Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei harrasta yhden yön juttuja, koska

Vierailija
10.08.2015 |

Pelkäävät saavansa huonon maineen? Haluaisin niin vaan seikkailla näin nuorena sinkkuna, pitkän, pitkän huonon parisuhteen jälkeen, mutta pelkään että saan maineen siitä. Ja olen kotoisin Helsingistä, en mistään pikkukylästä. Itkettää tää tilanne. Tuntuu etten ole edes nainen ilman minkäänlaista miehen kosketusta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:01"]

Mä en harrasta yhdenyönjuttuja kun en saa sellaista, edes sellaista. Ei mua haittaisi lutkan maine. Sitä paitsi kuka sitä edes isossa kaupungissa tietää kuinka monen kanssa on maannut. Ei siellä luukulla mitään leimalaitetta ole :)

[/quote]

Miten tuo on mahdollista ettei nainen saa yhdenillan suhdetta? Itse olen nelikymppinen, lihava ja ollut jo nuorena (saati nyt vanhempana) ruma naamastakin. Parisuhteisiin en ole koskaan "päässyt", mutta yhdenillan seuraa on löytynyt ihan joka kerta kun olen mennyt sitä hakemaan. 

Tiedän toki tasoni, ja haen lähiöbaareista enkä mistään pintaliitopaikoista. En myöskään vaadi että miehen täytyisi olla hyvännäköinen tai kovin selvin päin tms. Menen aina baariin yksin ja viestitän eleilläni että seuraa ollaan hakemassa. Ei koskaan kestä kauaa että sitä löytyy.

Vierailija
22/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:05"]En ole koskaan suostunut yhdenillan juttuihin. Ensin haluan tutustua ihmiseen kunnolla ja kattoa millainen hän on muuten.

Olen kyllä kuullu kuinka ikäviä tilanteita ystävillä on noista yhdenillan jutuista. Yäk.
[/quote]
No ymmärrän kyllä hävetä itseäni. Inhottaa kyllä että haluaisin edes kokeilla yhden yön juttuja. Tiedän kyllä ettei se ole ok ja se käsitys vahvistui juuri.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:05"]

En ole koskaan suostunut yhdenillan juttuihin. Ensin haluan tutustua ihmiseen kunnolla ja kattoa millainen hän on muuten.

Olen kyllä kuullu kuinka ikäviä tilanteita ystävillä on noista yhdenillan jutuista. Yäk.

[/quote]

Itselläni ei ole ikinä ollut yhtään kovin ikävää tilannetta yhden illan justuista, vaikka niitä olen parikymmentä vuotta harrastanut. Lievästi ikäviä lähinnä sellaiset että mies on ihastunut ja yrittänyt jäädä siihen roikkumaan ja ruikuttamaan seurustelua. Mutta ei nekään mitenkään uhkaavia tai kovin hirveitä tilanteita.

Vierailija
24/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap [/quote]   Et varmaan ole ihan niin erityinen että aikuinen mies alkaisi kaikille tuntemilleen ihmisille kertoa panneensa sinua... [/quote] Ei ole sattunut tilannetta, missä joku mies porukassa ollessamme olisi yhtäkkiä sanonut panneensa vastaantullutta naista tai vaikka kaupan x-myyjää. Ehkä jotkut parikymppiset voisi tehdä niin (oma kaveripiiri ei tehnyt silloinkaan)

[/quote]

Kyllä nimenomaan miun paras kaveri on tollasia juttuja kertonu. Itse en ole niitä eteenpäin levitelly, enkä niistä sen enempää kiinnostunu. Oma elämä riittää mulle.

M39

Vierailija
25/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:02"]No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu. [/quote] No tämä juuri. Tuntuu että oon kyltymätön huora ja jotenkin likainen. Ap

[/quote]

Aika järkyttävää, että naisen normaalit seksuaaliset halut tuntuvat likaisilta ja tuomittavilta :( Oletko kasvanut jotenkin vanhoillisessa ilmapiirissä, vai mistä olet tuollaiset nykyään aika harvinaiset näkemykset omaksunut? 

Vierailija
26/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde risteilylle ja pane siellä? Ei tarvi edes kotikaupunkia kertoa.

Vierailija
27/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhdenyönjuttuja, paremminkin monen yön (eilen viimeksi), 27 v nyt naimisissa.

Vierailija
28/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:02"]No ei vaan VOI OLLA noin kova munan kaipuu. [/quote] No tämä juuri. Tuntuu että oon kyltymätön huora ja jotenkin likainen. Ap

[/quote]

Aika järkyttävää, että naisen normaalit seksuaaliset halut tuntuvat likaisilta ja tuomittavilta :( Oletko kasvanut jotenkin vanhoillisessa ilmapiirissä, vai mistä olet tuollaiset nykyään aika harvinaiset näkemykset omaksunut? 

[/quote]

Ai sinäkö olet sitä mieltä on ihan normaalia ja hyväksyttävää panetuttaa itseään puolituntemattomien toimesta? No ei ole. On ihan tervettä potea huonoa omaatuntoa moisesta.

Vierailija
29/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:14"]

En harrasta yhdenyönjuttuja, paremminkin monen yön (eilen viimeksi), 27 v nyt naimisissa.

[/quote]

No onnea tästä! Kaikki kun eivät pääse tai edes halua naimisiin. Heidänkö pitäisi elää ilman seksiä koko elämä?

Vierailija
30/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap olla että sun ongelmat on oikeastaan sun omassa itsetunnossa, eikä niinkään ympäristön asenteissa?

Vierailija
31/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:05"]Eihän mitään mainejuttuja enää olekaan, ei ainakaan kaupungeissa. Ellet nyt missään uskovaispiireissä liiku... Ja ainahan voi hakea seuransa paikoista joissa omat tutut ei käy, niin eivät ne edes tiedä asiasta...  Itse olen ollut sinkku koko ikäni, nyt ikää 40 v. Kyllä olen aina yhden yön juttuja hakenut kun on mieli tehnyt. Ei mulla mitään mainetta ole, kun ei kukaan erityisemmin edes tunne minua. Töissä lähinnä olen ihmisten kanssa tekemisissä ja ne eivät minun yöelämästäni tiedä mitään. [/quote] Entä kun ne miehet näkee sut päivällä ja osoittavat sua kavereilleen yms että ovat panneet sun kanssa? Pelkään että mahdollinen sänkykumppani kertoo kaikille tuntemilleen ihmisille että pani mua. Ei mua oma lähipiiri haittaa jos saavat tietää. Pelkään että mulle naureskellaan kadulla että oon jakorasia. Ap

[/quote]

Eihän aikuiset miehet tuollaisia juuri puhu, ainakaan kaikille tuntemilleen. Ja mitä sillä on väliä jos jotkut ihan vieraat ihmiset sitten tietävätkin? EIkä ne edes tiedä nimeä tai mitään, joten miten se maine tulee? Esim. itse en koskaan kerro nimeäni yhden illan tutuille, ja jos tarkoitus on tuoda mies omaan kotiin, peitän ovestakin tarralla sukunimen. En kyllä maineen pelosta, vaan siksi että joskus aiemmin kun en peitellyt henkilöllisyyttäni, joku seksin perusteella ihastunut jäi vaivaamaan ja vonkaamaan, jopa vainoamaan pelottavasti kun tiesi yhteystietoni.
[/quote]Kyllä se osoite on nimeä tärkeämpi, joten tuossa pelossa kannattaa panna hotellissa.

Vierailija
32/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:22"]Voisko ap olla että sun ongelmat on oikeastaan sun omassa itsetunnossa, eikä niinkään ympäristön asenteissa?
[/quote]
En tiedä, ahdistaa koko seksi ja miehet oikeastaan pelottaa. Lisäksi häpeän itseäni, pelkään että oon liian väljä ja jotenkin kiihkeä ja mies tuomitsee mut siitäkin. Haluaisin harrastaa vapaasti seksiä, koska pidän siitä mutta tuntuu että se ei käy. Oon ihan rikki. Ehkä tää on jollekin toiselle ihan naurettava ongelma, mutta mulle se on elämää haittaava. Tunnen häpeää jostain, mistä pidän niin paljon.
Ap

Vierailija
33/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:21"]

[/quote]

No onnea tästä! Kaikki kun eivät pääse tai edes halua naimisiin. Heidänkö pitäisi elää ilman seksiä koko elämä?

[/quote]

Kiitos onnitteluista. Kysymys oli onko muita jotka eivät harrasta. 

Vierailija
34/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä yhdenyönjuttujen väliin jättämisessä mitään, hanki ennemmin joku vakituinen seksikumppani niin se on paljon parempi vaihtoehto.

Vierailija
35/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:34"]

Et menetä yhdenyönjuttujen väliin jättämisessä mitään, hanki ennemmin joku vakituinen seksikumppani niin se on paljon parempi vaihtoehto.

[/quote]

Pelkän seksikumppanin hankkiminen on vaikeaa. Yhden illan juttuja löytää helposti, samaten vakavempaa seuraa mutten mä ainakaan ole koskaan onnistunut löytämään miestä, joka haluaisi pelkkää vakiseksiä. Ne haluavat usein yhden yön tai sitten seksin lisäksi muutakin.

Vierailija
36/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:34"]Et menetä yhdenyönjuttujen väliin jättämisessä mitään, hanki ennemmin joku vakituinen seksikumppani niin se on paljon parempi vaihtoehto.
[/quote]
Se vakituinen seksikumppanikin ahdistaa. Pelkään että se kertoo ihmisille että ollaan vaan seksisuhteessa. Joka tapauksessa tuntuu että jos vaan harrastan seksiä, niin se on väärin eikä sallittua naiselle. Mua hävettää että edes haluan pelkkää seksiä. Ja kuitenkin kun asiaa oikein mietin, niin en edes halua parisuhdetta tällä hetkellä. Olen siis hirveässä umpikujassa.
Ap

Vierailija
37/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Vakkarit on kivoja mutta joskus haluaa sitä jännitystäkin kun pääsee metsästämään miehiä baarista >:)

Vierailija
38/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Alota ap pikkuhiljaa, ei niitä juttuja tarvii koko aikaa olla. Sit kun saat kivoja kokemuksia ja tapaat mukavia miehiä niin ne itsetunnon ongelmat alkaa lieventyä. Ei se yhen yön seksi aina mitään tajunnan räjäyttävää oo :D mut jos se tyyppi on kiva niin siitä jää silti positiivinen fiilis.

Vierailija
39/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:21"]

[/quote]

[/quote]

Kiitos onnitteluista. Kysymys oli onko muita jotka eivät harrasta. 
[/quote]

Kyllä. Pelkään että leimautuisin vonkaajaksi ja jos jostain kumman syystä siinä onnistuisin, itse toiminta saisi arvosanan huono ja sana leviäisi... M

Vierailija
40/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot oppinut tuollaisen ajattelutavan, että jos nainen haluaa seksiä, siinä on jotain väärää? Itsekin olen nuori nainen ja sinkkuna on tullut yhden illan juttuja harrastettua, viimeisintä oon tapaillut jo pidempään seksin merkeissä. Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee, sitä paitsi ei tästä tiedä kuin muutaman kaveri ja ne miehet. Mitä se muille kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi