Miksi naisten häpy- ja kaivalokarvat tuomitaan?
Miksi esim. bikinien sivusta vain hieman pilkottava häpykarvoitus naisella aiheuttaa pahennusta? Mutta miehillä ei nivus ja reisikarvat haittaa. Rintakarvat saa olla, mutta annas olla jos naisella on pieni kainalosänki/-puska tai pillusta paljon karvoitus niin johan alkaa yökkiminen ja pahastuminen..
Kommentit (8)
Mä oon tän kesän kasvattanut kainalokarvoja. Ei ole tullut tuomioita. Be yourselves, karvoilla tai ilman!
Koska sileä nainen on ihana, karvat vastenmielisiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:33"]
Koska sileä nainen on ihana, karvat vastenmielisiä.
[/quote]
Itse olen ainakin mieluummin oma itseni karvojen kanssa kuin vain "ihana" jonkun muun mieliksi.
Kuka tuomitsee? sinä omassa päässä...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:45"]Kuka tuomitsee? sinä omassa päässä...
[/quote]
Jep, tuntuu nämä ongelmat olevan aina lähinnä feministin päässä. Voin vakuuttaa että kukaan ei sun karvoistad tule huutelemaan joten rohkeasti vaan kainalot hulmuten kesäisille kaduille.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]
Koska tämä on TUOMIOOOO
[/quote]
Huutonauran kun kuvittelin tämän semmosella möreällä death metal-äänellä immortal-maskit naamassa! Karvasi rehottavat, beelsebub tuomitsee :D
"Mirjamin pimpulikarvat, täten tuomitsen teidät 3kk ehdottomaan poisajeluun yltiöpäisestä rehottamisesta. Tästä tuomiosta ei voi valittaa."