Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli syntymäpäiväni, eikä kukaan onnitellut..

Vierailija
08.08.2015 |

En ole facebookissa, mutta mm. mieheni ja lapseni unohtivat täysin. Muista sukulaisista ja kavereista puhumattakaan. Vähän kelju olo. Täytin kuitenkin 35.

Ainoastaan kissani näytti muistavan synttärini, koska raahasi jalkoihini pullean myyrän, jonka oli käynyt pyydystämässä. Katsoi vielä kiinteästi minua ja naukaisi. Höpsö, ihana otus :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanalta ihmiseltä. Paljon onnea eilisen johdosta<3. Terveisin kymmenen vuotta vanhempi.

Vierailija
22/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää onnitteluista :)

En nyt mitään erikoisempaa odottanutkaan mutta toivoin edes halausta mieheltä ja lapsilta. Ja kyllä, kerroin äsken miehelle eilisestä syntymäpäivästäni niin mies murahti "ei saatana, luulin että se oli syyskuussa"

Itselläni on pikku vihko jossa on ylhäällä kaikkien tuttujen syntymäpäivät ja todellakin onnittelen; täyttää sankari sitten viisi tai viisikymmentäviisi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea vaan, punanen tupa ja perunamaa!

Vierailija
24/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!:)

Vierailija
25/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon :)

Vierailija
26/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Itse muistan siskoni, veljeni ja äitini synttärit. Lisäksi muistan heidät, joilla on syntymäpäivä Vapun aattona tai Tapaninpäivänä sekä tietenkin heidät, joiden synttäreille saan kutsun. Heitä ovat esimerkiksi kummilapseni.

En ole Facebookissa, joten mitä ihmeen kautta te muut voitte muistaa muiden syntymäpäiviä, ellette saa kutsua juhliin?

Vierailija
27/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni ja onnitteluni :) Pyydä miestäsi laittamaan muistutus synttäreistäsi kännykän kalenteriin vastaisten vuosien varalle, lapsille kanssa jos ovat jo niin vanhoja että omistavat puhelimet.

Vierailija
28/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, me aaveemammat sinua onnittelemme, vaikka miehesi onkin huonomuistinen tollo. Miehillä (ei toki kaikilla) on kumma tapa nauttia siitä, kun heidän synttärit muistetaan. Mutta vaimon synttäreitä ei tarvitse muistaa.

Meillä alussa mies nautti, kun leivoin kakun ja ostin lahjan ja kutsuin jopa miehen sisaruksiakin kahville. Kun minun synttärit, niin ei mitään. Kun kysyin syytä, niin sanoi ihan pokkana, että ei oo koskaan välittänyt synttärijuhlista ja ne ei oo tärkeitä, niin ei hän aatellut, että minullekaan ei ole.

No ei sitten tullut seuraavana vuonna kakkua ja kyllä miehen alahuuli oli mutrulla, että voi voi, kun kukaan ei muista. Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia enää kummankaan synttäreiden kanssa :) Ei nyt mitään isoja hössötyksiä. Mutta kumpikin leipoo kakun toisen synttäreille ja jokin pieni paketti: kirja tai jotain pientä muuta on lahjana.

Mutta vietetään tässä ketjussa ap sun varjosynttärit. Vedän keuhkot täyteen ilmaa ja alan kohta hoilaamaan sinulle...kröh kröh...PALJON ONNEEEA VAAAAAAAN, PAAAAALJOOOON OOOOOOONNEAA VAAN, PAAAALJOOOOON OOOOOOONNEAAAA AAAAVEEMAMMAKAMUUUUU, PAAAAALJON OOONNEEAAA VAAAN

Vierailija
29/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lemmikkirotalla oli myös syntymäpäivä eilen. Täytti vähemmän...

Vierailija
30/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:55"]

Voi, me aaveemammat sinua onnittelemme, vaikka miehesi onkin huonomuistinen tollo. Miehillä (ei toki kaikilla) on kumma tapa nauttia siitä, kun heidän synttärit muistetaan. Mutta vaimon synttäreitä ei tarvitse muistaa.

Meillä alussa mies nautti, kun leivoin kakun ja ostin lahjan ja kutsuin jopa miehen sisaruksiakin kahville. Kun minun synttärit, niin ei mitään. Kun kysyin syytä, niin sanoi ihan pokkana, että ei oo koskaan välittänyt synttärijuhlista ja ne ei oo tärkeitä, niin ei hän aatellut, että minullekaan ei ole.

No ei sitten tullut seuraavana vuonna kakkua ja kyllä miehen alahuuli oli mutrulla, että voi voi, kun kukaan ei muista. Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia enää kummankaan synttäreiden kanssa :) Ei nyt mitään isoja hössötyksiä. Mutta kumpikin leipoo kakun toisen synttäreille ja jokin pieni paketti: kirja tai jotain pientä muuta on lahjana.

Mutta vietetään tässä ketjussa ap sun varjosynttärit. Vedän keuhkot täyteen ilmaa ja alan kohta hoilaamaan sinulle...kröh kröh...PALJON ONNEEEA VAAAAAAAN, PAAAAALJOOOON OOOOOOONNEAA VAAN, PAAAALJOOOOON OOOOOOONNEAAAA AAAAVEEMAMMAKAMUUUUU, PAAAAALJON OOONNEEAAA VAAAN

[/quote]

*liittyy kuoroon laulamaan (sori epävire)*

Paljon onnea Ap!

Vierailija
31/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laitoitte kissan kanssa eilen kakkukynttilän myyrään ja juhlahatut päähän, sitten lauloitte onnittelulaulun, kissa tietenkin naukuen?

Vierailija
32/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:19"]

Kai laitoitte kissan kanssa eilen kakkukynttilän myyrään ja juhlahatut päähän, sitten lauloitte onnittelulaulun, kissa tietenkin naukuen?

[/quote]

Anteeksi, repesin :D

Meillä kissa myös kantaa myyrät ja hiiret aina sisälle jalkojen juureen näytille. Kuvittelin silmissäni myyrää lattialla ja siinä muutamaa kakkukynttilää. Jos vaikka kermavaahtoreunus vielä myyrälle :D

Kyllä se sun ukkos kuitenkin ap susta tykkää. Ne vain on pönttöjä näissä asioissa. Minulla olisi kerrottavana monta tarinaa näistä asioista, mutta en viitsi avautua tänne, ettei minua tunnisteta :D

Mutta nyt kahdessakymmenessä vuodessa olen saanut miehestä koulittua ihan hyvän miehen. Jos joskus jättää minut, saisi uusi nainen kyllä vähän kiittää minua, kun mies osaa nykyään kaikki nämä kommervinkit, millä nainen pidetään tyytyväisenä :)

Ps. omille pojille olen takonut päähän, että uskaltakaapa unohtaa tyttöystävienne synttäreitä ja joululahjoja ja ehkä joskus äitienpäivää, niin minä voin vielä vanhana mummona käydä ihan omakätisesti niskavilloista teitä puistelemassa :)

Vierailija
33/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa syntymäpäivät? Kaikki ovat syntyneet joskus, ei se niin ihmeellistä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän