Mode hoi, kai tämäkin viesti johtaa banneihin?
Laitoin eilen viestiä tänne, jossa arvostelin arvoisan rouva P:n kielitaitoa ja kirjoitinpa myöskin, että mielestäni hänen kengät ei ollut hienot. Tämä viesti, jossa arvostelu ei koskenut henkilöä itseään, hänen ulkonäköään jne johti samantien banneihin. Ei riittänyt pelkkä viestin poisto. Ja sanottakoot vielä, että en ole stalkkeri, en kaiva kenenkään postilaatikko enkä todellakaan ole millään tavalla liian kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. Mulla oli tylsää ja hänestä usein täällä keskustellaan, ja hänen englantinsa nyt sattui olemaan huvittavaa siinä tietyssä yhteydessä. En todellakaan sano, että mun aloitus olisi ollut järjen riemuvoitto, mutta sanonpa kuitenkin, että täällä on nähty pahempaakin.
Eli miksi ihmeessä täällä saa olla mungosta 100-sivuinen ketju, jossa puhutaan hänen natiivienglannistaan aika pilkalliseen sävyyn, ja mennään usein henkilökohtaisuuksiin? Meriä ja sen miestä nauretaan? Menehtyneistä bloggaajista sai vääntää ja vängätä monen sivun verran?
Mutta kun mainitsee P:n, niin johan on helvetti irti. Siis hän on itse sanonut, että menkää vauvalle keskustelemaan. Sanoiko hän niin hämätäkseen vai miks? Onko P mode? Jos olet. Tai jos olet P:n paras kaveri. Tai innokkain fani. Mieti vähän oikeesti. Kaksinaismoralismia much?
Riippuu ilmoitetaanko asiattomaksi ja millä perusteilla.