Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!

Vierailija
11.08.2015 |

Meillä on kolme lasta ja miehen vasektomian jälkeiset tulokset juuri tulivat. Ihana vapaus! Saadaan harrastaa seksiä paljon ja huoletta, ei koskaan enää hormoneita eikä pelkoa ei-toivotusta raskaudesta. Olen tosi onnellinen kolmekymppinen.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:04"]Hieno homma itselle tehty sama toimenpide. Vaimollle ei sopinut mitkään pillerit ja paha kumi allergia
[/quote]

On tosi hyvä ratkaisu! Ja saa olla ilman hormonien riskejä ja sivuvaikutuksia. Ap
[/quote]

Ja molemmilla jätkillä vaimon sukunimi. Voi vittu, miten te jaksatte noita hipsteri"miehiä"...
[/quote]

Ihan hyvin, mun mies on vain kerran kokeillut seksiä miehen kanssa. Muuten on tosi ihana isä ja puoliso. ap
[/quote]

Ei todellakaan ollut ap! Oikeasti, pelleilkää muualla. Mä olen aidosti iloinen ja onnellinen kun nuo tulokset tänään tulivat ja tein siksi tämän ketjun. Ap

Vierailija
42/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut enää lainailla noita, mutta ap onnea sulle tuolla yksinkertaisella tiellä. Me muut kun muutumme ajan mukaan, emmekä siksi voi kertoa mitä tulevan pitää niin sinä kyllä tasan tiedät mitä teet.

Btw kyllä muutkin kuin heterot sukupuolitauteja saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:07"]"Ei enää ikinä ehkäisyä. Ihanaa!" Häiritsevästi sanottu. Entä jos ero tulee? Entä sukupuolitaudit? [/quote] Meillä on vakaa, onnellinen avioliitto :) ap [/quote]   Joo mutta fakta on se, ettei mikään tässä elämässä ole varmaa. Et voi tiedä kuoleeko miehesi huomena tai jääkö kiinni pettämisestä, vaikka suhde nyt vakaa ja onnellinen olisikin. Joten "EI ENÄÄ IKINÄ" on aika häiritsevä. [/quote] Onpa katkeraa ;) Onko tosiaan noin vaikea uskoa että avioliitto voi olla uskollinen ja onnellinen? Ap [/quote] Uskollinem voi tietty olla, mutta elämän kiertokulusta et voi tietää etkä siihen vaikuttaa, joten on ihan mahdollista, että miehesi kuolee esimerkiksi kolarissa ihan tosta noin vaan. Se tuntuu tietysti vieraalta ajatukselta ennen kuin se omalle kohdalle napsahtaa. Niin minäkin ajattelin, että pieni on mahdollisuus kuolla kolarissa tai missä tahansa ennen kuin isä kuoli 50km tubtivauhdista kolarissa vajaa viisikymppisenä. [/quote] Mitä sitten? Aina toki voi jossitella. Sitten kävisin itse steriloinnissa eli ei ikinä siltikään hormoneja minulle. Lapsilukuni on täynnä. Toisaalta voi hyvin olla etten edes haluaisi uutta miestä jolloin en tarvitsisi sterilointia. Ap

[/quote]

Joo mutta sellasisessa tilanteessa, että tapaisit joskus uuden kumppanin viimeistään tarvitsisit aika varmasti ehkäisyä taas, vaikka kuinka steriloinnissa kävisit. Sukupuolitauteja se ei estä.
[/quote]

Joo, ap jotenkin lapsellinen tämän asian suhteen.
[/quote]

Kuten todettu en ottaisi uutta miestä. Jos etsisin kumppania vaikka leskeksi jäämisem vuoksi kumppanini olisi nainen. No siksi olen asiasta varma. Ap

Vierailija
44/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:32"]En jaksanut enää lainailla noita, mutta ap onnea sulle tuolla yksinkertaisella tiellä. Me muut kun muutumme ajan mukaan, emmekä siksi voi kertoa mitä tulevan pitää niin sinä kyllä tasan tiedät mitä teet.

