Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte tänään aamupalaksi?

Vierailija
08.08.2015 |

Tai olette jo syöneet?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:19"]En näemmä mitään. Mies alkoi heti herättyäni vinkumaaan että mennään ķäymään Kiiminkipäivillä. Pakko sinne oli sitten lähteä, vaikka ei yhtään huvittais. Hirveä nälkä mutta ei kuulemma ehtinyt syödä mitään kun heti mentävä. Argh... vihaan muutenkin sitä kun heti kun saa silmät auki joku alkaa hoputtaa johonkin suuntaan ja nyt en ehtinyt edes aamukahvia juoda.
[/quote]
Minun kanssani tuo peli ei kyllä vetelisi!
[/quote]
Mä en jaksa inttää vastaan. Eilen lupasin että lähden seuraksi.

Vierailija
42/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:19"]En näemmä mitään. Mies alkoi heti herättyäni vinkumaaan että mennään ķäymään Kiiminkipäivillä. Pakko sinne oli sitten lähteä, vaikka ei yhtään huvittais. Hirveä nälkä mutta ei kuulemma ehtinyt syödä mitään kun heti mentävä. Argh... vihaan muutenkin sitä kun heti kun saa silmät auki joku alkaa hoputtaa johonkin suuntaan ja nyt en ehtinyt edes aamukahvia juoda. [/quote] Minun kanssani tuo peli ei kyllä vetelisi! [/quote] Mä en jaksa inttää vastaan. Eilen lupasin että lähden seuraksi.

[/quote]

olisit herännyt aikaisemmin eli ihan oma vikasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkunaleikkelettä, nams.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä