Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit muuttaa yhden asian seksielämässäsi, minkä muuttaisit?

Vierailija
09.08.2015 |

Ja oletko parisuhteessa vai et?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen (41) siis yh-äiti, joka ei myöskään kaipaa saman katon alle pysyvästi miestä.

Vierailija
42/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:33"]

Siis onko oikeasti pariskuntia, joilla seksiä ollut viimeksi viime vuonna ?!!! Meillä ruuhkavuodet, 4 lasta ja kimppu vastoinkäymisiä ja seksiä ainakin viikottain. Mieluummin 2-3 krt, vaikka pikaisetkin. Kauheen paha olla molemmilla ja ilmitappelu jos joskus tulee viikon tauko. nainen 41v

[/quote]

Saitko oikein kiksit tulla tänne retosteleen. Nyt varmaan tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää. Haluaisin sitä vain enemmän. Edes 2-3 krt / vko niin olisin tyytyväinen. :)

N33 parisuhteessa M36 kanssa

Vierailija
44/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos muuttaisi nää sentit tuumiksi...

Vierailija
45/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uskaltaisi kunnolla olla raju

Vierailija
46/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:37"]

10 vuodessa vain 2-3 kertaa... Enkä oikein edes kaipaa seksiä. Tottunut olemaan ilman. Haluaisin siis haluta ja kumppanin, sillä tuntuu kyllä, että missaan yhden olennaisen jutun elämässäni. En kuitenkaan kaipaa yhden illan juttuja.

[/quote]

Heh, kuin mun näppäimiltä. Sillä erolla, että olen naimisissa...

Vierailija
47/90 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies antaisi enemmän.

Vierailija
48/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:25"]Jos vielä joskus saisi. T. 50-v. sinkkunainen.
[/quote]
Tuo on asia on helposti korjattu ;-)
Sinkkumies

Vierailija
49/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:34"]Toivoisin, että oma mies riittäisi, ettei aina tarvis miettiä, että miten tästä taas irtaantuu "kokouksiin" tai "asioille"
[/quote]
Toivottavasti miehesi saa selville touhusi ja eroaa tuollaisesta horosta.
[/quote]

Kyllä mä uskon, että se tietääkin. Ei vaan kiinnosta. Taitanee itselläänkin olla muuta sutinaa.

Vierailija
50/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi olemassa sellainen asia, kuin seksielämä.
Parikymppinen mies

Vierailija
51/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis onko oikeasti pariskuntia, joilla seksiä ollut viimeksi viime vuonna ?!!!"

Oikeasti. Kyllä minullekin kelpaisi pikaseksi muutaman kerran viikossa kaiken arjen ja hässäkän keskellä, mutta kumppanilla jatkuvasti jokin hätänä, ettei voi, parin kuumauden lomakaan ei auta. Tottakai on jatkuvasti paha olla tuollaisen takia. -3

Vierailija
52/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa vuodesta 2004, viimeksi 2009.

Vierailija
53/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitä olisi useammin. Naimisissa olen.

Vierailija
54/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri olisi noihin hommiin aika kiva. En kaipaa seurustelua, joku fwb-juttu kävisi oikein hyvin. En edes muista, montako vuotta edellisestä kerrasta on. Kyllähän tähänkin on tietysti tavallaan sopeutunut, mutta välillä vähän kaivelee. Erityisesti ajatus siitä, että tätä tämä nyt sitten koko loppuelämä on. Todennäköisyys löytää joku kutistuu päivä päivältä. N34

Vierailija
55/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:32"]Kaveri olisi noihin hommiin aika kiva. En kaipaa seurustelua, joku fwb-juttu kävisi oikein hyvin. En edes muista, montako vuotta edellisestä kerrasta on. Kyllähän tähänkin on tietysti tavallaan sopeutunut, mutta välillä vähän kaivelee. Erityisesti ajatus siitä, että tätä tämä nyt sitten koko loppuelämä on. Todennäköisyys löytää joku kutistuu päivä päivältä. N34
[/quote]
Kyllä naisena löydät, jos haluat. Minä en ole miehenä löytänyt vaikka olen monesta paikkaa etsinyt ja yrittänyt tutustua naisiin. Mistä olet ja kiinnostaako vähän nuorempi mies?

Vierailija
56/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 7 vuotta, pari lasta. Että tekisi itse aloitteen useammin, uskaltaisi kertoa suoraan mitä haluaa, voitaisiin kokeilla uusia asioita.

Vierailija
57/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en mitään. Olen parisuhteessa, jossa miehen haluttomuus on ollut pitkään ongelmana. Nyt seksiä on alkanut olla useamman kerran viikossa, joten olen onnesta sekaisin.

Vierailija
58/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:32"]Kaveri olisi noihin hommiin aika kiva. En kaipaa seurustelua, joku fwb-juttu kävisi oikein hyvin. En edes muista, montako vuotta edellisestä kerrasta on. Kyllähän tähänkin on tietysti tavallaan sopeutunut, mutta välillä vähän kaivelee. Erityisesti ajatus siitä, että tätä tämä nyt sitten koko loppuelämä on. Todennäköisyys löytää joku kutistuu päivä päivältä. N34 [/quote] Kyllä naisena löydät, jos haluat. Minä en ole miehenä löytänyt vaikka olen monesta paikkaa etsinyt ja yrittänyt tutustua naisiin. Mistä olet ja kiinnostaako vähän nuorempi mies?

[/quote]

Ei se välttämättä naisellekaan niin hirveän helppoa ole. Kun aikaa kului, yksinhuoltajan arki vei kaikki voimat ja elämä täyttyi velvollisuuksista, aloin huomaamattani uskoa ettei minusta voisi kukaan koskaan enää kiinnostua. Alistuin ja sopeuduin. Kun se suretti ajattelin, että minun täytyy löytää elämään sen tilalle muuta. Ja löysinkin, mutta silti aina välillä iltaisin tulee mieleen, että millaistakohan se olisi olla vielä jonkun kanssa. Mutta se sopeutuminen, se näkyy. Kukaan ei lähesty. Jotkut kai löytävät miehiä vaikka ja mistä, kaupan kassajonosta ja kirjastosta ja ensiavusta ja töistä. Minä en. Kapakasta saisin, mutta känninen sähellys ei kiinnosta.

Vikaan kysymykseen: riippuu miten paljon nuorempi ja millainen asenne on.

t. 55

Vierailija
59/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:32"]Kaveri olisi noihin hommiin aika kiva. En kaipaa seurustelua, joku fwb-juttu kävisi oikein hyvin. En edes muista, montako vuotta edellisestä kerrasta on. Kyllähän tähänkin on tietysti tavallaan sopeutunut, mutta välillä vähän kaivelee. Erityisesti ajatus siitä, että tätä tämä nyt sitten koko loppuelämä on. Todennäköisyys löytää joku kutistuu päivä päivältä. N34 [/quote] Kyllä naisena löydät, jos haluat. Minä en ole miehenä löytänyt vaikka olen monesta paikkaa etsinyt ja yrittänyt tutustua naisiin. Mistä olet ja kiinnostaako vähän nuorempi mies?

[/quote]

Ei se välttämättä naisellekaan niin hirveän helppoa ole. Kun aikaa kului, yksinhuoltajan arki vei kaikki voimat ja elämä täyttyi velvollisuuksista, aloin huomaamattani uskoa ettei minusta voisi kukaan koskaan enää kiinnostua. Alistuin ja sopeuduin. Kun se suretti ajattelin, että minun täytyy löytää elämään sen tilalle muuta. Ja löysinkin, mutta silti aina välillä iltaisin tulee mieleen, että millaistakohan se olisi olla vielä jonkun kanssa. Mutta se sopeutuminen, se näkyy. Kukaan ei lähesty. Jotkut kai löytävät miehiä vaikka ja mistä, kaupan kassajonosta ja kirjastosta ja ensiavusta ja töistä. Minä en. Kapakasta saisin, mutta känninen sähellys ei kiinnosta.

Vikaan kysymykseen: riippuu miten paljon nuorempi ja millainen asenne on.

t. 55
[/quote]
25v ja haluaisin löytää naisen, jonka kanssa voisi tutustua kunnolla ja harrastaa molempia tyydyttävää seksiä luottamuksella pari kertaa viikossa. En halua mitään kertaluonteista vaan pitempiaikaista, missä oppii tietämään mitä toinen haluaa ja uskaltaa kertoa mitä itse haluaa ja kokeilla uusia juttuja.

Vierailija
60/90 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi olisi kivutonta
Seurustelen