Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttää Mariupolin tilanne, kuolleet sukulaisetkin on määrätty jätettäväksi vain kadulle virumaan

Vierailija
10.03.2022 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008671724.html

"MARIUPOLISTA maan länsiosassa sijaitsevaan Lviviin paennut Marina Levintshuk sanoo New York Timesille saaneensa pysäyttävän tekstiviestin Mariupolin viranomaisilta ennen lähtöään. Viestissä todettiin, että jos joku perheenjäsenistä kuolee, siirtäkää ruumis ulos, peittäkää se, sitokaa kädet ja jalat ja jättäkää se ulos."

Tämä sen lisäksi, että taistellaan itse ruuasta ja juomasta, että itse selviytyy hengissä. Onneksi sentään on lunta, että siutä saa sulatettua vettä. Mutta ei silläkään pitkälle pötkitä.

Järkyttävää ajatella, että jos itse olis samassa tilanteessa ja joutuisin vaan jättämään kuolleet lapseni kadulle muiden ruumiiden sekaan. Itkettää ajatuskin. 😭

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siellä ole aikaa kaivella hautoja kun pommeja putoilee niskaan. Ikävää kuitenkin, onneksi eivät mätäne talvella

Vierailija
2/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunaako Moskovan patriarkka Kirill tämänkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän aiheuttaa meidän naapurimaa. Naapurimaa.

Vierailija
4/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ry**än terroristit sopivat tulitaukoja siviilien pelastamiseksi ja sitten ampuvat entistä innokkaammin.

Vierailija
5/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa vielä iso osa kansasta uskoo että kyllä se siitä kunhan vain ollaan hiljaa eikä liitytä mihinkään ettei tää naapuri suutu.

Vierailija
6/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Niinistö sanoi juuri äsken, että sanat "järkyttävä" ja "julma" eivät enää riitä. Amen.

Vierailija
7/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Niinistö sanoi juuri äsken, että sanat "järkyttävä" ja "julma" eivät enää riitä. Amen.

No ei todellakaan.