Kerro yksi asia itsestäsi, saat kommentin.
Esim. ammatti, lasten lukumäärä, koulutus, tukan väri, maailmankatsomus tai mitä ikinä mieleesi juolahtaa.
Kommentoin.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:38"]
Olen toivoton
[/quote]
Et ole. Toivoa on aina. Sinussa on paljon enemmän kykyjä kuin itse tajuatkaan. Neuvoni sinulle, nimimerkki Toivoton: Ole avuksi muille ja olet samalla avuksi itsellesi.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:31"]
Vihaan poikaystävän perhettä
[/quote]
Poikaystävän perhe on ihana, et vaan ymmärrä. He rakastavat sinua, kun oppivat tuntemaan sinut paremmin.
Mutta älä päästä niitä kotiisi huseeraamaan.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta ei edes halua oppia tuntemaan. Yritetty on. Vein heidän kultamussukkansa "pois kotoa" > muutettiin yhteen vuoden seurustelun jälkeen, ja kantavat nyt siitä kaunaa :')
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:40"]
Toivoisin, että saisin muutaman lähikuukauden ajan jokaisen hetken kaksinkertaisena, koska muuten aikani ei riitä kaikkeen mitä pitäisi tehdä.
[/quote]
Älä valita kiirettäsi, delegoi. Ei kaikkea tarvitse tehdä itse. Ei vaikka luulet.
ap
Elän vanhempien tuella. En saanut opiskelijakämppää ja "jouduin" menemääm vuokralle isän omistamaan asuntoon. Nyt tuet ei riitä elämiseen (asumislisä säälittävä).
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]
Nainen 42 v., sairaanhoitaja, sairauslomalla masennuksen vuoksi, 3 lasta joista yksi jo täysi-ikäinen, yh..
[/quote]
Kun vahvistat ruumista, vahvistat mieltä. Treenaa, hoitsu hyvä.
Te yksinhuoltajat olette ihme porukkaa: hoidatte kahden hommat noin vaan. Me heikommat ei pystyttäisi. Ihailen.
ap
Nainen 42 v., sairaanhoitaja, sairauslomalla masennuksen vuoksi, 3 lasta joista yksi jo täysi-ikäinen, yh..