Huoh, uusi miesystävä ei kehtaa harrastaa kanssani seksiä, koska
hänellä on pieni penis. :D No onhan se aika, mutta ei minua henkilökohtaisesti haittaa ollenkaan, kun itselleni seksi on muutakin kuin yhdyntää. Olen siis nähnyt miehen alasti, siitä tiedän hänen kokonsa.
Aiemmin mietin että miksi lopettaa seksihommat ihan tykkänään aina kun pitäisi olla yhdynnässä. Viikko sitten avautui pienessä humalassa, että häntä hävettää pieni peniksensä ja on vielä herkkä tulemaankin. Kuulemma exänsä oli naljaillut ja valittanut hänelle asiasta.
Olen sanonut monta kertaa, että minua ei OIKEASTI haittaa ollenkaan kumpikaan seikka, siis ihan oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa. :D Mies on ihana ja pidän hänestä kovasti, ei minulle silloin ole juurikaan väliä mitä siellä jalkojen välissä on.
Mitenhän saisin vakuutettua että minua ei tuo haittaa ollenkaan. Tuntuu että mies vetää tuosta nyt ihan tarpeettoman suuria kriisejä ja harmittaa jos suhde kaatuu tälläiseen tyhmään juttuun.
Kommentit (13)
Apua, nyt tajuan miten ärsyttäbältä meidän naisten ulkonäkökompleksit tuntuvat miehistä....
Pillusi on vain löysä ..
Aasialaiset on tiukkoja .. aah ..
Löysä pillu ja pieni penis on pidemmän päälle aika kurja yhdistelmä. Vaikka kuinka alussa tuntuisi ettei se haittaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:52"]Du är på rätt spår.
Det är mer intressant vad mannen har mellan öronen än vad han har i byxorna.
Framför det som en komplimang!
(Om du nu inte enbart vill använda honom som verktyg/leksak, förståss.)
[/quote]
Puhuistiko suomea??
Anna miehen mennä menojaan. Jos miehellä on noin huono itsetunto ja hän ei vielä muuta kuin itkeä piliään, niin mitä ihmeen tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa voisi koskaan tulla? Normaalilla itsetunnolla varustettu pienimunainen mies hioisi tekniikkansa, sormettamisen ja suuhoidot täydellisiksi ja yksikään nainen ei edes huomaisi ajatella jotakin peniksen kokoa. Mutta mitä tekee tämä sinun mies? No itkee ja säälii itseään. Siinäpä vasta miesten mies, jonka kanssa voisi tehdä vaikka lapsiakin... Päästä siis mies aikuistumaan ja miehistymään, nyt hän on vain riesa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:58"]
Anna miehen mennä menojaan. Jos miehellä on noin huono itsetunto ja hän ei vielä muuta kuin itkeä piliään, niin mitä ihmeen tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa voisi koskaan tulla? Normaalilla itsetunnolla varustettu pienimunainen mies hioisi tekniikkansa, sormettamisen ja suuhoidot täydellisiksi ja yksikään nainen ei edes huomaisi ajatella jotakin peniksen kokoa. Mutta mitä tekee tämä sinun mies? No itkee ja säälii itseään. Siinäpä vasta miesten mies, jonka kanssa voisi tehdä vaikka lapsiakin... Päästä siis mies aikuistumaan ja miehistymään, nyt hän on vain riesa sinulle.
[/quote] Miehen pitää olla mies ja nainen saa ruikuttaa ja valittaa. Ollaan rintsikat päällä sängyssä pimeässä huoneessa ja mies on täysi sika jos siitä huomauttaa.
Taitaa aloittajaakin miehen mieskalleudet lähinnä huvittaa ja naurattaa tekstistä päätellen. Huono sinun on ap siis yrittää miehelle vakuuttaa, että sinä et OIKEASTI välitä minkä kokoinen hänellä on kun hirnut täälläkin asialle. Naura nyt miehellekin vielä päin naamaa kun kerran olet itse niin täydellinen ja upea nainen. Laitapas tänne muuten kuvasi niin arvostelemme neidin ulkomuodon, ei taida kantti riittää?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:08"]
Taitaa aloittajaakin miehen mieskalleudet lähinnä huvittaa ja naurattaa tekstistä päätellen. Huono sinun on ap siis yrittää miehelle vakuuttaa, että sinä et OIKEASTI välitä minkä kokoinen hänellä on kun hirnut täälläkin asialle. Naura nyt miehellekin vielä päin naamaa kun kerran olet itse niin täydellinen ja upea nainen. Laitapas tänne muuten kuvasi niin arvostelemme neidin ulkomuodon, ei taida kantti riittää?
[/quote]
Ööh? Missä kohdin hirnun ja nauran asialle?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
Jotkut luulevat ":D" -hymiön käyttöä nauramiseksi. AP taitaa olla nuorempaa sukupolvea, jotka käyttävät tuota ihan vaan muuten vaan. Aiemmin tuo siis kuvasi huvittuneisuutta.
No jos sinä vakuuttelet miehelle ettei sinua haittaa hänen peniksensä pienuus niin sinähän samalla korostat että se on pieni. Saattaapi ottaa miehiseen itsetuntoon kovasti. En minäkään tykkäisi jos sanottaisi monta kertaa että oo vaan pullea, ei se haittaa. Mieluummin kuulisin kehuja jostain hyvästä puolestani :) Pulleudelle voi tehdä jotain, pikku pilille ei... En itse asiassa ole pullea. Mutta riippurintainen olen eikä sille tosiasialle mahda mitään muu kuin kirurgin veitsi. Onneksi mies ei sano että ei se kulta haittaa että nämä riippuu :) Vaan sanoo minua muualta ihanaksi (ja hyväilee ja nuoleskelee tisuleitakin).
[/quote]
[/quote]"hänellä on pieni penis! :D" - tämä oli lainattu suoraan ap:n tekstistä ja jos ap näyttäisi tätä tekstiään vaikka sille pienen peniksen poikaystävälleen, niin veikkaanpa, että tämä ottaisi tuon hymiön ihan silkkana nauramisena. Ja jo se, että ap tulee asiaa kirjoittelemaan tänne merkitsee sitä, että hän on ajatellut asiaa ja ehkäpä jopa ystäviensäkin kanssa asiaa pohtinut. Sellaisia te naiset olette, tai ainakin jotkut ovat.
Mitä meidän pitäisi ap sitten tehdä asiallesi ja ongelmallesi? Nauraa sinun kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:11"]
[/quote]
[/quote]
Jotkut luulevat ":D" -hymiön käyttöä nauramiseksi. AP taitaa olla nuorempaa sukupolvea, jotka käyttävät tuota ihan vaan muuten vaan. Aiemmin tuo siis kuvasi huvittuneisuutta.
[/quote]Mitä ihmettä :D -hymiö kuvaa sitten nykyään? Minun mielestäni tuossa on iloiset nauravaiset silmät ja hyvin nauravainen huvittunut suu. :)
Mulla oli kans tollanen ujostelija. Penis oli kyllä tosi pieni, mutta ei olisi haitannut minun menoa. 4kk aikana en _kertaakaan_ nähnyt penistä, en edes suihkussa käydessä. Kertaakaan en saanut koskea siihen, suuseksistä puhumattakaan. Alkoi olla jo aika häiritsevää se piilottelu, kun seksiä pystyi harrastamaan vain pimeässä peiton alla