Pystytkö juoksemaan 5 km yhtäjaksoisesti
Pystytkö, jos nyt pitäisi vaihtaa jumppakamat ylle ja juosta?
Kommentit (47)
En tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Ehkä pystyn ehkä en.
En tällä hetkellä ylipainon ja treenaamattomuuden takia. Hyväkuntoisena ja normaalipainoisena menee kyllä 10km vaikken juoskusta tykkääkkään (olen pitkä joten painoni melko suuri normaalipainoisenakin)
Kävelen päivittäin 10 km, mutta ei aavistustakaan pystynkö juoksemaan 5 km.
Kävelemään ripeästi pystyn, juoksemaan en.
En pysty varvasvamman takia. Kunto on kyllä hyvä, pyöräilen joka päivä yli tunnin matkan.
Vasta juoksin puolimaratonin. Nyt olen koronassa, joten en uskaltaisi lähteä urheilemaan, mutta josko parin viikon sisään paluu juoksulenkeillekin.
Ei kestä polvet enää. Nivelrikko, joka johtuu liiallisesta fyysisestä rasituksesta (ylipainoinen en ole).
Pystyn joo. Vaikka 20.
Ikää 51 ja ylipainoa 15 kg.
En uskalla yrittää, pumppu voi leikata kiinni.
t. rokotettu
Vierailija kirjoitti:
En tällä hetkellä ylipainon ja treenaamattomuuden takia. Hyväkuntoisena ja normaalipainoisena menee kyllä 10km vaikken juoskusta tykkääkkään (olen pitkä joten painoni melko suuri normaalipainoisenakin)
Joo mullakaan ei nouse 120 kg rautaa penkistä treenaamattomuuden ja lihasten puutteen takia. Treenattuna ja lihaksikkaana nouseekin sitten vaikka 130 kg, vaikka en penkkipunnerruksesta hirveästi tykkääkään.
Treenaan puolimaratonille, vitonen menee heittäen.
Pystyn. En hirvittävän nopeasti, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, jotka kyllä pystyisivät, jos kunto ei vaan olisi huono. :D
Viisi kuukautta sitten pystyin juoksemaan helposti viikonlopun pitkiksillä päälle 20 km, eikä tuntunut missään. Tällä hetkellä vakavasta urheiluvammasta toipuvana pystyn juoksemaan juoksumatolla 4x1 min pätkiä todella hitaalla vauhdilla. Tavoitteena on, että ensi syksynä, vamman vuosipäivänä, jaksaisin ja pysytisin juoksemaan vähintään kympin, mutta viisi kilometriäkin olisi ihan ok, jos se yhtäjaksoisesti ja kivuitta menisi..
Kuka idiootti täällä alapeukuttaa niitä kommentteja, joissa kerrotaan ettei pysty vaikkapa vamman tai muun rajoitteen takia?
Pystyn juoksemaan 42km yhteen pötköön.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei tarkoita ettei pysty juoksemaan. Huonokuntoisuus tarkoittaa.
T. Ylipainoinen maratoonari
Pystyn varmasti juoksemaan. Vauhti näin koronan jälkeen ei varmaan ole valtava (mummot sauvakävelee ohi), mutta pystyn ottamaan 5 km verran juoksuaskeleita.