Kerro yksi asia itsestäsi, saat kommentin.
Esim. ammatti, lasten lukumäärä, koulutus, tukan väri, maailmankatsomus tai mitä ikinä mieleesi juolahtaa.
Kommentoin.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:24"]
Opiskelen ammattikorkeakoulussa lukihäiriöstä huolimatta.
[/quote]
Niin kauan kun et ryhdy oikolukijaksi, asiat lienee kunnossa. Toimeksiantajaasi kiinnostaa osaatko hommasi, eikä että kirjoitatko magneetin oikein.
ap
Toivoisin, että saisin muutaman lähikuukauden ajan jokaisen hetken kaksinkertaisena, koska muuten aikani ei riitä kaikkeen mitä pitäisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:31"]
Vihaan poikaystävän perhettä
[/quote]
Poikaystävän perhe on ihana, et vaan ymmärrä. He rakastavat sinua, kun oppivat tuntemaan sinut paremmin.
Mutta älä päästä niitä kotiisi huseeraamaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:31"]
Yritän puhua siskolleni järkeä ettei tekisi elämänsä virhettä.
Tämä virhe vaan laajenee vuosi vuodelta
[/quote]
Tiedä rajasi, sinä toisen asioihin sekaantuja.
ap
Kävin juuri vessassa ja meno oli vetelää.
Miksi en sekaantuisi kun minulle kaikesta aina valittaa...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:32"]
Olen menossa lukioon
[/quote]
Etsi intohimosi. Jos olet nuori, olet hyvässä asemassa, koska sulla on mahdollisuus kaikkeen. Ota aktiivisesti selvää, millaisen elämän haluat itsellesi. Vain tavoitteen asettamalla voit saavuttaa tavoitteen.
vanha ja viisas ap
Olen puna punapää ja rakastan kissoja
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:32"]
Olen onnellinen, vaikka objektiivisesti arvioiden siihen ei pienintäkään syytä! Olenko siis vielä hullukin?
[/quote]
Me emme puhu hulluista täällä. Aivokemiasi on suotuisaa ja se sallii sinulle hyvät mielialat ulkoisista syistä riippumatta. Onnentyttö!
Onnellisuuden tunteesta puolet on perinnöllistä, ks. Sonja Lyubomirsky.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:33"]
Mulla ei oo yhtään kaveria :|
[/quote]
Tämä on omassa hallinnassasi. Etsi aktiivisesti, niin löydät. Mieti mitä voit antaa kaveruussuhteessa, älä niinkään mitä voit saada.
vanha ja viisas, paino sanalla vanha, ap.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:53"]
Olen töissä sairaalassa.
[/quote]
Onnekas, joka teet merkityksellistä työtä. Mutta aina voi myös lähteä maalle ja naida maajussi/-maija ja kasvattaa lampaita. Vaihtoehtoja on.
ap
Äänestän Perussuomalaisia. Minulla on ollut kova elämä, mutta työtä olen aina tehnyt ja valitukset jättänyt muille.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:47"]
Olen puna punapää ja rakastan kissoja
[/quote]
Punapääkissat ovat kaikista ärhäköimpiä. Punainen väri liittyy jotenkin rankkaan luonteeseen. Nämä kaksi ominaisuutta sijaitsevat lähellä toisiaan dna:n kaksoiskiertessä.
nörtti-ap
ps. me kaikkihan tiedämme, että kissat ovat parhaita kaikista näkyvistä elollisista. Bakteerit sitten erikseen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:57"]
Elän vanhempien tuella. En saanut opiskelijakämppää ja "jouduin" menemääm vuokralle isän omistamaan asuntoon. Nyt tuet ei riitä elämiseen (asumislisä säälittävä).
[/quote]
Voi voi.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:00"]
Äänestän Perussuomalaisia. Minulla on ollut kova elämä, mutta työtä olen aina tehnyt ja valitukset jättänyt muille.
[/quote]
Minun isä äänestää Persuja. Hänellä on ollut kova elämä, mutta aina on työtä tehnyt valittamatta.
Hänen äänestämänsä kansanedustaja on tolvana. Kannattaisi äänestää vähemmän tunteella ja enemmän järjellä.
Ei isäkään tätä usko.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:07"]
Odotan esikoistani
[/quote]
Huh huh. Ihmettelen naisten rohkeutta asettaa itsensä hengenvaaraan lisääntymisen vuoksi. Kova halu täytyy olla. Todennäköisesti kaikki menee hyvin, koska ilmeisesti asut sivistysvaltiossa. Muista että lapsen isälle kuuluu puolet vastuusta. Sinun ei tarvitse hoitaa kaikkea.
ap
Olen 4-kymppinen mies ja pidän liian paljon yhdestä nuoresta naisesta.
Olen toivoton