Kerro yksi asia itsestäsi, saat kommentin.
Esim. ammatti, lasten lukumäärä, koulutus, tukan väri, maailmankatsomus tai mitä ikinä mieleesi juolahtaa.
Kommentoin.
Kommentit (127)
Koulutukseni on filosofian maisteri.
Töissäni hautausmaalla haaveilen että makaisin jo itsekkin kylmän maan keskellä...
Aloitan tällä viikolla lääkityksen ensimmäistä icsiä varten.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:15"]Koulutukseni on filosofian maisteri.
[/quote] hävettääkö?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:14"]
Kolme lasta
[/quote]
Hullunrohkea. Vahva kuin fan.
ap
paras kaverini on alunperin yhden illan baarituttu, kavereita ollaan oltu jo 20 v.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:15"]Koulutukseni on filosofian maisteri. [/quote] hävettääkö?
[/quote]
Ei hävetä. Olen ylpeä koulutuksestani ja rakastan koulutustani vastaavaa työtäni.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:14"]
Olen mustatukkainen
[/quote]
Olet joko japanilainen tai sitten käytät liian paljon rahaa hiusväriin.
Koulutukseni on filosofian maisteri.
[/quote]
Toivottavasti oikeiden tieteiden, etkä humanisti.
ap
Harjoittelen avoimuutta. Tähän astinen kokemukseni on tosi myönteinen. Olo aika vapautunut. Tarvitsen tätä harjoittelua, koska olen huomannut, että kun aloitan vuorovaikutuksen jonkun kanssa ja tuo ihminen saa minusta jonkin käsityksen, niin jostain ihmeen syystä minun on vaikea oikoa tuota syntynyt käsitystä, oli se sitten tavallaan liian huono tai hyvä. Tunnen edistyneeni uudella tiellä. Tosin haluan lisää haastavia tilanteita, jotta joutuisin testiin.
Töissäni hautausmaalla haaveilen että makaisin jo itsekkin kylmän maan keskellä...
[/quote]
Toiveesi tulee toteutumaan, voit olla varma. Sitä odotellessa voit vaikka syödä mansikoita.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:17"]
paras kaverini on alunperin yhden illan baarituttu, kavereita ollaan oltu jo 20 v.
[/quote]
Oletpa vanha. Ja sympaattinen.
Kolme lasta