Onko muita, jotka ei harrasta yhden yön juttuja, koska
Pelkäävät saavansa huonon maineen? Haluaisin niin vaan seikkailla näin nuorena sinkkuna, pitkän, pitkän huonon parisuhteen jälkeen, mutta pelkään että saan maineen siitä. Ja olen kotoisin Helsingistä, en mistään pikkukylästä. Itkettää tää tilanne. Tuntuu etten ole edes nainen ilman minkäänlaista miehen kosketusta.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:02"]No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu. [/quote] No tämä juuri. Tuntuu että oon kyltymätön huora ja jotenkin likainen. Ap
[/quote]
Aika järkyttävää, että naisen normaalit seksuaaliset halut tuntuvat likaisilta ja tuomittavilta :( Oletko kasvanut jotenkin vanhoillisessa ilmapiirissä, vai mistä olet tuollaiset nykyään aika harvinaiset näkemykset omaksunut?
[/quote]
Ai sinäkö olet sitä mieltä on ihan normaalia ja hyväksyttävää panetuttaa itseään puolituntemattomien toimesta? No ei ole. On ihan tervettä potea huonoa omaatuntoa moisesta.
[/quote]
Miksi, jos kerran sinkku on? Taidat olla aika tiukkapipo..
En harrasta, kun en kelpaa naisille edes yhdeksi yöksi saati seurusteluun.
Ikisinkkumies
Seksitaudit riehuu omassa kehossa, kun jakaa itseään ja vieläpä ilman kumia. Kohdunkaulansyövän riski kasvaa huimasti, jos harrastelee noita yhden yön juttuja ilman kumia. Enkä kyllä haluaisi saada myöskään alapäähän herpesvirusta ikuiseksi muistoksi yhdestä yöstä. Nuo virukset voi saada kumista huolimatta.
En harrasta, enkä seurustelisi naisen kanssa, joka on niitä harrastanut.
M26
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:02"]Seksitaudit riehuu omassa kehossa, kun jakaa itseään ja vieläpä ilman kumia. Kohdunkaulansyövän riski kasvaa huimasti, jos harrastelee noita yhden yön juttuja ilman kumia. Enkä kyllä haluaisi saada myöskään alapäähän herpesvirusta ikuiseksi muistoksi yhdestä yöstä. Nuo virukset voi saada kumista huolimatta.
[/quote]
Niin että jos et ole parisuhteessa niin vedä kätees? Ja kuka tässä suojaamattomasta seksistä on puhunut? Seksuaalisuus on tärkeä osa ihmistä ja kuuluu myös sinkkunaisille. Jotain kertoo omista asenteistasi tuo että käytät sanaa "jakaa".
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:02"]
Seksitaudit riehuu omassa kehossa, kun jakaa itseään ja vieläpä ilman kumia. Kohdunkaulansyövän riski kasvaa huimasti, jos harrastelee noita yhden yön juttuja ilman kumia. Enkä kyllä haluaisi saada myöskään alapäähän herpesvirusta ikuiseksi muistoksi yhdestä yöstä. Nuo virukset voi saada kumista huolimatta.
[/quote]
No varmasti seksitaudit leviää, jos ilman kumia paneskelee, mutta jos näin tekee ottaa tietoisen riskin. Vastuullinen ihminen huolehtii ehkäisystä ja käy silloin tällöin testeissä. Nunnaksi muuttumista en sinkkunakaan kannata. Pitää sitä uskaltaa elää ja voi huonolla tuurilla jäädä vaikka auton alle. Tiedän tapauksen joka sai herpeksen ensimmäiseltä poikaystävältää, joten ei se parisuhdekaan välttämättä mitään takaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:22"]Voisko ap olla että sun ongelmat on oikeastaan sun omassa itsetunnossa, eikä niinkään ympäristön asenteissa?
[/quote]
En tiedä, ahdistaa koko seksi ja miehet oikeastaan pelottaa. Lisäksi häpeän itseäni, pelkään että oon liian väljä ja jotenkin kiihkeä ja mies tuomitsee mut siitäkin. Haluaisin harrastaa vapaasti seksiä, koska pidän siitä mutta tuntuu että se ei käy. Oon ihan rikki. Ehkä tää on jollekin toiselle ihan naurettava ongelma, mutta mulle se on elämää haittaava. Tunnen häpeää jostain, mistä pidän niin paljon.
Ap
[/quote]
Kuule ap, noin minäkin ajattelin. Ei se ole totta, mitä nyt itsestäs mietit. Valitse sellainen mies, kenen kanssa tuntuu olevan hauskaa ja luontevaa. Sitten anna palaa! Äläkä odota liikoja. Ja mikä pakko omia asioitaan on kaikille kertoa? Pidä hauskaa, elä, ole onnellinen :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:34"]Et menetä yhdenyönjuttujen väliin jättämisessä mitään, hanki ennemmin joku vakituinen seksikumppani niin se on paljon parempi vaihtoehto.
[/quote]
Se vakituinen seksikumppanikin ahdistaa. Pelkään että se kertoo ihmisille että ollaan vaan seksisuhteessa. Joka tapauksessa tuntuu että jos vaan harrastan seksiä, niin se on väärin eikä sallittua naiselle. Mua hävettää että edes haluan pelkkää seksiä. Ja kuitenkin kun asiaa oikein mietin, niin en edes halua parisuhdetta tällä hetkellä. Olen siis hirveässä umpikujassa.
Ap
[/quote]Nuo ovat aivan normaaleja tuntemuksia, omatuntosi koettaa vain ohjata sinua olemaan rikkomatta itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:10"]En harrasta, enkä seurustelisi naisen kanssa, joka on niitä harrastanut.
M26
[/quote]
Miksi alapeukut? Eikö tällaisia naisia ole olemassa vai enkö saa asettaa puolisolle mitään vaatimuksia? Härskiä olisi asettaa itse tällainen vaatimus, jos itse olisin harrastanut yhden yön juttuja. Kertokaa miksi alapeukutitte?
M26
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta... Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap
[/quote]
Siis kyllä helsingissä jo muutamaa sataa saa panna, ennenkuin tunnistaminen tulee ongelmaksi.
Suosittelisin AP lähtemään liikkeelle netin kautta. Treffi-ilmoitus, chatti tjsp. "Naamattomana" on helpompi olla oma itsensä ja jutella siitä, mitä oikeasti haluaa ja on hakemassa. Siitä on sitten helppo jatkaa treffeille, jos löytyy samanhenkistä seuraa.
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:25"]Suosittelisin AP lähtemään liikkeelle netin kautta. Treffi-ilmoitus, chatti tjsp. "Naamattomana" on helpompi olla oma itsensä ja jutella siitä, mitä oikeasti haluaa ja on hakemassa. Siitä on sitten helppo jatkaa treffeille, jos löytyy samanhenkistä seuraa.
-Niksu
[/quote]
Ei pahalla, mutta en jotenkaan usko että netissä olis tarpeeksi "laadukkaita" yksilöitä. Jotenkin tuntuu että netissä etsivät seksiä ne, jotka ei sitä saa livenä. Olen kuitenkin itse 22-vuotias, hyvännäköinen nainen ja vaatisin mahdolliselta seksikumppanilta vähintään samaa tasoa. Muuten kyllä hyvä idea.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:25"]Suosittelisin AP lähtemään liikkeelle netin kautta. Treffi-ilmoitus, chatti tjsp. "Naamattomana" on helpompi olla oma itsensä ja jutella siitä, mitä oikeasti haluaa ja on hakemassa. Siitä on sitten helppo jatkaa treffeille, jos löytyy samanhenkistä seuraa.
-Niksu
[/quote]
Ei pahalla, mutta en jotenkaan usko että netissä olis tarpeeksi "laadukkaita" yksilöitä. Jotenkin tuntuu että netissä etsivät seksiä ne, jotka ei sitä saa livenä. Olen kuitenkin itse 22-vuotias, hyvännäköinen nainen ja vaatisin mahdolliselta seksikumppanilta vähintään samaa tasoa. Muuten kyllä hyvä idea.
Ap
[/quote]
Itse haen netistä seksiseuraa, koska en halua mitään kännistä sähellystä ja olisin valmis tutumaan paremmin ennen seksiä, vaikka en mitään vakavampaa etsikään. Omasta laadusta vaikea sanoa, mutta ihan ok näköinen ja hyvä kroppainen mies olen. Melko epätoivoista kyllä miehenä saada netistä seuraa.
M24
Minä en harrasta yhdenyön juttuja, koska en halua. Minulla on ollut muutama pitkä seurustelusuhde, ja kaikissa meni aikaa vähintään muutama viikko, ennen kuin aloin todella nauttia seksistä. Miksi siis harrastaisin satunnaisseksiä, koska en saisi siitä itse yhtään mitään. Paitsi ehkä sen huonon maineen ja seksitauteja, jos vielä huono nakki kävisi. Se olisi aivan älyttömän huono diili minun kohdallani.
Turha pelko! Panemaan vaan ja nauttimaan elämästä. Soita vaikka mulle niin pidetään kivaa vaikka heti.
t: M44
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:25"]Suosittelisin AP lähtemään liikkeelle netin kautta. Treffi-ilmoitus, chatti tjsp. "Naamattomana" on helpompi olla oma itsensä ja jutella siitä, mitä oikeasti haluaa ja on hakemassa. Siitä on sitten helppo jatkaa treffeille, jos löytyy samanhenkistä seuraa. -Niksu [/quote] Ei pahalla, mutta en jotenkaan usko että netissä olis tarpeeksi "laadukkaita" yksilöitä. Jotenkin tuntuu että netissä etsivät seksiä ne, jotka ei sitä saa livenä. Olen kuitenkin itse 22-vuotias, hyvännäköinen nainen ja vaatisin mahdolliselta seksikumppanilta vähintään samaa tasoa. Muuten kyllä hyvä idea. Ap
[/quote]
Sulla on vähän turhan sulkeutunut maailmankatsomus. Avaa silmät uusille mahdollisuuksille ja anna palaa. Vai onko jotain menetettävää, jos otat ja kokeilet? Ei ole pakko kertoa kavereille, jos pelkäät, että sosiaalinen status laskee.
Jos ulkoiset kriteerit on kovin rajatut, niin samalla idiotismin ja paskan seksin riski kasvaa. Tai sitten käy näin: "ronkelit runkkaa". ;)
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:34"]
Et menetä yhdenyönjuttujen väliin jättämisessä mitään, hanki ennemmin joku vakituinen seksikumppani niin se on paljon parempi vaihtoehto.
[/quote]
Pelkän seksikumppanin hankkiminen on vaikeaa. Yhden illan juttuja löytää helposti, samaten vakavempaa seuraa mutten mä ainakaan ole koskaan onnistunut löytämään miestä, joka haluaisi pelkkää vakiseksiä. Ne haluavat usein yhden yön tai sitten seksin lisäksi muutakin.
[/quote]
On niitäkin, jotka haluavat vain seksiä. Voisin heti osoittaa erään miehen. Olen yrittänyt kertoa tuolle miehelle siitä, kuinka kiva olisi, jos hänkin löytäisi rakkauden jonkun naisen kanssa. Mutta tuntuu vain harrastavan näitä fucking-suhteita. Liekö vaikutusta sillä, että on jo yksi liitto takana.