksi kolarissa ihan tosta noin vaan. Se tuntuu tietysti vieraalta ajatukselta ennen kuin se omalle kohdalle napsahtaa. Niin minäkin ajattelin, että pieni on mahdollisuus kuolla kolarissa tai missä tahansa ennen kuin isä kuoli 50km tubtivauhdista kolarissa vajaa viisikymppisenä. [/quote] Mitä sitten? Aina toki voi jossitella. Sitten kävisin itse steriloinnissa eli ei ikinä siltikään hormoneja minulle. Lapsilukuni on täynnä. Toisaalta voi hyvin olla etten edes haluaisi uutta miestä jolloin en tarvitsisi sterilointia. Ap
[/quote]
Joo mutta sellasisessa tilanteessa, että tapaisit joskus uuden kumppanin viimeistään tarvitsisit aika varmasti ehkäisyä taas, vaikka kuinka steriloinnissa kävisit. Sukupuolitauteja se ei estä.
[/quote]
Joo, ap jotenkin lapsellinen tämän asian suhteen.
[/quote]
Kuten todettu en ottaisi uutta miestä. Jos etsisin kumppania vaikka leskeksi jäämisem vuoksi kumppanini olisi nainen. No siksi olen asiasta varma. Ap
[/quote]
Miten vitussa voit olla 100% varma,,että et rakastu mieheen uudelleen. Paitsi, jos olet lesbo? Jolloin et nauti seksistä miehesi kanssa? Kirjoittelet melkoisi ristiriitoja tänne.
[/quote]
Olen bi. Ja tottakai nautin seksistä mieheni kanssa, hän on ihama! Jos avioliitolleni jotain tapahtuisi en todellakaan alkaisi treffailemaan miehiä. Ties mitä ongelmatapauksia on sinkkuna ja ne normaalit on naimisissa, siis ei vaan kiinnosta. Jos kaipaisin kumppania jakaisin elämäni naisen kanssa. En nyt odotakaan että heterot tätä käsittää :) ap
[/quote]
Ei jatkoon...
[/quote]
Myös bi-seksuaaleja pitää suvaita. Kannatan tasa-arvoista avioliittoa kuten suurin osa suomalaisista. Ap
[/quote]
Niin mäkin kannatan, mutta mitä tekemistä sillä on tämän asian kanssa?
[/quote]
Koskee näitä ei jatkoon- kommentteja ja tuo lesboksi haukkuminen voisi jo loppua, aikuiset ihmiset. Ap