Voisitko sä N32v
Mennä selälles tuohon sängylle ja ottaa hyvän haara-asennon jotta voin asettaa kieleni klitoriksellesi, voit sen jälkeen nostaa jalkateräsi selkäni päälle vähän niinkuin saksi asentoon mutta muista pitää haarat levällään, voit laskea kätesi mun tummiin vähän jo ylipitkiin hiuksiini ja tuntea kuinka kieleni vaeltaa aina välillä kiusallisen pitkälle välilihaan asti, mutta eih, ei sinne ja palaa taas hyväilemään klitoristasi? Mies 30v
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:43"]
Kielimiehet ovat eilisen kuraa.
[/quote]
mutta kielitaitoiset tämän päivän trendi. Mies 30v
Hei nulikkani, voisitko tulla käväseen Tampereella? Vai ihan huviksesiko kiusaat viatonta naista, kun tiedät hyvin etten saa kovinkaan taidokasta kieltä kotona? Voisitko tulla opettaan mun miestä? Eikä haittaisi pitkätkään opinnot, jaksan kyllä olla esimerkkinä ketarat auki:)
N32v
[quote author="Vierailija"ime="08.08.2015 klo 07:53"]
Hei nulikkani, voisitko tulla käväseen Tampereella? Vai ihan huviksesiko kiusaat viatonta naista, kun tiedät hyvin etten saa kovinkaan taidokasta kieltä kotona? Voisitko tulla opettaan mun miestä? Eikä haittaisi pitkätkään opinnot, jaksan kyllä olla esimerkkinä ketarat auki:) N32v
[/quote]
kyllähän mä voisin tulla, mut joku toinen voi olla toista mieltä. En mä kiusaa, en oo ikinä kiusannu ketään, nuoleminen vain on minun alaani, nautin siitä kun saan naisen nauttimaan ja eihän mikään ole sen tärkeämpää seksissä minulle kuin naisen nautinto. sitten voisin kääntää sinut lopuksi masulleen ja työntää tuon mun ei niin ison mutta pituus just sama kuin puolenlitran oluttölkillä, mittasin eilen saunassa ja hiukan ohuempi kyllä mutta paksu silti ja ylös käyrä, sen kullin takaapäin orgasmista märkään vittuusi ja asettaa toisen käteni sun alitse ja aloittaa ei niin nopean mutta voimakkaan nainnin samalla kun sormin hieroisin klitoristasi. siirtäisin sen sun punaisen palmikkosi sivuun niskaltasi ja suutelisin samalla niskaasi kun toinen käteni kourisi toista täyteläistä rintaasi? vähän hankala asento, mutta mitä en tekisi naisen nautinnon eteen kun nautin todella itsekkin ja saan takuulla ihan joka kerta? Mies 30v
Nami, nami... Äh, et ikinä kiusaa ketään? Niin vissiin... On muuten ihan älyttömän hyvä asento. Varsinkin, jos on tyyny lantion alla niin mies pääsee työntymään hyvin pohjaan asti.
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"]
Nami, nami... Äh, et ikinä kiusaa ketään? Niin vissiin... On muuten ihan älyttömän hyvä asento. Varsinkin, jos on tyyny lantion alla niin mies pääsee työntymään hyvin pohjaan asti. N32v
[/quote]
Mitä meinaat sunhan piti olla mun nainen N32v. Te olette epäileviä minun suhteen N43v kanssa, Pystyn naimaan ja kielettämään teiltä tajun kankaalle. Mutta ehto on se että saan laittaa myös nännin-nipistimet isoihin rintoihisi, montako orgasmia kestät en luovuta helpollaM50+.
Nami, nami... Äh, et ikinä kiusaa ketään? Niin vissiin... On muuten ihan älyttömän hyvä asento. Varsinkin, jos on tyyny lantion alla niin mies pääsee työntymään hyvin pohjaan asti. N32v
[/quote]
ehkä kiusaanki mutta vain pitääkseni puoliani, muuten se ei mitenkään sovi herrasmiesmäisiin tapoihini. seksissä saatan kiusatapitkittääkseni orgasmisi saantia mutta vain sillä tavalla että se olisi mahdollisimman voimakas kun lopulta sen saat... Tiedän että se on hyvä asento ja juu voi sitä peppua hieman kohottaa jotta oot paremmin esillä kunhan et liian ylös, tuntuu se kyl miehestäkin hyvältä painaa ihan kunnolla siihen ja eikös sulla ollu hyvän kokonen beba? mutta niin sitä nuolemista piti harrastaa koska se on mun alaa. Maistut muuten täydelliselle sen eilisiltaisen suihkun jäljiltä kunon jo maku ehtinyt palautua... ahh, nam nam!;) Mies 30v
M50➕ olen odottanut sua täällä yyterin sannoilla jokusen päivän mut sitä sun venettä ei vaan näy N43p p.s. Tuu jo mua panettaa
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:55"]
M50➕ olen odottanut sua täällä yyterin sannoilla jokusen päivän mut sitä sun venettä ei vaan näy N43p p.s. Tuu jo mua panettaa
[/quote]
Kyllä kävin mutta sinua ei näkynyt. Kyselin sinua ja sinusta, mutta oleellinen jäi sinulta kysymättä. Hiusten väri pituutesi, rintojesi koko (ei merkitystä) ja kuinka kauan ja haluaisitko muuta kun naida. Olen tässä jo monta kertaa antanut sulle kyrpääni ja olet ollut 100:sella mukanaM50+.
[/quote]onko sulla rakastelutyynyä.sillä pitäisi päästä parempii asentoihin.itse hanki juuri.Pitäisi muutaman viikon päästä kokeilla.
[/quote]
Unohtui pillerit kotia nii piti palata takasi, palaan huomenna takasi nii on parempi seisokki. M50+
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:13"]
[/quote]
Unohtui pillerit kotia nii piti palata takasi, palaan huomenna takasi nii on parempi seisokki. M50+
[/quote]
Toi nyt ei ole hauskaa kirjoitella minun nimimerkilläni. Olen aikaisemminkin siitä huomauttanut, minulla on itsetunto kohillaan, mutta mikä risoo että olette minua kohtaan paskamaisia. Täähän on seksipalsta ja täällähän kirjoitan faktaa ja fiktiota ettäs sen tiedätte. Se oikeaM50+.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"]
[/quote]
ehkä kiusaanki mutta vain pitääkseni puoliani, muuten se ei mitenkään sovi herrasmiesmäisiin tapoihini. seksissä saatan kiusatapitkittääkseni orgasmisi saantia mutta vain sillä tavalla että se olisi mahdollisimman voimakas kun lopulta sen saat... Tiedän että se on hyvä asento ja juu voi sitä peppua hieman kohottaa jotta oot paremmin esillä kunhan et liian ylös, tuntuu se kyl miehestäkin hyvältä painaa ihan kunnolla siihen ja eikös sulla ollu hyvän kokonen beba? mutta niin sitä nuolemista piti harrastaa koska se on mun alaa. Maistut muuten täydelliselle sen eilisiltaisen suihkun jäljiltä kunon jo maku ehtinyt palautua... ahh, nam nam!;) Mies 30v
[/quote]
Hah, muistat sen pillun pesu keskustelun:D Onhan tota perää ihan omiksi tarpeiksi tuossa. Mutta ei siitä nyt naapurille riittäisi luovuttaa, sit menis liian pieneks:) Siksi mä sua pyysinkin tuleen Tampereelle opettaan mun miestä, kun sä oot niin kova pillun maistelija. Ehkä sulla olis hyviä niksejä hihassa. Ja saisin tietty sit sen hyvä hoidon siinä samalla:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"]
[/quote]onko sulla rakastelutyynyä.sillä pitäisi päästä parempii asentoihin.itse hanki juuri.Pitäisi muutaman viikon päästä kokeilla.
[/quote]
Ei ole. Tavalliset tyynyt riittää hyvin, jos tahdon lepuuttaa lihaksiani. Aina jotain tukea löytyy käden ulottuvilta. Kerro sitten miten toimi:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"]
[/quote]
Mitä meinaat sunhan piti olla mun nainen N32v. Te olette epäileviä minun suhteen N43v kanssa, Pystyn naimaan ja kielettämään teiltä tajun kankaalle. Mutta ehto on se että saan laittaa myös nännin-nipistimet isoihin rintoihisi, montako orgasmia kestät en luovuta helpollaM50+.
[/quote]
Muhun et kyllä nipistimiä laittaisi. En innostu niistä. Tai ainakaan painoista:) Muuten voitais koittaa kumpi väsyy ekana.
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"] Nami, nami... Äh, et ikinä kiusaa ketään? Niin vissiin... On muuten ihan älyttömän hyvä asento. Varsinkin, jos on tyyny lantion alla niin mies pääsee työntymään hyvin pohjaan asti. N32v [/quote] ehkä kiusaanki mutta vain pitääkseni puoliani, muuten se ei mitenkään sovi herrasmiesmäisiin tapoihini. seksissä saatan kiusatapitkittääkseni orgasmisi saantia mutta vain sillä tavalla että se olisi mahdollisimman voimakas kun lopulta sen saat... Tiedän että se on hyvä asento ja juu voi sitä peppua hieman kohottaa jotta oot paremmin esillä kunhan et liian ylös, tuntuu se kyl miehestäkin hyvältä painaa ihan kunnolla siihen ja eikös sulla ollu hyvän kokonen beba? mutta niin sitä nuolemista piti harrastaa koska se on mun alaa. Maistut muuten täydelliselle sen eilisiltaisen suihkun jäljiltä kunon jo maku ehtinyt palautua... ahh, nam nam!;) Mies 30v [/quote] Hah, muistat sen pillun pesu keskustelun:D Onhan tota perää ihan omiksi tarpeiksi tuossa. Mutta ei siitä nyt naapurille riittäisi luovuttaa, sit menis liian pieneks:) Siksi mä sua pyysinkin tuleen Tampereelle opettaan mun miestä, kun sä oot niin kova pillun maistelija. Ehkä sulla olis hyviä niksejä hihassa. Ja saisin tietty sit sen hyvä hoidon siinä samalla:) N32v
[/quote]
Se on sitä samaa alaa kuin tiedätkö vaikka käsiala, siihen ei opi opettelemalla just tiettyyn vaan jokaisella on omansallainen, sama pätee pillun maisteluun, mutta jos ei kiinnosta eikä jaksa keskittyä tai halua antaa kaikkensa niin ei voi kovin hyvä olla. kaikki te naiset ootte erilaisia joten vain tutkiva kieli löytää sen mistä pidätte ja sillon kun löytyy se oikea tapa siihen pitää keskittyä kunnolla ja toistaa sitä vaik ei enää jaksaiskaan, mutta se tunne kun alkaa se tuttu tärinä kieltä vasten on nautinto itsellenikin. Mielelläni sua nuolisin ja lopuksi takaapäin huolella nussisin sormeillen samalla klitoris orgasmin ja laueten syvälle rajusti karjahtaen... Mies 30v
Se tutkiva ja utelias asenne onkin varmaan se juttu, mikä tekee susta hyvän. Omakin mies on kyllä utelias ja haluaa oppia, mutta on niin kovin suorituskeskeinen ja epävarma. Noh, ehkä joskus saan hänet vielä opetettua.
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:18"] Nami, nami... Äh, et ikinä kiusaa ketään? Niin vissiin... On muuten ihan älyttömän hyvä asento. Varsinkin, jos on tyyny lantion alla niin mies pääsee työntymään hyvin pohjaan asti. N32v [/quote]onko sulla rakastelutyynyä.sillä pitäisi päästä parempii asentoihin.itse hanki juuri.Pitäisi muutaman viikon päästä kokeilla. [/quote] Ei ole. Tavalliset tyynyt riittää hyvin, jos tahdon lepuuttaa lihaksiani. Aina jotain tukea löytyy käden ulottuvilta. Kerro sitten miten toimi:) N32v
[/quote]ok.minä ilmoittelen menee varmaa tämän kuun loppupuolelle.
Ei pysty !