Btw kyllä muutkin kuin heterot sukupuolitauteja saa.
[/quote]

Niin tiedänkin. Kumma että siinäkin on nyt sitten jotain väärää :D ap

Vierailija
45/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämä "tuhkamunaksi tekevä kastraatio" ja "ominaishajunmuutos" sitten alkaa vaikuttaman haluihin kun meillä on ainakin vielä vuosienkin jälkeen seksiä monta kertaa viikossa, joskus joka päiväkin :D Milloinhan tämä vaikutus tulee esiin kun tuntuu että ennemminkin yleensä niillä ihanan luomuilla ja hedelmällisillä pariskunnilla on tuota haluttomuusongelmaa, ainakin tämän palstan perusteella. Muutkin naiset ovat ihan entiseen malliin olleet mieheni kimpussa, että eipä sekään ole muuttunut. Se, että mies on hedelmätön on minusta ainakin aivan jumalattoman kiihottava ajatus kun ei tarvitse stressata ja pidän vauvakuumetta ja hedelmällisyydessä kiinniroikkumista yms. miehissä todella vastenmielisinä ominaisuuksina, ämmämäisenä melkeinpä. Jos jotain tapahtuisi, niin ottaisin samanlaisen tilalle, en minä voi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka haluaisi lapsia ja joka ei viitsisi nähdä niin pientä vaivaa asian eteen, verrattuna kuinka suurta vahinkoa ja ongelmia hormonit, kierukat yms. ovat minulle tehneet.

- 6

Vierailija
46/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on miettinyt sellaista kumottavissa olevaa piuhojen täyttöä jollain sementillä. Intialainen keksintö. Harmi vaan kun sitä ei saa suomesta vielä.

Vierailija
47/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:32"]En jaksanut enää lainailla noita, mutta ap onnea sulle tuolla yksinkertaisella tiellä. Me muut kun muutumme ajan mukaan, emmekä siksi voi kertoa mitä tulevan pitää niin sinä kyllä tasan tiedät mitä teet. Btw kyllä muutkin kuin heterot sukupuolitauteja saa. [/quote] Niin tiedänkin. Kumma että siinäkin on nyt sitten jotain väärää :D ap

[/quote]

Kopioi tää keskustelu johonkin ja lue vaikka 10 tai 20 vuoden kuluttua uudestaan. Siinä vaiheessa mieti ymmärätkö mitä muut tarkoitti :D

Vierailija
48/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:36"]Mitenköhän tämä "tuhkamunaksi tekevä kastraatio" ja "ominaishajunmuutos" sitten alkaa vaikuttaman haluihin kun meillä on ainakin vielä vuosienkin jälkeen seksiä monta kertaa viikossa, joskus joka päiväkin :D Milloinhan tämä vaikutus tulee esiin kun tuntuu että ennemminkin yleensä niillä ihanan luomuilla ja hedelmällisillä pariskunnilla on tuota haluttomuusongelmaa, ainakin tämän palstan perusteella. Muutkin naiset ovat ihan entiseen malliin olleet mieheni kimpussa, että eipä sekään ole muuttunut. Se, että mies on hedelmätön on minusta ainakin aivan jumalattoman kiihottava ajatus kun ei tarvitse stressata ja pidän vauvakuumetta ja hedelmällisyydessä kiinniroikkumista yms. miehissä todella vastenmielisinä ominaisuuksina, ämmämäisenä melkeinpä. Jos jotain tapahtuisi, niin ottaisin samanlaisen tilalle, en minä voi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka haluaisi lapsia ja joka ei viitsisi nähdä niin pientä vaivaa asian eteen, verrattuna kuinka suurta vahinkoa ja ongelmia hormonit, kierukat yms. ovat minulle tehneet.

- 6
[/quote]

Tämä juuri! Oikeasti ihanaa vapautta. Ap

Vierailija
49/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:20"]Minne ne siemenet muuten lentää? Eikös ne yhä valmistu kiveksissä, mutta siis vain johtimet katkaistu? Mulla tulis olo, että miehellä on siellä siittiöt pakkautuneena jonoon, kun autot Kimmelin sillan takana, kun silta on nostettu ylös. [/quote] No mitä susta steriloidulle naiselle tapahtuu? Pakkautuuko munasolutkin jonnekin?

[/quote]

hei vastatkaa näihin.. kiinnostaa. oon jotenkin tyhmä kun en tajua. lopettaako elimistö sukusolujen valmistamisen?

Vierailija
50/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas kyynistä porukkaa. "Älä sano ikinä ku erootte kuiteski!!!!" Päät kiinni apinat.

Vierailija
51/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:32"]En jaksanut enää lainailla noita, mutta ap onnea sulle tuolla yksinkertaisella tiellä. Me muut kun muutumme ajan mukaan, emmekä siksi voi kertoa mitä tulevan pitää niin sinä kyllä tasan tiedät mitä teet. Btw kyllä muutkin kuin heterot sukupuolitauteja saa. [/quote] Niin tiedänkin. Kumma että siinäkin on nyt sitten jotain väärää :D ap

[/quote]

Kopioi tää keskustelu johonkin ja lue vaikka 10 tai 20 vuoden kuluttua uudestaan. Siinä vaiheessa mieti ymmärätkö mitä muut tarkoitti :D
[/quote]

Jostain asioista elämässä vain voi olla täysin varma. Minulle kolme lasta on se, josta olen täysin varma. Ja kuten todettu, jos avioliitolleni tapahtuisi jotain niin tiedän etten haluaisi miestä. Ehkä jollekin sitten vaikeaa kuvitella näin mutta minulle täysin selkeää. Olen bi ja uusi kumppanini jos sellaisen haluaisin olisi 100% varmuudella nainen. Ap

Vierailija
52/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elontiellä...

Vierailija
53/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
54/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:45"]Heikot sortuu elontiellä...
[/quote]Ai, en ole tiennytkään ,että olen polonen.

Vierailija
55/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:45"]Heikot sortuu elontiellä...
[/quote]Voi lohduttaa Sinua, et ole yksin ehkäisysi kanssa. Mutta joo, aika vahva täytyy olla ettei ehkäise koskaan.

Vierailija
56/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:20"]Minne ne siemenet muuten lentää? Eikös ne yhä valmistu kiveksissä, mutta siis vain johtimet katkaistu? Mulla tulis olo, että miehellä on siellä siittiöt pakkautuneena jonoon, kun autot Kimmelin sillan takana, kun silta on nostettu ylös. [/quote] No mitä susta steriloidulle naiselle tapahtuu? Pakkautuuko munasolutkin jonnekin?

[/quote]

hei vastatkaa näihin.. kiinnostaa. oon jotenkin tyhmä kun en tajua. lopettaako elimistö sukusolujen valmistamisen?

[/quote]

Mitä munasolulle tapahtuu sterilisaation jälkeen?

Kehosi tuotta edelleen yhden munasolun joka kuukausi. Munasolu kulkee munanjohdinta pitkin, kunnes se tulee tukoksen kohdalle. Sen jälkeen se imeytyy kehoon munanjohtimen seinämien läpi.

lähde: www.sterilisaatio.fi

Vierailija
57/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

Mitä munasolulle tapahtuu sterilisaation jälkeen?
Kehosi tuotta edelleen yhden munasolun joka kuukausi. Munasolu kulkee munanjohdinta pitkin, kunnes se tulee tukoksen kohdalle. Sen jälkeen se imeytyy kehoon munanjohtimen seinämien läpi.

lähde: www.sterilisaatio.fi
[/quote]

Samoin käy siittiöille. Siemenneste poistuu normaalisti, siinä vain ei ole siittiöitä.

Vierailija
58/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

Jostain asioista elämässä vain voi olla täysin varma. Minulle kolme lasta on se, josta olen täysin varma. Ja kuten todettu, jos avioliitolleni tapahtuisi jotain niin tiedän etten haluaisi miestä. Ehkä jollekin sitten vaikeaa kuvitella näin mutta minulle täysin selkeää. Olen bi ja uusi kumppanini jos sellaisen haluaisin olisi 100% varmuudella nainen. Ap
[/quote]

Ei sun.ole tarkoituskaan lisääntyä.

Vierailija
59/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten voit olla.niin varma. Olet vissiin vielä henkisesti aika lapsi? Elämä opettaa.

Vierailija
60/96 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:45"]Heikot sortuu elontiellä...
[/quote]

Olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi