Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit muuttaa yhden asian seksielämässäsi, minkä muuttaisit?

Vierailija
09.08.2015 |

Ja oletko parisuhteessa vai et?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi seksielämä

Vierailija
62/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:19"]

25v ja haluaisin löytää naisen, jonka kanssa voisi tutustua kunnolla ja harrastaa molempia tyydyttävää seksiä luottamuksella pari kertaa viikossa. En halua mitään kertaluonteista vaan pitempiaikaista, missä oppii tietämään mitä toinen haluaa ja uskaltaa kertoa mitä itse haluaa ja kokeilla uusia juttuja.
[/quote]

Paria kertaa viikossa ei valitettavasti ole mahdollista järjestää tässä elämäntilanteessa. Toivottavasti kuitenkin löydät etsimäsi, ja minä myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:16"]Että miehen libido olisi yhtä kova kuin minun. Eli enemmän seksiä.
Parisuhteessa olen siis.
[/quote]

Miten usein teillä on seksiä? :)

Vierailija
64/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilman seksiä, suhdetta ja treffejä 31-vuotiaasta 47-vuotiaaksi. Siitä lähtien sama parisuhde huomattavasti nuoremman kanssa.

Seksielämäämme kaipaan nykyään vahvempaa halun ja himon tunnetta sekä lumoutumista. Ja saisi olla myös fyysisesti ja henkisesti notkeampaa.

Vierailija
65/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:28"]

Seksi olisi kivutonta Seurustelen

[/quote]

Miksi seksi sattuu?

Vierailija
66/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pystyä rentoutumaan, sillä en ole koskaan saanut orgasmia.

Vierailija
67/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:25"]

Toivoisin että mies hyväilisi minua joka puolelta ja todella rakastelisi minua. Ettei olisi vain seksiä. Parisuhteessa.

[/quote]

sama mutta toisin päin, olen mies. Käytännössä tarvitsisimme enemmän aikaa muutenkin itsellemme ja toisillemme. Vauva- ja työarki pahasti tiellä. 

Vierailija
68/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]

Haluaisin pystyä rentoutumaan, sillä en ole koskaan saanut orgasmia.

[/quote]

Mä voin auttaa! M46 :)

Vierailija
69/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on hyvää meillä, mutta armottoman harvoin - oma päiväuni olisi noin 6 kert kuukaudessa. Ja tuo ei tässä avioliitossa toteude -ei varmasti.

Mies 48

Vierailija
70/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuten aika hyvä seksielämä. Perusseksiä harrastetaan aina kun on aikaa. 1-5 kertaa viikossa tavallisesti. Haluaisin kuitenkin enemmän spesiaaliseksiä. Fetissien toteuttamista, tuhmailua jne. Haluisin myös että naiseni olisi avoimempi toteuttamaan toiveitani. Vaikka esimerkiksi peppuseksi vähän sattuisikin, voisi sitä harrastaa silti ees mun mieliksi. Itse olisin ainakin valmis täyttämään naiseni toiveet.

Vierailija
71/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enää harrastaa seksiä lainkaan. Ärsyttää kun ukko vonkaa joka helvetin päivä, ollaan jo viiskymppisiä ja olen jo niin helvetin kyllästynyt koko touhuun.... >:(

Vierailija
72/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonhenki voisi lähettää miehelle pari senttiä lisää pituutta ja mulle lisää kireyttä ja sen sellasta, orgasminsaannin helppoutta.

Vierailija
73/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio. Se voisi olla, eikä vaan käväistä.

Parisuhteessa, nainen

Vierailija
74/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 v naimisissa. Halut minulta hiipuneet mieheni kanssa mutta ei häneltä. En saa orgasmia hänen kanssaan. Luulen että se on vienyt haluni. Eräs vieras mies herätti näitä jo kuolleeksi luulemiani seksihaluja olemuksellaan. Olimme samassa tilaisuudessa muutaman pv. Ihan vieras entuudestaan. Hyvänen aika mikä tunne mahassani ja koko olemuksessani. Jotakin väreilyä puolin ja toisin. Menin jotenkin en osaa selittää tunnettani. Tapaamme näissä syksyllä. Ajattele että menen jos tilaisuus tulee. En jotenkin usko että hän siihen ryhtyy. Vaikuttaa herrasmies olevan. Varattuja olemme. Mitä luulette, lähtisköhän herrasmies sänkyyn jos haluja on minua kohtaan? Pitää kait ottaa selvää.

Vierailija
75/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friends with benefits

Vierailija
76/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän seksiä. Mies ehkä vielä hiukan epävarma seksistä. Parisuhteessa

Vierailija
77/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada helpommin ja voimakkaammin orgasmin. Yksin ja yhdessä. Kovin on vaikeaa ja kestää kauan. Laimeitakin ovat kun vihdoin ja viimein tulen. 
Parisuhteessa olen.

Vierailija
78/90 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:34"]Toivoisin, että oma mies riittäisi, ettei aina tarvis miettiä, että miten tästä taas irtaantuu "kokouksiin" tai "asioille"
[/quote]
Toivottavasti miehesi saa selville touhusi ja eroaa tuollaisesta horosta.
[/quote]

Kyllä mä uskon, että se tietääkin. Ei vaan kiinnosta. Taitanee itselläänkin olla muuta sutinaa.

Miksette sitten eroa?
[/quote]

Vierailija
79/90 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]

Seksi mieheni kanssa on hyvin hyvin tylsää ja ennalta arvattavissa olevaa puuhaa. Mies ei halua sitä muuttaa mitenkään, hänen mielestään seksi on oikein hyvää. En tiedä haluaisinko muuttaa meidän välistä seksiä mitenkään vai olisiko paras lähteä täysin eri poluille. Haluaisin siis spontaania, kiihkeää ja mielikuvituksellista seksiä.

[/quote]

Mitä olet itse tenhyt muuttaaksesi tuota junanrataa joksikin toiseksi?

Harva mies vastustaa aktiivista naista!

Vierailija
80/90 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa(nainen). Jos yksi pitäisi valita niin ensimmäisenä tulee että enemmän pientä esileikkiä eikä suoraan pillua hiplaamaan..! Tuokaan ei aina haitaksi ole mut välillä. Tokana tulee että useammin. Tällä hetkellä vaan kerran pari viikossa, riippuen erinäisistä asioista. Ja kolmantena että oltais kahdestaan kotona niin että ei ole lasta, tämä kuitenkin erittäin harvinaista. Onneksi olen saanut kuitenkin mieheni nuolemaan ;D ennen lasta hän teki sitä todella harvoin. Nyttenkin joutuu pyytämää yleensä mutta selvästi nauttii siitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi