Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä te entiset 100kg ihmiset saitte motivaatiota jatkaa laihdutusta, niin kauan että paino alle 80kg? Jo 7 vuotta olen ollut 98 kiloinen.

Vierailija
09.03.2022 |

Välillä hyviä päiviä, jolloin lasken kaloreita, mutta 80% ajasta syön jonkun 2600 kcal päivässä.
Joka kesä olen luvannut, että ensi kesänä olen laiha, mutta ei se koskaan ole toteutunut.

Eilen paino oli 96,9kg. Mutta tänä aamuna taas 97,9kg ja tuli ahmittua taas aamupäivä v i tu tukseen.

Iltavuoroon mukana terveelliset eväät, mutta tiedän jo, että kun pääsen kotiin klo 22.00
Niin nälkä on hirveä.

Töissä tulee askelia 12 000, eli liikunnan lisääminen ei auta.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ja halusin näyttää hyvältä. Ymmärsin myös että syömisen tarkoitus on vain siirtää nälkää. Ei tarvi syödä aina niin paljoa että on ähky, riittää että pärjäilee seuraavaan ruokaan asti.

Keksin myös korvaavia toimintoja sille syömiselle, jonka tavoite ei ollut nälän siirto vaan hyvän olon saaminen. Hankin ne olot nykyisin urheilulla ja runkkaamisella.

Laihduin 98 -> 65 ja paino on pysynyt jo vuoden samoissa, en ole lihonut takaisin.

Vierailija
22/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee jatkuvasti tuollaisia ahmiskohtauksia ja aina jossain välissä on hirveä nälkä, teet jotain perustavanlaatuisesti pieleen. Joko syöt liian vähän kulutukseesi nähden, ruoan koostumus on pielessä tai sitten ruokarytmi on sinulle sopimaton. Laihduttaessa ei kuulu missään vaiheessa tulle hirveä nälkä, eikä laihduttamisen pidä olla mahdollisimman vähällä ruokamäärällä kituuttamista. Jos harkitset ammattilaisen apua, suosittelen tutustumaan Patrik Borgiin ja hänen ajatuksiinsa/kursseihinsa/varaamaan ajan vastaanotolle: http://www.patrikborg.fi/

Syön täyttävästi lounaalla, jos iltavuoro (tai monesti menee ahmimiseksi, ettei illalla olisi töissä kauhea nälkä)

töissä taas syödään taukotilassa, jossa en viitsi kunnolla syödä, kun porukka syö ananas+rahka kombon tai pienensalaatin ja rahkan. Ole siinä sitten ainoa porukan lihava, joka syö oikean aterian

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun näki, miten oma peilikuva alkoi muuttua mukavamman näköiseksi, ja kivoja vaatteita rupesi löytymään jopa kirpparilta. Lisäksi tietysti läheisten positiivinen palaute kannusti jatkamaan.

Vierailija
24/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin laihduttamisen ja kehitin ruokavalion jota noudatan loppuelämän ( 2,5 vuotta - 35 kg ja 40 cm vyötäröltä).  

Vierailija
25/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee jatkuvasti tuollaisia ahmiskohtauksia ja aina jossain välissä on hirveä nälkä, teet jotain perustavanlaatuisesti pieleen. Joko syöt liian vähän kulutukseesi nähden, ruoan koostumus on pielessä tai sitten ruokarytmi on sinulle sopimaton. Laihduttaessa ei kuulu missään vaiheessa tulle hirveä nälkä, eikä laihduttamisen pidä olla mahdollisimman vähällä ruokamäärällä kituuttamista. Jos harkitset ammattilaisen apua, suosittelen tutustumaan Patrik Borgiin ja hänen ajatuksiinsa/kursseihinsa/varaamaan ajan vastaanotolle: http://www.patrikborg.fi/

Syön täyttävästi lounaalla, jos iltavuoro (tai monesti menee ahmimiseksi, ettei illalla olisi töissä kauhea nälkä)

töissä taas syödään taukotilassa, jossa en viitsi kunnolla syödä, kun porukka syö ananas+rahka kombon tai pienensalaatin ja rahkan. Ole siinä sitten ainoa porukan lihava, joka syö oikean aterian

Ap

Kannattaa sen lounaalla ahmimisen sijasta varata välipalaa sinne iltaan. On parempi syödä tasaisesti kuin ahmia ja pitkää pitkiä ruokavälejä. Se nälkä tulee kuitenkin vaikka söisit kuinka paljon siellä lounaalla ja on riski että illalla kotona ahmit sitten vielä toisen kerran, kun palaat nälkäisenä kotiin ja verensokeri on ensin ison lounaan jälkeen hypännyt ylös ja sitten syömättömyyden jälkeen syöksynyt tosi alas.

Vierailija
26/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin laihtumaan laihduttamatta, kun keksin itselleni herkkuja, joita saa syödä. Ennen oli kaiken maailman itse luotuja sääntöjä tyyliin "ei ikinä enää suklaata", ja eihän ne pitäneet.

Nyt olen jo pari vuotta pitänyt ahmimisen ja pahimman herkkuhimon loitolla sillä, että annan itseni syödä marja-hedelmä-kaurahiutalemössöä just niin paljon kuin ikinä haluan silloin, kun siltä tuntuu. Pidän edelleen mausta todella paljon, eikö sitä voi määrättömästi syödä. On täyttävää :D

Oikeata ruokaa syön oikean ruoan aikaan niin, että sitä tylsääkin salaattia pistelen menemään aina puoli lautasellista.

On tepsinyt minulla, mutta onhan nämä yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
27/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja halusin näyttää hyvältä. Ymmärsin myös että syömisen tarkoitus on vain siirtää nälkää. Ei tarvi syödä aina niin paljoa että on ähky, riittää että pärjäilee seuraavaan ruokaan asti.

Keksin myös korvaavia toimintoja sille syömiselle, jonka tavoite ei ollut nälän siirto vaan hyvän olon saaminen. Hankin ne olot nykyisin urheilulla ja runkkaamisella.

Laihduin 98 -> 65 ja paino on pysynyt jo vuoden samoissa, en ole lihonut takaisin.

Masturbointi voisi toimia, harmi kun olen harvoin yksin, ja en tosiaan silloin, kun Ruuan himo iskee. Mutta kiitos vinkistä.

Liikunnasta on aina tullut vain huono olo, joten se ei todellakaan korvaa syömistä.

Vierailija
28/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi voisi toimia, harmi kun olen harvoin yksin, ja en tosiaan silloin, kun Ruuan himo iskee. Mutta kiitos vinkistä.

Liikunnasta on aina tullut vain huono olo, joten se ei todellakaan korvaa syömistä.

Oho, väärä lainaus, tämä kommentti oli siis sille, joka suositteli liikuntaa hyvänolon hakemiseen. Ap

Vierailija
29/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa sen lounaalla ahmimisen sijasta varata välipalaa sinne iltaan. On parempi syödä tasaisesti kuin ahmia ja pitkää pitkiä ruokavälejä. Se nälkä tulee kuitenkin vaikka söisit kuinka paljon siellä lounaalla ja on riski että illalla kotona ahmit sitten vielä toisen kerran, kun palaat nälkäisenä kotiin ja verensokeri on ensin ison lounaan jälkeen hypännyt ylös ja sitten syömättömyyden jälkeen syöksynyt tosi alas.

Niin pitäisi, mutta en ole kehdannut (koska lihavuus)

Eräskin virolainen kollega ei syö ollenkaan töissä, minä sitten olisin se paikan 100 kiloinen, joka syö 2x

:D

Ehkäpä lapsellista, mutta huono itsetunto (koska lihavuus)

Ap

Vierailija
30/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessassa onnistuu vaikka olisi talo täynnä lapsia ja heidän kavereita. :D Ottaa vaikka puhelimeen kuulokkeet ja pyörittää vähän videoita.

Vierailija
31/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin laihduttamisen ja kehitin ruokavalion jota noudatan loppuelämän ( 2,5 vuotta - 35 kg ja 40 cm vyötäröltä).  

Tällain se pitäisi ajatella. Loppuelämän muutos.

Olen kyllä löytänyt kivan ruokavalion, jota pysyisin noudattamaan koko loppuelämän. Mutta se ruokavalio sai mut satakiloiseksi :D

Ap

Vierailija
32/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä löytänyt kivan ruokavalion, jota pysyisin noudattamaan koko loppuelämän. Mutta se ruokavalio sai mut satakiloiseksi :D

Ap

Se pitää vain sisäistää, että laihuus vaati 90% ankean ruokavalion. Ei voi enää joka aterialla laittaa makua edelle, vaan terveellisyys.

Tällä 95 kilosta 54 kiloon alle vuodessa.. Ollut jo 3 vuotta paino samassa. Mutta nälkä on, koko ajan, siihen pitää tottua, se on laihan naisen elämää.

Vierailija
33/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaation luulisi löytyvän peilistä.

Vierailija
34/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se pitää vain sisäistää, että laihuus vaati 90% ankean ruokavalion. Ei voi enää joka aterialla laittaa makua edelle, vaan terveellisyys.

Tällä 95 kilosta 54 kiloon alle vuodessa.. Ollut jo 3 vuotta paino samassa. Mutta nälkä on, koko ajan, siihen pitää tottua, se on laihan naisen elämää.

Höpö höpö, terveisin karppaaja

Vierailija
35/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi t: 107 kg mukavuusmies

Vierailija
36/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja jatkamalla tuolla tavalla tulet myös olemaan lihava jatkossakin. Vain muutoksen tekemällä se muutos tapahtuu. Ananasrahka iltavuorossa ei ole sun polkusi, olet sen jo huomannut.

Vierailija
37/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivaation luulisi löytyvän peilistä.

Niinpä. Jotenkin sitä peilin edessä vetää automaattisesti vatsaa sisään, vääntyy vinkkuraan ja psyyke uskottelee, että et ole ihan hirveän lihava.

Mutta eräskin päivä pukuhuoneessa uimahallissa, käänsin päätä ja kaukana oli peili ja voi järkytys mun mahaa, kuin viimeisilläni raskaana. Siinä meni taas ilta paastotessa, mutta kotipeilissä näyttikin ihan ok kroppa ja paasto jäi. Ap

Vierailija
38/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se ruokavalio, joka mulla oli lihavana, oli ankea. Pitsaa, lonkeroa ja karkkia. Laihdutuslääke toi himon terveelliseen ruokaan. Nyt syön valtavia määriä värikkäitä salaatteja, lämpimiä kasviksia, kalaa, pihvejä, satunnaisesti hedelmiä. Jo pelkästä ruuan katselusta tulee hyvä mieli.

Vierailija
39/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö varastoon, syö tarpeeseen. Älä turhaan häpeä ottaa töihin evästä ja syödä usein.

Se on ihan sama mitä toisten edessä syö, he ymmärtävät että jossain vaiheessa joka tapauksessa syöt liikaa koska ylimääräistä on kertynyt.

Vierailija
40/59 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suksi nyt kuuseen!  Mikä ihmeen käsitys tuo on, että terveellinen ruoka olisi jotenkin pahan makuista? Se on juurikin päinvastoin.

Ole sinä nälässä, mutta älä suosittele sitä muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä