Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko vielä sen Nokian tekstariäänen tii tiit, tii tiit
26.06.2026 |
Oli se niin jännää aina saada tekstareita. Ei tule sama fiilis someviesteistä.
Kommentit (2)
Varmaan sen saisi ladattua jostain. Sainakin Nokia 3310 -tyylisen Säkkijärven polkan olen älypuhelimesta tuttavalla kuullut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo ajattelin sen aina päässäni "viestii, viestii".