Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lähtee seuraava juna Ankkalinnaan?

Vierailija
08.08.2015 |

Mulla ois treffit Akun kanssa. Tavattiin nettideiteillä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin piti googlata, ja kyllä, Taavi on "tapettu" kai.

Vierailija
22/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:07"]

Munkin piti googlata, ja kyllä, Taavi on "tapettu" kai.

[/quote]

"Carl Barks ei ikinä erityisemmin pitänyt Taavista, koska hänen mielestään hahmo yhdisteli liikaa Roope Ankan ja Pelle Pelottoman piirteitä.lähde? Niinpä Barks käytti tarinoissaan Taavia ainoastaan yhden kerran. Duckmania- ja Don-McDuck-sivustojen fanihaastattelussa Don Rosa kertoi, ettei saa käyttää Taavi Ankkaa sarjakuvissaan, koska tämä on "virallisesti kuollut"."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.

Vierailija
24/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Milla Magian äsken baarissa. Se horisi aikovansa varastaa tänä yönä Roopen ensilantin! Pitäisköhän soittaa Taikaviitalle?

Vierailija
25/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:14"]Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.
[/quote]

Ei hän siellä loju, sillä hän on renkinä siellä. Ehkä hieman laiska kyllä rengiksi ;)

Vierailija
26/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:14"]

Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.

[/quote]

Niinpä, liekö Hansussa jotain kieroutunutta... :/

Vierailija
27/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä suoli24 treffipalstalla pyörii joku "Sisu", poliisiksi itseään väittää, onko kellään kokemusta?

Vierailija
28/28 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minköhön ikäinen ap on? Aku on syntynyt kai joskus 20-luvulla, joten epäilen, että ap yrittää iskeä julkkiksen ja kärkkyy tämän sedältä jäävää perintöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän