Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei harrasta yhden yön juttuja, koska

Vierailija
10.08.2015 |

Pelkäävät saavansa huonon maineen? Haluaisin niin vaan seikkailla näin nuorena sinkkuna, pitkän, pitkän huonon parisuhteen jälkeen, mutta pelkään että saan maineen siitä. Ja olen kotoisin Helsingistä, en mistään pikkukylästä. Itkettää tää tilanne. Tuntuu etten ole edes nainen ilman minkäänlaista miehen kosketusta.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta... 

Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään.

Vierailija
2/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isossa kaupungissa ei tarvi käydä kahta kertaa samassa paikassa, jos haluaa ettei aleta tunnistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pk-seudulla. Täällä on sen verran ihmisiä, että ei se maine heti syntyisi, luulisin. Mutta en harrasta yhden yön juttuja, koska niistä ei saa mitään tai voi saada kurjan olon. 

Vierailija
4/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta... 

Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään.
[/quote]
Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia.
Ap

Vierailija
5/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä kaupungissa eikä mulle ole kyllä paskankaan merkitystä sillä, mitä muut ajattelevat minun seksielämästä. 

Vierailija
6/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap

[/quote]

Et varmaan ole ihan niin erityinen että aikuinen mies alkaisi kaikille tuntemilleen ihmisille kertoa panneensa sinua...

Vierailija
7/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap

[/quote]

Eihän aikuiset miehet tuollaisia juuri puhu, ainakaan kaikille tuntemilleen. Ja mitä sillä on väliä jos jotkut ihan vieraat ihmiset sitten tietävätkin? EIkä ne edes tiedä nimeä tai mitään, joten miten se maine tulee? Esim. itse en koskaan kerro nimeäni yhden illan tutuille, ja jos tarkoitus on tuoda mies omaan kotiin, peitän ovestakin tarralla sukunimen. En kyllä maineen pelosta, vaan siksi että joskus aiemmin kun en peitellyt henkilöllisyyttäni, joku seksin perusteella ihastunut jäi vaivaamaan ja vonkaamaan, jopa vainoamaan pelottavasti kun tiesi yhteystietoni.

Vierailija
8/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]

[/quote]

Et varmaan ole ihan niin erityinen että aikuinen mies alkaisi kaikille tuntemilleen ihmisille kertoa panneensa sinua...
[/quote]
Ei ole sattunut tilannetta, missä joku mies porukassa ollessamme olisi yhtäkkiä sanonut panneensa vastaantullutta naista tai vaikka kaupan x-myyjää. Ehkä jotkut parikymppiset voisi tehdä niin (oma kaveripiiri ei tehnyt silloinkaan)

Vierailija
9/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]

[/quote]

[/quote]
Oon ymmärtänyt että miehillä on tapana tehdä niin ja sitten porukassa nauretaan sille kuinka helppo nainen on ollut. Pahimmassa tapauksessa kaveritkin alkavat yrittää, kun tietävät helppoa pillua olevan tulossa. Tämä ahdistaa valtavasti.
Ap

Vierailija
10/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap [/quote]   Et varmaan ole ihan niin erityinen että aikuinen mies alkaisi kaikille tuntemilleen ihmisille kertoa panneensa sinua... [/quote] Oon ymmärtänyt että miehillä on tapana tehdä niin ja sitten porukassa nauretaan sille kuinka helppo nainen on ollut. Pahimmassa tapauksessa kaveritkin alkavat yrittää, kun tietävät helppoa pillua olevan tulossa. Tämä ahdistaa valtavasti. Ap

[/quote]

Ja tämän tiedon sait jostain American Pie-leffasta? Ihan oikeasti, tuo ei ole normaalin aikuisen toimintaa. Jotkut 15-vuotiaat jannut varmaan tekevät tuota, mutta siitä ylöspäin vain häiriintyneet yksilöt. Ja ne voivat tehdä sitä vaikket olisi koskaan pannut niitä. 

Vierailija
11/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap [/quote]   Et varmaan ole ihan niin erityinen että aikuinen mies alkaisi kaikille tuntemilleen ihmisille kertoa panneensa sinua... [/quote] Oon ymmärtänyt että miehillä on tapana tehdä niin ja sitten porukassa nauretaan sille kuinka helppo nainen on ollut. Pahimmassa tapauksessa kaveritkin alkavat yrittää, kun tietävät helppoa pillua olevan tulossa. Tämä ahdistaa valtavasti. Ap

[/quote]

Ei kyllä ole nykymaailmaan tuollainen... Kysyin mieheltänikin, joka ennen vakiintumista oli vähän pelimies-tyyppinen. Ja hän sanoi ettei ole koskaan toiminut teini-iän jälkeen kuten puhut. Panoista on voitu kyllä baarissa puhua että olipa eilen hyvä pano ja hyvännäköinen nainen, mutta ei todellakaan ole henkilöllisyyttä tuotu esiin tai osoiteltu missään. Eikä hän ja kaverinsa ainakaan koskaan sano halveksineensa seksuaalisesti aktiivisia naisia, päinvastoin, ilman niitähän hekään eivät saisi. 

Vierailija
12/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä mitään, hanki vaikka fuckbuddy.

Vierailija
13/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet, jos haluaa saada pillua, niin kannattaa pitää turpa kiinni.

Vierailija
14/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta yhdenyönjuttuja kun en saa sellaista, edes sellaista. Ei mua haittaisi lutkan maine. Sitä paitsi kuka sitä edes isossa kaupungissa tietää kuinka monen kanssa on maannut. Ei siellä luukulla mitään leimalaitetta ole :)

Vierailija
15/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu.

Vierailija
16/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tinderiä. Ei tarvi lähteä baariin asti :-)

Vierailija
17/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:02"]

No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu.

[/quote]

Kyllä voi. T. nymfo

Vierailija
18/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:01"]Mä en harrasta yhdenyönjuttuja kun en saa sellaista, edes sellaista. Ei mua haittaisi lutkan maine. Sitä paitsi kuka sitä edes isossa kaupungissa tietää kuinka monen kanssa on maannut. Ei siellä luukulla mitään leimalaitetta ole :)
[/quote]
Olet ilmeisesti nainen? Miten et muka saa? Itse miehenä en saa, koska olen sen verran ujo vaikka muuten ihan ok näköinen ja mukavaa seuraa.

Vierailija
19/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:02"]No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu.
[/quote]
No tämä juuri. Tuntuu että oon kyltymätön huora ja jotenkin likainen.
Ap

Vierailija
20/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suostunut yhdenillan juttuihin. Ensin haluan tutustua ihmiseen kunnolla ja kattoa millainen hän on muuten.

Olen kyllä kuullu kuinka ikäviä tilanteita ystävillä on noista yhdenillan jutuista. Yäk.