Minkä maalaiset miehet ovat mielestäsi parhaimman näköisiä?
Itseäni viehättää Britit.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Afganistanin Talibaneista.[/quote
Niin tietysti, mutta mikä heidän ulkonäössä sinua viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Eräät naapurikansan miehet joita kävi turisteina.
Heillä oli ainakin silloin muotia hyvin lyhyeksi leikatut hiukset jotka oli kammattu takataivolta otsaan päin.
Talvella heillä oli nahkapaloista tai kokonahkainen lämminvuorinen 3/4 osa pituinen takki, jonka vyötäröllä kuminauhakiristys.
Tummansiniset Adidaksen verkkarit ja jalassa sellaiset erittäin pitkäkärkiset ns. nappaskengät.
Siis kengät, joita yleensä pidetään puvun tai suorien housujen kanssa.
MOnesti heillä oli kädessään sellainen isoa lompakkoa muistuttava pussukka, rannenauhassa.
Myös heidän parfyyminsä oli houkutteleva.
Harmi kun en uskaltanut mennä juttusille.
Samoin täällä!
Olen Lappeenrannasta. En kyllä itse ole sellainen, mistä he(ne miehet) tykkäisivät.
Heillä on mukana aina joku tosi pitkäsäärinen neiti, hyvin naisellinen ja laitettu. Monesti paljon nuoremman näköinen kuin se mies.
Eipä meikäläisella ole mitään mahiksia.
Olen niin suomalaisen näköinen eukko kuin olla voi.
Mielestäni oikean miehen näköisiä ovat filippiiniläiset, bangladeshilaiset, indonesialaiset ja korealaiset, ja mieluummin nimen omaan pohjois-korealaiset.
Jotenkin se hiustyyli on niin kiinnostava.
Ns. shinglattu takaraivolta ja korvien seuduilta, mutta loput hiukset tasapitkät/lyhyet. Niinkuin matala kulho olisi ollut päässä. Sillä euroviisu-edustajalla on juuri sellainen, mikä sen nimi olikaan...Käärijä!
Hennot viikset on plussaa.
Ja sortsit ja hihaton aluspaitamainen paita on kiva.
Yhdysvalloissa olen nähnyt maailman komeimmat miehet ja kauneimmat naiset.
Eräät naapurikansan miehet joita kävi turisteina.
Heillä oli ainakin silloin muotia hyvin lyhyeksi leikatut hiukset jotka oli kammattu takataivolta otsaan päin.
Talvella heillä oli nahkapaloista tai kokonahkainen lämminvuorinen 3/4 osa pituinen takki, jonka vyötäröllä kuminauhakiristys.
Tummansiniset Adidaksen verkkarit ja jalassa sellaiset erittäin pitkäkärkiset ns. nappaskengät.
Siis kengät, joita yleensä pidetään puvun tai suorien housujen kanssa.
MOnesti heillä oli kädessään sellainen isoa lompakkoa muistuttava pussukka, rannenauhassa.
Myös heidän parfyyminsä oli houkutteleva.
Harmi kun en uskaltanut mennä juttusille.