Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko sä N32v

Vierailija
08.08.2015 |

Mennä selälles tuohon sängylle  ja ottaa hyvän haara-asennon jotta voin asettaa kieleni klitoriksellesi, voit sen jälkeen nostaa jalkateräsi selkäni päälle vähän niinkuin saksi asentoon mutta muista pitää haarat levällään, voit laskea kätesi mun tummiin vähän jo ylipitkiin hiuksiini ja tuntea kuinka kieleni vaeltaa aina välillä kiusallisen pitkälle välilihaan asti, mutta eih, ei sinne ja palaa taas hyväilemään klitoristasi? Mies 30v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:08"]

Se tutkiva ja utelias asenne onkin varmaan se juttu, mikä tekee susta hyvän. Omakin mies on kyllä utelias ja haluaa oppia, mutta on niin kovin suorituskeskeinen ja epävarma. Noh, ehkä joskus saan hänet vielä opetettua. N32v

[/quote]

jep joe! Ainoa minkä vvinkin voi antaa että nuolee kovaa ja kauan tai voimaa käyttäen...

Vierailija
22/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka N32v ei haluakkaan kansani kirjoittaa niin neuvoisin kuitenkin, että pillua on nuoltava koko alueelta unohtamatta klitorista ja samanaikaisesti sormettamalla. Imien häpyhuulia ja jatkaen taas nuolemista. Useimmiten on saanut lukea että saahan mies nuolla muttei se miltään tunnu, tai en halua että minua nuollaan. Toiset miehet ovat vaan taitamattomia tai liian hätäisiä ja taitamattomia pillun suhteen, naisista se että he ovat myös yksilöllisiä, kaikki ei pidä kovasta nuolemisesta, kun toiset sitä oikein vaatii. Tämän muistan nuoruusvuosiltani. Vaimoni tarpeet kyllä tiedän joten tuokin asia pitää ottaa vaan puheeksi tai ottaa sarvista kii ja koittaa, kyllä naiset oppivat siitä nauttimaan ajan kanssaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:34"]

Vaikka N32v ei haluakkaan kansani kirjoittaa niin neuvoisin kuitenkin, että pillua on nuoltava koko alueelta unohtamatta klitorista ja samanaikaisestii sormettamalla. Imien häpyhuulia ja jatkaen taas nuolemista. Useimmiten on saanut lukea että saahan mies nuolla muttei se miltään tunnu, tai en halua että minua nuollaan. Toiset miehet ovat vaan taitamattomia tai liian hätäisiä ja taitamattomia pillun suhteen, naisista se että he ovat myös yksilöllisiä, kaikki ei pidä kovasta nuolemisesta, kun toiset sitä oikein vaatii. Tämän muistan nuoruusvuosiltani. Vaimoni tarpeet kyllä tiedän joten tuokin asia pitää ottaa vaan puheeksi tai ottaa sarvista kii ja koittaa, kyllä naiset oppivat siitä nauttimaan ajan kanssaM50+.

[/quote]

Mutta ei pidä ymmärtää myöskään väärin niinkuin kuulemani mukaan monet jotka rämpyttävät kielellään vain sitä reikää eivätkä edes tiedä missä klitoris sijaitsee, se on surullista ajatella naisen kannalta kun itse haluan seksissä todellakin keskittyä vain ja ainoastaan naisen tyydyttämiseen koska olen huomannut saavani itse parasta seksiä ikinä ja voimakkaimmat laukeamiset kun olen saanut nähdä naisen kiemurtelemassa nautinnosta... Itse en käytä käsiä suuseksiä antaessa piparin sormeiluun vaan ne vaeltavat muualla vartalolla silläaikaa kun kieli tekee töitä pillulla... Mies 30v