minulla on 30 000 tilillä
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:59"]Minulla on 20000 ja tosi kiva elämä! :)
[/quote] onnea sinulle. -ap
Mulla on 162 000 ja oon tosi masentunut
Mulla miinuksella, mutta elämä yhtä juhlaa!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:00"]Mulla on 162 000 ja oon tosi masentunut
[/quote] ymmärrän. Elämä ei ole helppoa. -ap
Mitä sitten?
Mulla on 45 000 tilillä ja vaihteleva elämä, pääosin kyllä tylsänpuoleinen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:00"]Mulla miinuksella, mutta elämä yhtä juhlaa!
[/quote] onnea myös sinulle. -ap
Mulla on monta donaa, mutta en halua antaa yhtään mamuille tai laiskoille kotiäideille muutenkaan. Miten tekisin?
Mulla muutama satanen eikä se 100000 lisää paremmaksi tekisi. Ei oo tylsää, tosin, muuten vain paskaa.
älkää pitäkö tilillä, sijoittakaa.
Mulla on 25e. Olen onnellinen. Liksa tulee perjantaina ja kaikki laskut jo maksettu etukäteen:). Jos liikaa harmittaa rahat, mulle voi lahjoittaa. Keksin kyllä tekemistä:).
Oletteko idiootteja kun pidätte tilillä tuollaisia summia? Inflaatio syö kokoajan rahaa pois kun viisaammat laittavat rahat poikimaan. Säälittävää :(
Onko nimesi Pipsa? Älä poraa, osta laukku! Tai joku pussukka paremman puutteessa.
Mulla ei oo tiliä paitsi facessa ja värikäs elämä.
Jaa. Minä sijoitin lähes 70 000 euroa startup-yritykseen. Nyt ei ole enää ylimääräistä rahaa tilillä, mutta minä tulen toimeen vähällä. Jos yritys onnistuu kaupallistamaan teknologiansa, minä vaurastun, ja sitten täytyy keksiä rahalle uusia kohteita (ainakin eläkevuosiin varautuminen hajautetusti - nyt kun hajautusta ei ole).
Minulla on 20000 ja tosi kiva elämä! :)