Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää monilapsisten perheiden äidit jotka marmattaa siitä

Vierailija
08.08.2015 |

jos yksilapsisessa perheessä ainokaiselle ostetaan kalliita tietokoneita yms. Se on kuulkaas ollut ihan teidän oma valinta, että olette pukanneet lapsia liikaa eikä sitten olekaan varaa niille kaikille hankkia samoja kuin esim. meillä on tälle ainokaiselle. Ihme marmatusta olen kuullut kautta rantain (suoraan ei ole sanottu), että miten lellitään sitä ainoaa lasta plaa plaa. Höh, miksi ei kun varaa on ostella -tälle yhdelle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]Suurperheäipät; taidatte kuitenkin tehdä sitä marmatusta huomaamattanne! Vai voitteko käsi sydämmellä sanoa ettette koskaan ole edes ajatellut kuinka joku perhe ostelee "taas" ainokaiselleen jotain uusia kallita laitteita? [/quote] Voin sanoa. Ketä kiinnostaa kuka ostelee mitäkin.

[/quote]

Nimenomaan, en käsitä miten jollain on aikaa kytätä mitä joku muu ostaa kersalleen. 

Vierailija
22/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen keskustelu...

Itse odotin otsikon perusteella aloitusta siitä miten monilapsisten perheiden äitien marmatusta siitä, kun lapsista on kamalasti vaivaa ja miten pitäisi koko ajan saada omaa aikaa. En ole aloittajan puhumasta marmatuksesta kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävä aloita.
Se on kuulkaas näin... Aina huono tapa ilmaista mielipide ellei halua provosoida

Vierailija
24/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:10"]

Ai tällainen keskustelu...

Itse odotin otsikon perusteella aloitusta siitä miten monilapsisten perheiden äitien marmatusta siitä, kun lapsista on kamalasti vaivaa ja miten pitäisi koko ajan saada omaa aikaa. En ole aloittajan puhumasta marmatuksesta kuullut.

[/quote]

Yksilapsiset perheet valittavat tästä ihan yhtä lailla. Mitäs läksivät.

t. lapseton

Vierailija
25/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6 lasta ja tulot eivät hääpöset ole, mutta lapsille on kyllä pystytty ajan kanssa ostamaan heidän todella tarvitsemat asiat eli puhelimet, tietokoneita on niillä, jotka opiskelussa tarvitsevat, on pelejä ja konsoleita, vaatteet tietenkin yms.

Minä en kadehdi, mitä muut ostavat lapsilleen, mutta joskus ihmettyttää, kun ihan pienillekin, jopa eskarilaisille, ostetaan kalliit vempeleet, älypuhelimista lähtien. Ja sitten nämä kullannuput paiskoo kännyköitään maahan, kun ovat kyllästyneet vanhaan ja juoksevat äidin luo kinuamaan uutta ja niin ostetaan taas uusi laite.

En ole kuullut  monilapsisten vanhempien valittavat muiden ostamisia, ennemmin on toisin päin, että nämä ainokaisten vanhemmat kritisoivat monilapsisia perheitä siitä, että lapsia on paljon ja kaikki eivät näin voi saada kaikkea haluamaansa ja että lapset elävät jotenkin puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi