Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaiset miehet ovat mielestäsi parhaimman näköisiä?

Vierailija
09.08.2015 |

Itseäni viehättää Britit.

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska

Hollanti

Belgia

Vierailija
122/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Norjalaisista en osaa sanoa, kun heistä ei ole oikein mitään mielikuvaa."

Minua ei ole ikinä kiinnostanut norjalaiset eikä Norja muutenkaan. Norjalaiset ovat mitäänsanomattomia, eivät aiheuta mitään tuntemuksia.

"Jotenkin kyllä ihmettelen tätä naisten kauheaa himoa noihin tummiin miehiin. No kai jotkut sitten tykkäävät tummemmasta, ei kai siinä mitään."

XDDDDDDD Hienosti päätelty: tummempien kanssa olevat tykkäävät tummemmista XD

"Mutta kun heidän kulttuurissaan on ihan normaalia pitää rakastajattaria ja käydä huorissa."

Okei, missä kulttuurissa? Missä HEIDÄN kulttuurissaan? Luuletko, että tummemmilla on yksi ja sama kulttuuri? XDDDDDDD

"Lisäksi ollaan niin machoja että hyi!"

Niin, jotkut ovat, jotkut eivät. Jotenkin ällistyttävästi myös tummemmat ovat yksilöitä, vaikka tämä onkin ihan yliluonnolliseen verrattavissa oleva asia XDDDD

"Pohjosmaalaiset ovat mielestäni paljon sivistyneempiä, eivät niin herkästi huutele naisille kaduille ja antavat olla rauhassa."

En väitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghanalaiset

Vierailija
124/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit.

Vierailija
125/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ja muut vaaleat sini- tai vihreäsilmäiset skandit.

Vierailija
126/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tuo kommenttini olikin tuollainen puolustuspuhe, niin en edelleenkään ole sùv... enkä mitään vastaavaa XD. Yksilöistä olen kiinnostunut, en vieraista kulttuureista kokonaisuudessaan. Olen suom., deittailin ketä tahansa. En minä miksikään muutu enkä ihannoi yhtään mitään ihme juttuja siksi, että saatan olla myös ulk. miekkosen kanssa.

Vierailija
127/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva pitää suomalaisista miehistä. No en minäkään pidä suomalaisia naisia kauniina.

Vierailija
128/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:51"]

Itseäni viehättää Britit.

Pieniä, pyöreitä ja punakoita.

Minä tykkään pienistä pyöreistä punakoista miehistä. Varsinkin jos on valkoiset ripset. Ne on todella söpöt. Mä myös en ymmärrä niitä tummien miesten ihailijoita, mulle liian machoja.

Vierailija
129/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaalaiset ja hollantilaiset miellyttävät silmää eniten. Yleisesti ottaen pohjois- ja länsieurooppalaiset miehet.

Vierailija
130/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset miehet on maskuliinisia ja komeita. Lisäksi heiltä löytyy mukavasti itsevarmuutta ja sosiaalisuutta.Vanhempanakin charmikkaita ja aika komioita.

Vierailija
131/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kongolaiset 

Vierailija
132/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanti-Mansialaiset.

Vierailija
133/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sioux-intiaanit.

Vierailija
134/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia!

Samaa mieltä. Komeimmat näkemäni miehet ovat olleet tummapiirteisiä suomalaisia, mutta tyypillisen suomalaisen näköiseksi ei heitä voi sanoa.

Vierailija
135/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein tiedä, mutta tumma tukka, ei ihan kalkkilaivan kapteeni mutta ei nyt kovin tummakaan, ehkä partaa ja siniset/harmaat/vihreät silmät aika kova sana.

Silti toisaalta viekusta löytyy perus suomisilmillä (siniharmaa) ja -tukalla (vaalean ruskea) varustettu hollantilainen. 😂

Vierailija
136/208 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilaiset, rentoja ja itsevarmoja.

Vierailija
137/208 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa yleistämistä aikuisilta ihmisiltä!🤦‍♀️

Te ette voi odottaa että kaikki, esim saksalaiset näyttävät komeilta!

Suurin osa teistä ei ole tuskin edes nähnyt maailmaa ja uskoo stereotypioihin.

Vierailija
138/208 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalaiset miehet on maskuliinisia ja komeita. Lisäksi heiltä löytyy mukavasti itsevarmuutta ja sosiaalisuutta.Vanhempanakin charmikkaita ja aika komioita.

Mäkin olen luullut, että kreikkalaiset on komeita.  Mutta kun kävin lomalla siellä, en nähnyt yhtään ainoata todella hyvän näköistä miestä.  Mun loma tosin kesti vain viikon ja olin siis Rhodoksella.  Mutta olis nyt luullut edes yhden sieltä osuvan silmiin, mutta ei.  

Sitä en olisi osannut odottaa, että kun kun kävin Bulgariassa, siellä oli suurin osa miehistä ihan harvinaisen komeita.  Aikas lailla olin ällistynyt, kun melkein jokainen mies oli tosi hyvän näköinen.  

Venäjällä ihmiset on niin monen näköisiä, kun maa on niin iso ja erilaisia kansallisuuksia paljon.  Kyllä siellä vaan komeita poikia on paljon sielläkin, mutta voi olla myös ihan kamalankin näköisiä.  Kerran hyvin nuorena olin neuvostoaikaan siellä ystävyysvierailulla, ja tutustuin Asik-nimiseen nuoreen mieheen, joka oli Azerbaizanista.  Olen vieläkin sitä mieltä, että se oli komein mies, mitä olen ikinä elämässäni nähnyt.  

Yleisesti sanoisin, että Balkanin alueen miehet on komeita, myös tosiaan monet arabit ja ehkä eniten kaikista syyrialaiset.  Aasialaiset miehet on kasvoiltaan hieman naismaisia.

Pohjoismaista norjalaiset ehdottomasti ja sitten on vielä mainittava virolaiset.  

Suomalaisten suhteen me ollaan varmaan sokeita.  Ulkomaalaiset näkee meidänkin miehissä komeita piirteitä, joita me ei osata katsoa.  ja meidän miehiä vaivaa se sama, mikä naisiakin, eli ryhdittömyys.  Se vaan näkyy kun kiinnittää huomiota ; lampsitaan ja lontustetaan selkä lysyssä ja niska kyyryssä ja pukeudutaankin aika lailla välinpitämättömästi.

Vierailija
139/208 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset. En ikävä kyllä kelpaa heille... Siis niille komeille.

Vierailija
140/208 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain välimeren seudulta, esim. Italia ja Kreikka