Mitä tapahtui eilen klo 21?
Monet ohjelmat olivat down tasan klo 21 aikaan. Miksi? Edelleenkään ei toimi Spotify ihan kunnolla.
Kommentit (25)
Telia mikälie viihteellä edelleen ongelmia ja Spotify:lla samoin. Liittyiskö jotenkin siihen että telia ei näytä edelleenkään venäläisten kanavien ohjelmia. Spotify veti toimintonsa pois venäjältä.
Mulle spotify on aivan se ja sama. Mulla lopuu se puoliilmainen 3kk jakso tässä lähiaikoina joten sen jälkeen saa taas olla vaikka kokonaan toimimatta.
Eikä muuten telian laajakaistakaan kunnollatoimi tälläkään hetkellä.
Joku palvelunestohyökkäys koska koko Spotify oli alhaalla muuallakin kuin suomessa.
Ihmettelen ettei kunnon kyberhyökkäystä ole vielä tullut. Eikö sitä tälle viikolle povattu..
Viime keväänä Meta oli poikki varmaan tunnin.
Twitter ei toimi myöskään ihan 100%.
Vauvakin pätkii!
Siis toimiiko muilla jo kaikki ohjelmat normaalisti?
Kaikki toimii normaalisti, spotify oli kirjannut kaikki laitteet ulos eilen illalla.
Ei mitään havaintoa. Rupesin nukkumaan klo 20.13
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte jotain potifaita.
Minä en havainnut CD- ja LP-levyjä kuunnellessa mitään häiriöitä. Hyvin toimi.
Kyberpandemia tulossa seuraavaksi. Maailman talousfoorumihan tuota kyberpandemiaa vähän aikaa sitten sattumalta harjoitteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte jotain potifaita.
Minä en havainnut CD- ja LP-levyjä kuunnellessa mitään häiriöitä. Hyvin toimi.
Sinulla lienee laadukas hiilikuituharja. :)
En tiedä teistä muista mutta mulla ainakin on netti pätkinyt ihan törkeästi eilisestä alkaen. Telia mullakin palveluntarjoajana, pohjois-Suomi.
Ottakaa kaikki rokotukset hyökkäyspandemiaa vastaan... valtiot jakaa niitä nyt ilmaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Kyberpandemia tulossa seuraavaksi. Maailman talousfoorumihan tuota kyberpandemiaa vähän aikaa sitten sattumalta harjoitteli
Olipas salaliittoteoriamaisesti ilmaistu. Vähän kuin Putin sanoisi että minähän arvasin että Suomi on liittymässä Natoon kun sattumalta oli noita yhteisharjoituksia. Siis tottakai kaikenlaisten häiriöiden ja kriisien varalta harjoitellaan kaikenlaista, ihan normaalia vaikka miten päin yrittäisit asiaa katsoa.
Alexac kirjoitti:
Telia mikälie viihteellä edelleen ongelmia ja Spotify:lla samoin.
Telia TV laajakaistalla -palvelussa oli eilen illalla häiriö, mutta se saatiin vielä illansuussa korjatuksi. Minkälaisia ongelmia sinulla on vielä palvelun kanssa? Kannattaa kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen josko siitä olisi suorilteen apua! Jos siltikin häiriöt jatkuvat, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Pääsemme sitä kautta samantien selvittelemään häiriön syytä.
Ja sama juttu myös tuon laajakaistan kanssa. Siinäkin oli eilen häiriötä, mutta tuli myös alkuillasta kuntoon! Modeemi kannattaa käyttää ensihätään sammuksissa jos tuntuu ettei nettiyhteys toimi kunnolla.
//Sanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Up