Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki fiksut ihmiset on vasemmistolaisia

Vierailija
08.08.2015 |

Persuja äänestää juntit ja rasistit, kokoomusta pintaliitojupit tai sellaiseksi haluavat, keskustaa tavalliset maalaiset, vasemmistoa kaikki älykkäät, koulutetut ja yhteiskunnallisesti valveutuneet.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:59"]

Mä en tajua miksi monet köyhät äänestää vieläkin vasureita

[/quote]

Koska vasemmistoliitto taistelee köyhien puolesta!

(että he pysyisivät jatkossakin köyhinä)

Vierailija
22/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisko tähän todeta jotakin sarkastista liittyen vasemmiston saamaan kannatukseen viime eduskuntavaaleissa? Nää, enpä jaksa. Väsynyttä jorinaa aloittajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:54"]

Vasemmistoliitto on perinteisesti profiloitunut työväen ja köyhälistön puolueena. Proletariaatin diktatuuri nääs. Eli vasuripoppoo on kaikkea muuta kuin koulutettua ja fiksua väkeä.

Insinöörit ja lääkärit ovat perinteisesti kokoomuslaisia. Että revi siitä ap.

Alku pitää paikkansa mutta jostain syystä nyky insinööreistä ja lääkäreistä älyttömän iso osa on sosialisteja. Vaativat itselleen samoja tulosiirtoja kuin köyhillekin ja käyttävät sumeilematta julkisia palveluja.

[/quote]

Vierailija
24/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:59"]

Mä en tajua miksi monet köyhät äänestää vieläkin vasureita, vaikka jo vuosikymmeniä keksimässä ja toimeenpanemassa kaikenmaailman kiristystoimia. Ovat myös paisuttaneet julkista sektoria ja pyrkivät vielä paisuttamaan lisää. Nyt sitten vielä vaativat Kreikan velkojen anteeksiantoa ja paperittomien terveydenhuoltoa. 

[/quote]

Varmaa siksi kun kommunismissa kaikki valta ja omaisuus on julkisella sektorilla ja kaikki työt tehdään julkisella sektorilla.

Vierailija
25/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:54"]Vasemmistoliitto on perinteisesti profiloitunut työväen ja köyhälistön puolueena. Proletariaatin diktatuuri nääs. Eli vasuripoppoo on kaikkea muuta kuin koulutettua ja fiksua väkeä.

Insinöörit ja lääkärit ovat perinteisesti kokoomuslaisia. Että revi siitä ap.
[/quote]
Insinöörit ja lääkärit my ass!
Nyt puhuttiin älymystöstä!
Kirjailijat, taidemaalarit, säveltäjät, runoilijat, näyttelijät jne.

Vierailija
26/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu ja yhteiskunnallisesti valveutunut kaupunkilainen mutta en sitten ilmeisestikään kovin älykäs, sillä olen Keskustan pitkän linjan kannattaja. On se silti kiva olla voittajan puolella, pitkästä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi