Saako miehen mennä herättämään ku mua panettaa?
Miehellä on rankka viikko takana ja toisaalta sen ehkä pitäis antaa nukkua. Mutta mulla on tuskanen olo ja mies kyllä nauttii seksistä ja haluaa sitä aina.
Kommentit (28)
Älä tarkoituksella herätä . Menet vain viereen nukkumaan , ja hieman kiehnäät kyljessä . Tai sivelet nenän alle tuoksuja . Kyllä se siitä pikkuhiljaa heräilee , ei edes tajua tilannetta kun veitikka on jo herännyt aikaisemmin . Ole ovela .
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:44"]
Älä tarkoituksella herätä . Menet vain viereen nukkumaan , ja hieman kiehnäät kyljessä . Tai sivelet nenän alle tuoksuja . Kyllä se siitä pikkuhiljaa heräilee , ei edes tajua tilannetta kun veitikka on jo herännyt aikaisemmin . Ole ovela .
[/quote]
Pieraisen ja käännän kylkeä, kun olen ollut esim. 18 tuntia töissä ..
[/quote]
Ei nainenkaan saa raiskata.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:51"]
[/quote]
Pieraisen ja käännän kylkeä, kun olen ollut esim. 18 tuntia töissä ..
[/quote]
Pidä tunk.. tuoksusi!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:44"] Älä tarkoituksella herätä . Menet vain viereen nukkumaan , ja hieman kiehnäät kyljessä . Tai sivelet nenän alle tuoksuja . Kyllä se siitä pikkuhiljaa heräilee , ei edes tajua tilannetta kun veitikka on jo herännyt aikaisemmin . Ole ovela . [/quote] Ei nainenkaan saa raiskata.
[/quote]
Saa panna jos näin on sovittu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:36"]
Miehellä on rankka viikko takana ja toisaalta sen ehkä pitäis antaa nukkua. Mutta mulla on tuskanen olo ja mies kyllä nauttii seksistä ja haluaa sitä aina.
[/quote]
Mikään ei miehestä ole sen mukavampaa kuin herättää hänet seksiin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:44"] Älä tarkoituksella herätä . Menet vain viereen nukkumaan , ja hieman kiehnäät kyljessä . Tai sivelet nenän alle tuoksuja . Kyllä se siitä pikkuhiljaa heräilee , ei edes tajua tilannetta kun veitikka on jo herännyt aikaisemmin . Ole ovela . [/quote] Ei nainenkaan saa raiskata.
[/quote]
Parisuhteessa toisen viereen meneminen ja halailu on kyllä todella kaukana raiskauksesta.
No, mies ehti heräämään, nyt annan juoda aamukahvin ja käydä vessassa, sit ahdistan sen makuuhuoneeseen takaisin :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:56"]
[/quote]
[/quote]
Laki on eri mieltä
Tulkaa tänne puutteessa olevat, mikään herätys ei ole parempi kuin kiimainen nainen käy kimppuun, heräisipä joskus siihen että tissejä hierotaan mua vasten tai käsi viety pillulle ym. Kivaa
T.M39v
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
Laki on eri mieltä
[/quote]
Ei tietenkään ole. Jos kaksi ihmistä sopii panevansa keskenänsä niin mikäpä siinä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
Laki on eri mieltä
[/quote]
Ei tietenkään ole. Jos kaksi ihmistä sopii panevansa keskenänsä niin mikäpä siinä.
[/quote]
Esim. tyttöystäväni imi joskus munaani kun vielä nukuin ja oltiin sovittu, että ok. Lakipa ei sitä miksikään muuta kun kaksi ihmistä on näin keskenään sopinut. Siihen oli kyllä mukava herätä .. oli vielä tehnyt syntymäpäivänäni leipiä ja munakasta valmiiksi tuoksumaan viereen, ja kahviakin oli termarissa.
Olen useita kertoja sanonut vaimolleni että olisi ihanaa herätä siihen että kalu olisi naisen suussa.
Seksiä ja suuseksiä meillä on säännöllisesti ja riittävästi, mutta vieläkään en ole koskaan saanut sitä suikkariherätystä... :(
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:36"]
[/quote]
Ihme alapeukuttajat? En ole ap, mutta meillä käy usein juuri niin että mä herään aikaisemmin viikonloppuna aamukahville ja mies jää vielä nukkumaan. Ei ole valittanut eroottisluoneisista aamuherätyksistä ja jos on univelkaa niin saahan sitä sitten jatkaa nukkumista :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:10"]
Tulkaa tänne puutteessa olevat, mikään herätys ei ole parempi kuin kiimainen nainen käy kimppuun, heräisipä joskus siihen että tissejä hierotaan mua vasten tai käsi viety pillulle ym. Kivaa T.M39v
[/quote]
Onko sulla pillu? Hauska "mies".
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:16"]Olen useita kertoja sanonut vaimolleni että olisi ihanaa herätä siihen että kalu olisi naisen suussa.
Seksiä ja suuseksiä meillä on säännöllisesti ja riittävästi, mutta vieläkään en ole koskaan saanut sitä suikkariherätystä... :(
[/quote]
olen tehnyt useasti, mutta et vaan herää siihen.
t vaimosi
Itse olen meillä se aamuvirkumpi tapaus ja muija tykkää, että herätys tulee siihen kun muna on pillussa. Eikä mitenkään olla illalla sovittu, että näin käy sitten aamulla.
Tosin jos tällaisista herätyksistä on liian pitkä tauko, niin silloin hän jo ilmoittaa, että haluaisi taas herätä suoraan nussimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:02"]No, mies ehti heräämään, nyt annan juoda aamukahvin ja käydä vessassa, sit ahdistan sen makuuhuoneeseen takaisin :D
Ap
[/quote]
Jep! Kunnon aamupaskat ja sit aamupanolle!
Mä mietin tällä hetkellä ihan samaa :) Mies tullut töistä yhdeltä yöllä