Jos saisit muuttaa yhden asian seksielämässäsi, minkä muuttaisit?
Kommentit (90)
Suhteessa ja muuttaisin sen, että olisi useammin mahdollista harrastaa kiireetöntä seksiä, niin, että lapset ei ole kotona.
Mulla on viimeksi ollut seksiä 2 v sitten. Oon ajatellut rupeevani viettämään sen vuosipäivää. Sytytän kynttilän tai jotain.
Sinkku
Jos vielä joskus saisi. T. 50-v. sinkkunainen.
Toivoisin että mies hyväilisi minua joka puolelta ja todella rakastelisi minua. Ettei olisi vain seksiä. Parisuhteessa.
Haluaisin avoimen suhteen mun rakastajani kanssa, meidän välinen seksi on upeaa. Olisi niin ihana harrastaa sitä upeaa seksiä vielä enemmän.
Että sitä olisi ja mielellään noin joka toinen päivä
M39
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:24"]Mikä on fwb-suhde?
[/quote]
friends with benefits
kjiireetöntä seksiä kaivataan täälläkin. sitä on nyt aika kivasti 3-6 kertaa/viikko mutta aika pikaisia
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:25"]Jos vielä joskus saisi. T. 50-v. sinkkunainen.
[/quote]
Oletko kiinnostunut nuoremmasta miehestä?
Olen parisuhteessa, ja haluaisin useammin seksiä, vaikka kerran viikossa kuten vielä joskus ennen oli, nykyinen kerran kuussa tahti on vähän liian harvoin.
Se vaikuttaa kaikkeen mahdolliseen kun ei tarvi olla puutteessa.
N40
Sen että mies ei olisi niin lihava. En halua lihavaa eikä hänellä toimi.
En mitään. Sinkku, ei seksielämää.
Siis onko oikeasti pariskuntia, joilla seksiä ollut viimeksi viime vuonna ?!!! Meillä ruuhkavuodet, 4 lasta ja kimppu vastoinkäymisiä ja seksiä ainakin viikottain. Mieluummin 2-3 krt, vaikka pikaisetkin. Kauheen paha olla molemmilla ja ilmitappelu jos joskus tulee viikon tauko.
nainen 41v
Toivoisin, että oma mies riittäisi, ettei aina tarvis miettiä, että miten tästä taas irtaantuu "kokouksiin" tai "asioille"
Että sais erektion. Parisuhteessa, mutta ei varmaan kauaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:34"]Toivoisin, että oma mies riittäisi, ettei aina tarvis miettiä, että miten tästä taas irtaantuu "kokouksiin" tai "asioille"
[/quote]
Toivottavasti miehesi saa selville touhusi ja eroaa tuollaisesta horosta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:35"]
Että sais erektion. Parisuhteessa, mutta ei varmaan kauaa.
[/quote]
Ei haittaa jos olet kielitaitoinen ja sorminäppärä...
10 vuodessa vain 2-3 kertaa... Enkä oikein edes kaipaa seksiä. Tottunut olemaan ilman. Haluaisin siis haluta ja kumppanin, sillä tuntuu kyllä, että missaan yhden olennaisen jutun elämässäni. En kuitenkaan kaipaa yhden illan juttuja.
Seksi on hyvää, mutta liian harvoin. Haluaisin useasti viikossa, miksei vaikka joka päivä.
Nainen avioliitossa