Jos saisit muuttaa yhden asian seksielämässäsi, minkä muuttaisit?
Kommentit (90)
Että mies tekisi useammin aloitteita :/ n23
Herrasmieskin on mies. Kyllä hän suostuu! Miehet tuntien.
- myös mies
Tietysti ensin herrastetaan sitten paneskellaan. Tai ainakin kovasti yritetään.
Vaimolle jos saisi yhtä tiukan pillun kuin oli ennen lapsia. Vaihtoehtoisesti itselle 6 cm paksu kalu ja pituuttakin saisi olla 18 cm. Sitä voisi jakaa sitten vähän puutteesta kärsiville naisille.
Yhdynnöistä anaalia olisi 80 % ja pillua 20 %
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:43"]Yhdynnöistä anaalia olisi 80 % ja pillua 20 %
[/quote] Tuo olisi kiva. Kun saisi peppua vielä joltain nätiltä naiselta. Vaimon pepusta en niin välitä. Pillukin kyllä kelpaisi. Vieraan.
Haluaisin että mieheni rakastelisi minua. Jostain syystä häntä taitaa pelottaa pääasiassa vartaloni suutelu. Tuntuu että pitää sitä turhana. Myös kaulan hyväilykin riittäisi mutta IKINÄ sitö ei ole tapahtunut. Alotteittenkaan tekeminen ei olisi pahitteeksi
N18
Haluaisin aviomieheni olevan kunnon pervo sadisti. Onhan se nytkin jotain sinne päin, mutta olen silti hieman tylsistynyt ja haluaisin hieman erilaisen vastaanoton kun sanon "tee mulle ihan mitä haluat", olisi kiva jos mies ottaisi siitä ihan oikeasti kaiken irti ja rietastelisi oikein kunnolla ja julmastikin.
Kun saiski joskus.. Naimisissa olen, mutta kolmeen vuoteen olen saanut kolme kertaa. Jos sitä seksiä olisi, niin toivoisin, että uskaltaisin ottaa mieheltäni suihin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]
Seksi mieheni kanssa on hyvin hyvin tylsää ja ennalta arvattavissa olevaa puuhaa. Mies ei halua sitä muuttaa mitenkään, hänen mielestään seksi on oikein hyvää. En tiedä haluaisinko muuttaa meidän välistä seksiä mitenkään vai olisiko paras lähteä täysin eri poluille. Haluaisin siis spontaania, kiihkeää ja mielikuvituksellista seksiä.
[/quote]
Juuri näin. Meilläkin seksi on on hyvää ja sitä on tarpeeksi usein. Haluaisin kuitenkin juuri tuota yllätyksellisyyttä ja joskus muuallakin kuin omassa sängyssä.