Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ”salaa” varakas, mutta olen huomannut vetäväni puoleeni varattomia miehiä

Vierailija
09.03.2022 |

Olen 35-vuotias ja minulla on sijoitusten ja saamani perinnön vuoksi omaisuutta 230 000. Nyt aina kun alan puhua miesten kanssa, käy ilmi, että ovat täysin varattomia. On ex-muusikkoa, joka siirtynyt nyt rakennushommiin ja säästöjä 0 e. Tai toinen oli tehnyt hotelli- ja ravintola-alan töitä ja vasta nyt 34-vuotiaana itseopiskellut koodariksi, säästöjä samaten 0 e. Minulla on siis paljon antaa myös taloudellisesti ja toivoisin, että miehelläkin olisi. Pitääkö minun alkaa näyttää jollakin tavalla rikkaalta?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät haistavat varakkuuden.

Vierailija
2/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla sinkulla on säästöjä/omaisuutta. Jos on, niin se vaatii myös tietynlaista luonnetta josta et välttämättä pidä. Syntymävarakkaille sinä taas olet varaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch. Suosittelen.

Vierailija
4/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt ole paljon antaa taloudellisesti. Omakotitalon puolikas, jos ei purkukuntoista möskää osta.

Itselläni oli sama tilanne, kun tapasin mieheni. Miksi miehen pitää olla varakas?

Vierailija
5/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä päätellen raha on ainoa asia mitä sulla on suhteeseen tuoda.

Vierailija
6/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt ole paljon antaa taloudellisesti. Omakotitalon puolikas, jos ei purkukuntoista möskää osta.

Itselläni oli sama tilanne, kun tapasin mieheni. Miksi miehen pitää olla varakas?

No älä nyt viitsi. Onhan tuo paljon. Mahdollistaahan tuo nyt täysin eritasoisen kodin hankkimisen esimerkiksi, kuin jos molemmat ottaisivat vaikkapa 120 000 euron lainan. Ap:n osuus yksin jo käteisenä on lähes sama.

Vierailija
7/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla sinkulla on säästöjä/omaisuutta. Jos on, niin se vaatii myös tietynlaista luonnetta josta et välttämättä pidä. Syntymävarakkaille sinä taas olet varaton.

Miksi ei ole? Itse aloin säästää aluksi opiskelijana 50 euroa kuussa ja sitten työelämään siirryttyäni pystyin säästämään ja sijoittamaan jo satoja euroja kuukausittain. Nytkö pitäisi ottaa mies, joka on elänyt 35-vuotiaaksi saakka kädestä suuhun?

Vierailija
8/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asun siis pienessä vuokra-asunnossa, koska haluaisin ostaa asunnon vasta sitten miehen kanssa yhdessä. Eli kylään tullessa asunnostanikaan ei näe, että minulla olisi oikeasti varaa enempään.

Vierailija
9/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestistä päätellen raha on ainoa asia mitä sulla on suhteeseen tuoda.

ajatelin on rahaton yksinäinen.Elää luuloilla ja kuvitelmilla,koska ei naista saa!

Vierailija
10/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt tilastomatemaattisesti kuulostaa oudolta ” aina kun alan puhua miesten kanssa” . Et varmaan sitten tapas noita miehiä osakeillanistujaisissa? Jos menet lähiräkälään niin otannaksi tarjoutuville kumppaneillesi on varmaan suurempi todennäköisyys, että ovat varattomampia kuin sinä. Ja tarjoutuvasta kumppanista puhun, koska kirjoituksesi perusteella arvioit jokaista juttykumppaniasi puolisoperiaatteella.

Vierailija
11/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asun siis pienessä vuokra-asunnossa, koska haluaisin ostaa asunnon vasta sitten miehen kanssa yhdessä. Eli kylään tullessa asunnostanikaan ei näe, että minulla olisi oikeasti varaa enempään.

Ihanko totta?

Vierailija
12/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää etsiä farmariasuinen, valkoisiin tennateihin ja tyköistuvaan t-paitaan pukeutuva 50v, joka menisi jopa kolmevitosesta

Vierailija
13/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt viitsi. Onhan tuo paljon. Mahdollistaahan tuo nyt täysin eritasoisen kodin hankkimisen esimerkiksi, kuin jos molemmat ottaisivat vaikkapa 120 000 euron lainan. Ap:n osuus yksin jo käteisenä on lähes sama.

Hahahaha, no ei ole paljon. Et ole tainnut lähiaikoina katsella omakotitalojen hintoja PK- seudulla?

Vierailija
14/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole? Itse aloin säästää aluksi opiskelijana 50 euroa kuussa ja sitten työelämään siirryttyäni pystyin säästämään ja sijoittamaan jo satoja euroja kuukausittain. Nytkö pitäisi ottaa mies, joka on elänyt 35-vuotiaaksi saakka kädestä suuhun?

Kyllä sun luonne vaikuttaa sellaiselta, että et onnistu miestä pitämään vaikka yrittäisit.

Vierailija
15/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt tilastomatemaattisesti kuulostaa oudolta ” aina kun alan puhua miesten kanssa” . Et varmaan sitten tapas noita miehiä osakeillanistujaisissa? Jos menet lähiräkälään niin otannaksi tarjoutuville kumppaneillesi on varmaan suurempi todennäköisyys, että ovat varattomampia kuin sinä. Ja tarjoutuvasta kumppanista puhun, koska kirjoituksesi perusteella arvioit jokaista juttykumppaniasi puolisoperiaatteella.

Siinä olet oikeassa, että missään osakeillanistujaisissa en ole ketään tavannut. Mutta muissa paikoissa ja deittisovelluksissa näitä olen vetänyt puoleeni.

Vierailija
16/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha, no ei ole paljon. Et ole tainnut lähiaikoina katsella omakotitalojen hintoja PK- seudulla?

Toinen hyvätuloinen, jolla on esim säästöjä 120 000 e, niin helposti kasassa on 350 000 e. Sitten molemmat ottavat vielä 100 000 lainan, niin asuntoon on kasassa 550 000 e. Tällä ostaa jo hyväkuntoisen omakotitalon pohjois-Helsingistä tai perheasunnon kantakaupungista.

Mutta ap on oikeassa, jos miehellä ei ole yhtään varallisuutta ja huonot tulot, niin ap joutuu maksamaan kaiken. Itse olin miehenä samassa tilanteessa ja mulle oli selvää että halusin naisen, jonka raha-asiat oli kunnossa. Sellaisen löysin ja olen hyvin tyytyväinen (kuten myös vaimoni).

Vierailija
17/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikään ei ole raskaampaa kuin elää säästäjän kanssa. Mitä varten olet säästänyt, hautaa varten?

Vierailija
18/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina ollut varakkaat miehet kiinnostuneita vaikka näytän ihan tavikselta. Eksä oli finanssialalla ja nykyinen tapailukumppani myös vaikka päätin, etten enää finassimiehiin koske, kun ne on naimisissa työnsä kanssa. No enää en halua mitään yhteistaloutta, joten ihan sama mikä se ammatti lopulta on. 

Vierailija
19/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa vaatteissa kuljet? Käytätkö koruja? Siis näkyykö varallisuus päälle?

Vierailija
20/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tämän ajan miehet on vain varattomia. Siinä syy. Työssä käyvää ja jotain muuta kuin pelikoneen omistavaa miestä on aika vaikea enää tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän