Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

Vierailija
08.08.2015 |

Olen elänyt ns. parisuhteessa 1v3kk. Aivan suhteen alussa mies antoi seksiä muutaman kerran, mutta seksi loppui siihen ja olen käytännössä ollut vuoden ilman. Suhde oli  sellainen pikaihastus ja laastarisuhde, koska pitkäaikainen suhteeni elämäni mieheen katkesi miehen jätettyä minut.

No tuo seksin puute eskaloitui siihen pisteeseen, että sanoin eilen miehelle etten kestä enää ja että suhde loppuu tähän. Myöhemmin illalla mentiin samaan baariin ja juteltiin yhdessä jokunen sana. Baariin saapui pari komeaa virolaista raksamiestä ja pyysin heidät meille kylään pikkutunneilla ja harrastin toisen kanssa kuumaa ja hyvää seksiä. Mies oli koea ja haluaisi ehkä suhteeseen, kuten ehkä minäkin. Ainut ongelma vaan, että meillä ei taida olla yhteistä kieltä, puhuivat keskenään venäjää ja kumpikaan ei osannut englantia. kaverinsa vähän sentään ja selitti hänelle, mitä milloinkin puhui.

Eli teinkö mielestänne väärin? Itkin eilen monta tuntia sitä, kuinka kaipaan seksiä ja olen tästä tälle eilen jättämälleni miehelle puhunut turhaan nätistikin jo ainakin puoli vuotta tuloksetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tarvita nyt itsekin tulkkia..

Vierailija
2/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin teit väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mitä tarkoitat? Kysymyshän oli vaan, että teinkö mielestänne väärin. ap.

Ps. Toki oli vähän hätäistä touhua, mutta olin niin puutteessa jo, että itkin.

Vierailija
4/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:26"]

Miten niin teit väärin?

[/quote]

No kysyinkin mielipidettänne, että teinkö?

Vierailija
5/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään tehnyt mitään väärää.Ihan odotettavaa kertomasi asian perusteella

Vierailija
6/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tajusin vaan tuon kaiken jälkeen, että on niitä muitakin miehiä. En ole oikein päässyt varmaan tuon seksinpuutteen takia eroon vielä siitä elämäni rakkaudesta. En tiedä, näenkö enää tuota virolaista. Asuu kuitenkin minua vastapäätä ja numerot vaihdettiin. Mies, kuten kaverinsakin olivat tosi mukavia ja vilpittömiä.

Tuo eilen jättämäni mies on vaan tekstaillut ja syytellyt pettämisestä, mihin vastasin, etten pettänyt kun katkaisin suhteen sitä ennen ja perustelin tekoani sillä, etten tosiaan häneltä ole sitä seksiä saanut vuoteen!

Eikös parisuhteeseen kuitenkin kuulu seksi ihan olennaisena ja se juuri erottaa muut suhteet parisuhteesta. ap.

Vierailija
7/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pettänyt, sillä selvä. Seksiin sinulla on oikeus. Samoin suhteen lopettamiseen. Älä kuitenkaan kiirehdi uuteen laastarisuhteeseen.

Vierailija
8/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:25"]

Taidat tarvita nyt itsekin tulkkia..

[/quote]

Tunnetulkkia joo....onhan tää vähän hassua:) ap. ps. se virolainen soitti mulle juuri ja vaikutti ihastuneelta ja haluaa nähdä uudelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan