Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluatte sanoa 2 ja 3v lasten yksinhuoltajalle joka on kuoleman väsynyt ja äärirajoillaan?ev

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizzat, herkutelkaa ja kääriytykää yhdessä sohvalle katsomaan Muumeja.

Vierailija
2/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaata viikonloppua, voisit levätä ja miettiä miten jaksaisit paremmin arjessa. Yksinhuoltaja voi saada myös tukiperheen, jotka ottavat välillä lapsia yökylään. Voimia myös täältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ollaan yllättäviä tarmopesiä. Jäin itse yh:ksi kun vauva oli 5 kk, ajattelin, etten ikinä selviä ilman mieheni apua, mutta ei mennyt kauaa kun huomasin selviäväni paljon paremmin ilman sitä äijää ja nautin elämästäni ekaa kertaa ihan itse.

Pää pystyyn. Tuo ikä on lapsilla vaikea, mutta annan ajan kulua ja kohta helpottaa, ei tartte kymmentä vuotta odottaa todellkaan.

Voimia täältäkin.

Vierailija
4/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat joka toinen vkloppu isällään ja kerran kuussa mummolassa yötä, minä hoidan muutoin kotona.. Kotona olen ollut viimeiset 3,5v ja kuppi on niiiin nurin jo tämän homman kanssa. Vituttaa ex joka lähti ja jätti mut tälläseen tilanteeseen niin pienten lasten kanssa, ja viettää itse nyt huoletonta elämää. Itse rämmin täällä koti sotkusena ja paskasena, pesne ja pyykkään ja kokkaan ja tappelen noiden lasten kanssa joilla molemmilla kauhea uhma, en edes kauppaan voi niiden kanssa mennä, koska se ei vaan onnistu. Yksin ei voi lähteä viemään kiukuttelijaa autoon, koska ostokset on pakko tehdä.

Luoja et mä oon poikki.

Vierailija
5/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, kyllä se elämä helpottaa! Tiedän, että tuo on TOSI raskasta, mutta kyllä sinä pärjäät, päivä päivältä...

Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!

Vierailija
6/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri saman ikäisten äitinä voin vain toivottaa voimia ja armeliasuutta itsellesi.

MuumiDVD:t pyörimään aina välillä..

Jos olet kotona, koita hankkiutua töihin. Elon jakaminen työn ja lasten kesken on SATA kertaa helpompaa kuin hakata päätä seinään 24/7.

Vierailija
7/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 2 viikonloppua kuukaudessa isällään, yhden mummollaan ja YHDEN sun kanssa. Etkä meinaa jaksaa?

Baariinko pitäis päästä?

Terv. 2 lapsen yksinhuoltaja, lapset olivat erotessa saman ikäiset kuin sulla.

Vierailija
8/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorohoitoon ja itse 3-vuorotyöhön..

ap

Vierailija
9/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset ovat 2 viikonloppua kuukaudessa isällään, yhden mummollaan ja YHDEN sun kanssa. Etkä meinaa jaksaa?

Baariinko pitäis päästä?

Terv. 2 lapsen yksinhuoltaja, lapset olivat erotessa saman ikäiset kuin sulla.

Vierailija
10/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt kyseessä olis vaan katkeruus exää kohtaan. Ymmärrän kyllä et on jaksamista kahden pienen kanssa yksin, itse oli yh raskausajasta seuraavat 5 vuotta. Vuorotyössä olin minäkin, mutta juuri lapsen takia jaksoin, eikä lapsi ollut muualla hoidossa kuin päiväkodissa ja mummolassa. Isää ei kiinnostanut lapsi.

Nyt ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy!!! Hae apua jos et itse siihen pysty.

t:hengissä säilynyt ex-yh

Vierailija
11/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö että on sekä perheneuvolan asiakas, että käy eroryhmässä? Että käy yksinhuoltajien vertaistukiryhmässä, että yrittää KAIKKENSA, mutta ei jaksa. Tekee vielä töitä itsensä kanssa että ylipäätään selviäsi erosta, ja hoitaa lapsia 24/7 paitsi sillon kun ne ovat isällään. Miten paljosta ihmisen on selvittävä. Hoitoonhan en noita voi laittaa, koska muuten rahaa saisin ihan ne elatusmaksut ja lapsilisät, niillä varmaan sit elettäis?

Olenhan mä ihan paska äiti, kun en tääläsessä tilanteessa jaksa, ja vituttaa sen olla koko ajan käsi ojossa vinkumassa KAIKESSA apua.

Vierailija
12/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna minun auttaa?

Vierailija
13/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sitten työtä jos rahat ei riitä!!! Vaikka vaan osa-aikaista et pääset lapsista " eroon" hetkeksi. Ei kannata lapsille ainakaan tuota pahaa oloa tartuttaa, ei ole lasten vika teidän ero eikä sinun masennus.

Vierailija
14/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, vaikka itse en yh olekaan. Välillä on parin pienen kanssa raskasta vaikka on kaksi aikuista kotona.

Tsemppiä! Yritä sopia joku tuttu, joka säännöllisesti tulisi katsomaan lapsia. Saisit harrastusaikaa itsellesi.

Vierailija
15/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

eikä olla turusta, valitettavasti.

Vierailija
16/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta valitus ekana. Hanki lapsellesi hoitaja, mll auttaa samoin opiskelijat, pikkurahalla hoitoapua pikaseen. pistä lasku exälles ja hanki elämä.

vie lapset syysilmaan ulos ja unohda huolet hetkeksi.

tsemppiä

Vierailija
17/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onneksi ymmärsikin mistä tämä kumpuaa, väsnyt ja kaikki asiat omilla harteilla. KAIKKI.

Vierailija
18/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä raskasta. Yritä nauttia lapsistasi.

Vierailija
19/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Itselläni on samanikäiset lapset 1v1kk ikäerolla ja vaikka minulla on mies joka on iltaisin kotona, on iltakuuteen asti rankkaa olla yksinään. Sinulla on vielä rankempaa.

Onko sinulla mammatuttavia joista olisi apua? Juttuseurakin vaikuttaa paljon. Joskus voi ihan tyynesti käyttää lastenvideoita ja keksipussia lapsenvahtina, kunhan sitä ei tee jatkuvasti.

Muista ettei ole niin vakavaa vaikka siivous tai tiskaaminen vähän viivästyisi. Piirtäminen on kivaa puuhaa eikä siitä tule melua.

Vierailija
20/51 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ilmoita lasten isälle, että sen on otettava lapset itselleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi