Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikki häiritsee Helsingissä, entä muualla Suomessa?

Vierailija
07.08.2015 |

Kauhea itku ja hammasten kiristys on joillakin helsinkiläisilllä kun jaksavat valittaa esim. nyt flow- festivaalista. 

Olen itse helsinkiläinen, ja ihmettelen kovasti tätä valittamista. Mun parvekkeelle kuuluu stadionin konsertit ja aina nautin niistä:).  Nyt festarijärjestäjät aikovat etsiä jonkun muun kaupungin ensi kesäksi ja muut kaupungit ottavat riemusta kiljuen festari vastaan. Ravintolat, kaupat, hotellit ja pienimmätkin nakkikioskit tekevät tiliä. Helsingille ei kelpaa. Muutama melusta nillittäjä ajaa turistitkin pois.

Kiinnostaisi tietää, miten esim. Tampereella Tammerfest sujui? Onko melusta valittajia? Nykyään on vaikka mitä kaupunkifestareita, Helsinki taitaa olla ainoa joka rajoittaa tuota soittoaikaa noin naurettavasti.

Olen itse jo 47v. Ärsyttää silti tämä melu- höpötys. Viikonloppuiltoina vaikka 02 asti paukuttaisivat musiikkia, olis kiva heille, jotka siellä käy. Talvella ehditään mököttämään.

Kertokaa siis Tampere ja Turku, Seinäjoki jne miten teillä menee näiden festareiden kanssa??

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vaikeeta tää voi olla.

On eri asia kuulla musiikkia kuin pelkkää bassoa. Ekasta on helpompi nauttia. 

Mitä laajemmalle aluelle melu kuuluu, sitä todennäköisemmin se ärsyttää ja synnyttää valituksia.

Mistään muusta festivaalistahan ei Helsingissä tehdä lähimainkaan yhtä paljon valituksia kuin Weekend-festareista, joten asukkaiden ongelma koskee vain tätä yhtä tapahtumaa. Kaupunki tosin nihkeilee muidenkin kanssa, mutta se on sitten jo toinen juttu.

Vierailija
142/142 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suvilahdessa joku meininki nyt viikonloppuna? Hyvin kuuluu basso ainakin jostain tänne idän suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi