Milloin lähtee seuraava juna Ankkalinnaan?
Mulla ois treffit Akun kanssa. Tavattiin nettideiteillä.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:07"]
Munkin piti googlata, ja kyllä, Taavi on "tapettu" kai.
[/quote]
"Carl Barks ei ikinä erityisemmin pitänyt Taavista, koska hänen mielestään hahmo yhdisteli liikaa Roope Ankan ja Pelle Pelottoman piirteitä.lähde? Niinpä Barks käytti tarinoissaan Taavia ainoastaan yhden kerran. Duckmania- ja Don-McDuck-sivustojen fanihaastattelussa Don Rosa kertoi, ettei saa käyttää Taavi Ankkaa sarjakuvissaan, koska tämä on "virallisesti kuollut"."
Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.
Näin Milla Magian äsken baarissa. Se horisi aikovansa varastaa tänä yönä Roopen ensilantin! Pitäisköhän soittaa Taikaviitalle?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:14"]Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.
[/quote]
Ei hän siellä loju, sillä hän on renkinä siellä. Ehkä hieman laiska kyllä rengiksi ;)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:14"]
Hansu on mies minun makuuni. Ihana pullukka ja osaa ottaa rennosti <3 Ainoastaan ihmetyttää se, kun aikuinen mies lojuu Kaino-Vienon nurkissa.
[/quote]
Niinpä, liekö Hansussa jotain kieroutunutta... :/
Siellä suoli24 treffipalstalla pyörii joku "Sisu", poliisiksi itseään väittää, onko kellään kokemusta?
Minköhön ikäinen ap on? Aku on syntynyt kai joskus 20-luvulla, joten epäilen, että ap yrittää iskeä julkkiksen ja kärkkyy tämän sedältä jäävää perintöä.
Munkin piti googlata, ja kyllä, Taavi on "tapettu" kai.